Minkä mittaisia 16-17 -vuotiaat poikanne ovat?
Meillä 16 ja 178cm. Taitaa kasvaa vielä, onneksi.
Kommentit (63)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
17 v ja 188 cm. Itse olen 184, että jos tohon poika jää niin vähän ihmettelen. Isä on yli 190cm.
Onko poikasi kuinka hoikka/roteva? Tuosta voi joskus päätellä onko kasvua jäljellä vielä
On hyvin hyvin laiha eli mitä siitä voi päätellä?
Jos on kovin hoikka niin silloin pituutta voi tulla vielä todennäköisesti lisää. Luuston kasvu on vielä kesken. Eiköhän poikasi siis vielä kasva
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
17 v ja 188 cm. Itse olen 184, että jos tohon poika jää niin vähän ihmettelen. Isä on yli 190cm.
Tosi lyhyt kyllä.
On kyllä, suvussamme on paljon koripalloilijoita, ei juuri alle 190 cm miehiä. Sanoit varmaan huumorilla tosin :)
Vierailija kirjoitti:
16v N.190cm. Lisäksi tupakoi, juopottelee satunnaisesti ja tyttöystäviä näkyy vähän liiankin tiuhaan tahtiin. Mutta kyllä äiti saa olla ylpeä, että ei ole mitään nössöä kasvattanut. :) Kun katsoo millaisia monet muut näyttää olevan....
Elämän koulu on varmaan myös jo kohta tutkintoa vaille valmis. Ilmeisesti ottanut äidistään mallia?
Vierailija kirjoitti:
kysykääpä niiltä liian pitkiltä lapsiltanne että miten tuo ruoto jaksaa? Poikkeuksesta niistä (osan ihannoimista) pitkistä hahmoista on suurin osa tukielinvikaisia. Ihan sama ongelma kuin suurilla koirilla. Joten: alottakaa se jatkuva lihastreeni jo teininä, ja jatkakaa sitä kunnes kuolette koska muuten ette selviä ilman kovia kipuja :)
Mikä on "liian pitkä lapsi"? Mun mielestä hyvin omituinen kommentti käsittääkseni aikuiselta ihmiseltä, jonka luulisi myös tietävän sen, että eipä siihen pituuskasvuun oikein lapsi itse voi vaikuttaa, varsinkin kun/jos geenit ovat mitä ovat. Ja kyllä, lihastreeni on itseasiassa ihan minkäkokoiselle tyypille tahansa hyvästä. Yhtälailla sitä keskivertopituinenkin voi kärsiä tules-oireista/sairauksista, jos ei ole oma korsetti kunnossa.
Vierailija kirjoitti:
198 cm
Tuo on siis kuopus. Esikoispoika jäi vain 182 cm pätkäksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
198 cm
Heh. T. M178cm
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kysykääpä niiltä liian pitkiltä lapsiltanne että miten tuo ruoto jaksaa? Poikkeuksesta niistä (osan ihannoimista) pitkistä hahmoista on suurin osa tukielinvikaisia. Ihan sama ongelma kuin suurilla koirilla. Joten: alottakaa se jatkuva lihastreeni jo teininä, ja jatkakaa sitä kunnes kuolette koska muuten ette selviä ilman kovia kipuja :)
Mikä on "liian pitkä lapsi"? Mun mielestä hyvin omituinen kommentti käsittääkseni aikuiselta ihmiseltä, jonka luulisi myös tietävän sen, että eipä siihen pituuskasvuun oikein lapsi itse voi vaikuttaa, varsinkin kun/jos geenit ovat mitä ovat. Ja kyllä, lihastreeni on itseasiassa ihan minkäkokoiselle tyypille tahansa hyvästä. Yhtälailla sitä keskivertopituinenkin voi kärsiä tules-oireista/sairauksista, jos ei ole oma korsetti kunnossa.
Näin juuri. Lihastreeniin ja kunnon ylläpitoon voi itse nimenomaan vaikuttaa. Kehosta voi aina muokata nykyistä paremman version, oli se sitten minkä pituinen tahansa.
Älkää lisääntykö niitten lyhyiden miesten kanssa, ellette halua lyhyitä poikia!
175cm, tuskin enää kasvaa. Esikoinen täytti juuri 19v ja on 185cm.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
198 cm
Voin ehkä olla pätkä, mutten heikko
173cm
Vierailija kirjoitti:
Mikä alamittainen äijän käppänä siellä kateellisena huutelee? Koita nyt vähän peittää kateuttasi nuoria, pitkiä miehiä kohtaan😆
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä alamittainen äijän käppänä siellä kateellisena huutelee? Koita nyt vähän peittää kateuttasi nuoria, pitkiä miehiä kohtaan😆
En ole tuon kommentin antaja, mutta aika junttia haukkua lyhyempiä alamittaisiksi. Kyllä minäkin voisin sanoa muita kukkakepeiksi, mutta enpä viitsi
t. alamittainen mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole tuon kommentin antaja, mutta aika junttia haukkua lyhyempiä alamittaisiksi. Kyllä minäkin voisin sanoa muita kukkakepeiksi, mutta enpä viitsi
t. alamittainen mies
Sori. Tuskin oli mikään pitkä mies kun noin törkeästi haukkkui pitkiä poikia. Tai sitten oli lyhyen pojan äiti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä 177 cm/16 v. Toivottavasti kasvaisi vielä muutaman sentin.
Miksi? Mikä sinua vaivaa?
Ei oo helppoa olla lyhyt mies.
No 177 cm ei ole lyhyt, ihan normaali. Tai no jos nyt tarkkoja ollaan niin joo onhan se vähän nykyistä nuorten miesten keskipituuden alle mutta ei silti LYHYT.
Vierailija kirjoitti:
Mihin tällaista tietoa tarvitaan? 16-vuotiaita poikia on 140-210cm, mitä sitten??
Ehkä ap tekee jotain tieteellistä tilastoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin tällaista tietoa tarvitaan? 16-vuotiaita poikia on 140-210cm, mitä sitten??
Ehkä ap tekee jotain tieteellistä tilastoa.
Tarvitseeko sitä tietoa ihan tarvita, ennen kuin voi keskustella? Eikö vaan voi ihan mielenkiinnosta kysellä että miten muiden pojat ovat kasvaneet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä 177 cm/16 v. Toivottavasti kasvaisi vielä muutaman sentin.
Miksi? Mikä sinua vaivaa?
Ei oo helppoa olla lyhyt mies.
No 177 cm ei ole lyhyt, ihan normaali. Tai no jos nyt tarkkoja ollaan niin joo onhan se vähän nykyistä nuorten miesten keskipituuden alle mutta ei silti LYHYT.
Niinpä. Itse olen 179-180 cm vuorokaudenajasta riippuen ja armeijassa olin siinä pituusjakauman keskivaiheilla, kyllä niitä lyhyempiäkin oli yhtä lailla vaikka millä mitalla.
16v N.190cm. Lisäksi tupakoi, juopottelee satunnaisesti ja tyttöystäviä näkyy vähän liiankin tiuhaan tahtiin. Mutta kyllä äiti saa olla ylpeä, että ei ole mitään nössöä kasvattanut. :) Kun katsoo millaisia monet muut näyttää olevan....