Kaj Kunnas on idiootti ja ammattitaidoton haastattelija
Eikö Yleltä löydy parempaa haastattelijaa kuin tuo kähisevä suomenruotsalainen, joka tarttui kaksin käsin Timosen herkistymiseen? Vähän tilannetajua, hei. Näyttää ja kuulostaa rasittavalta eikä osaa haastatella leijonauransa lopettavia legendoja, mitä ihmettä se tuolla Sotshissa edes tekee?
Kommentit (28)
Ärsyttävää, että selostaja yrittää ulvahduksillaan ja todella oudoilla tölväisyillään tehdä itsestään numeroa, eikä katsoja voi/saa rauhassa keskittyä peliin tai haastateltuihin, musta se on tuossa hahmossa ollut suurin ongelma. Ehkä on lahjakkaampi kirjoittavana toimittajana, ja siihen voisikin tulevaisuudessa keskittyä.
Haastattelut on kyllä aika outoja kun ei pahemmin kysele. Esittää vain outoja toteamuksia joihin ei oikein voi sanoa mitään. Esim. juurikin tuo "Se meni sun pyllystä!" tai tänään "Nyt itkettää" ja sitten mikkiä toisen suun eteen. Ei toi ole mitään haastattelua!
njääh,oliko ton ekat kisat joissa oli haastattelijana? mä en jaksa valittaa,ihan sama. en oo koskaan tajunnut miksi urheilijoiden pitää olla skarppina haastattelussa heti suorituksen jälkeen kun pääsäsä pyörii vain lopputuloso,jonka on vasta sisäistämässä ja nyt ainoa toive on päästä vain vessaan ja suihkuun.
Virkistävää vaihtelua. Miksi kaikkien pitäisi olla niin poliittisesti korrektia että? Hauskaa, kun ei etukäteen arvaa, millaisia kysymyksiä/kommentteja tulee.
Minua suoraa sanottuna v*tuttaa koko ukko :( Varmaan suhteilla päässyt tuohon hommaan...
Minusta hyvä urheilutoimittaja on sellainen joka antaa tilaa sille haastateltavalle. Esittää siis kysymyksiä joihin haastateltava voi itse sanoa sitä mitä haluaa. Ei niin että sanoo jotain mihin haastetelava voi vastata vain yhdellä tavalla, tai niin että haastateltava ei kerta kaikkiaan keksi yhtään mitään kommenttia "kysymykseen".
Tyyliin klassinen "Miltä nyt tuntuu kun voitto tuli?" =voi vastata juuri niinkuin se fiilis on. Vert. "Sinulla on varmaan huikeet fiilikset nyt kun mitali taskussa pääset kotiin" =voi lähinnä vasta joo on hyvä fiilis sen sijaan että kuvailisi itse omin adjektiivein miltä tuntuu.
Lisäksi minusta haastettelijan tulee pysyä taustalla, Kunnaksessa ärsyttää se että jos kertoo jotain ei voi sanoa esim. näin: "Joukkueen lääkäri kertoi äsken ettei X pelaa tänään, mutta hänen vammansa ei ole vakava". Vert. "Minä täällä pukukopeilla olen kierrellyt kysymässä, ja äsken pääsin jutulle joukkueen lääkärin kanssa, hän kertoi minulle kun kysyin että pelaaja X ei pelaa tänään, mutta hänen vammansa ei ole paha, mä sanon nyt vaan tsemiä pelaaja X:lle että hän toipuu nopeeta, ja ehkä pääsen häntä vielä tänään haastattelemaankin".
Se on ollut vuosikymmenet ruotsinkielisellä puolella. Kokemusta siis on. Tökerö.
Kunnas latisti koko tunnelman uraansa päättävien haastatteluissa."Miksi itket, miksi et itke, itke nyt!" Oikeesti, ihan pönttö haastattelija!