Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkäkokoiset rinnat ovat mielestäsi isot?

Vierailija
05.11.2020 |

Missä menee keskikoisen ja ison raja? Mitä luonnehtisit jo isoiksi (mutta ei valtaviksi)? Kiinnostaa, koska aihe on hyvin subjektiivinen.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No D on iso, tai ei nyt esim. 65D ole vielä iso mutta noin muuten.

Vierailija
2/21 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

C tai isompi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhteellista. Kokoon nähden isot tissit. Läskilläkin voi olla pienet, jos on alapainotteinen/ison mahan omaava. Ja hoikalla voi olla isot tissit kokoonsa nähden.

plus 65F on samaa kokoa kuin 75D ja 80C ja 85B. Kuppikoko ei kerro mitään

Vierailija
4/21 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

65DD on ainakin mulla ihan litteä, joten kuppikoko ei kerro yhtään mitään eikä kyllä rinnanympäryskään.

Vierailija
5/21 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ja kun olen ihastunut siihen naiseen, niin miten ihmeessä hänen rintansa voisivat olla (liian) isot tai pienet?

Vierailija
6/21 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi olla liian isot! Mutta vaikeaa on löytää hyviä liivejä jos on 85G

Vierailija
7/21 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suhteellista. Kokoon nähden isot tissit. Läskilläkin voi olla pienet, jos on alapainotteinen/ison mahan omaava. Ja hoikalla voi olla isot tissit kokoonsa nähden.

plus 65F on samaa kokoa kuin 75D ja 80C ja 85B. Kuppikoko ei kerro mitään

Tässä suhteessa voi nimenomaan käyttää tuota kuppikokoa määritteenä.

Mielestäni D-kuppi on iso kaiken kokoisilla, koska ne näyttävät isoilta suhteessa vartaloon.

Vierailija
8/21 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

A ja B pieniä, C ja D keskikokoisia, E ja F isoja, G ja yli sitten kai ”valtavia”. Ja mä puhun nyt keskivertonaisesta eli ympärysmitta 75-85. Jos on sitten itse tosi pieni tai tosi iso, niin menee varmaan uusiksi nuo... Itse olen 171/70 ja 80D ja olen hyvin keskikokoinen kauttaaltani... vaikka tuo paino on yläkanttiin, mutta näin 44 v. oon ihan ok sen kanssa.

Vierailija
9/21 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhapiikatädilläni, joka on nyt 86v, on aivan valtavat  rinnat. Hänen lääkärinsä konsultoi kirurgia leikkauksen johdosta. Aika oli varattu, mutta pelkuritätini perui leikkausajan. Nyt kärsinyt kolmekymmentä vuotta selkä- ja hartia kivuista. Saatika taiveihottumista sun muista.  

Vierailija
10/21 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaset minkä väliin pystyy lykkimään kullia.

Vierailija
11/21 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulmunit

Vierailija
12/21 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät mahdu kämmeneeni.

Vierailija
13/21 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittakaapas kuvia teidän namitisuleista ja vähän öljyä pinnalle. Kullinion kovana ja valmiina typykät.

Vierailija
14/21 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhapiikatädilläni, joka on nyt 86v, on aivan valtavat  rinnat. Hänen lääkärinsä konsultoi kirurgia leikkauksen johdosta. Aika oli varattu, mutta pelkuritätini perui leikkausajan. Nyt kärsinyt kolmekymmentä vuotta selkä- ja hartia kivuista. Saatika taiveihottumista sun muista.  

No tuskin tuo kovin kauan enää kärsii. Harmi ettei miehetkään sitten saanut iloa niistä jos päätti pitää roikottimensa.

Vierailija
15/21 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

C timmillä, D isommalla.

Vierailija
16/21 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivät mahdu kämmeneeni.

Tämä on myös minun määritelmä. Kun rinnan ottaa käteen, sitä jää yli. Voit puristella niitä koskettamatta mihinkään muualle.

Vierailija
17/21 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivät mahdu kämmeneeni.

Tämä on myös minun määritelmä. Kun rinnan ottaa käteen, sitä jää yli. Voit puristella niitä koskettamatta mihinkään muualle.

Sama. Puolison rinnat ei mahtuneet käsiini hänen ollessaan raskaana ja imettäessä synnytysten jälkeen. Liivit on E-kuppia ja ennen lapsia koko oli C. Silloin ennen ne mahtui käsiini ja kullia pystyi juuri ja juuri lykkimään tissien väliin.

Vierailija
18/21 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luomuna C-kuppi on kyllä jo iso. Yleensä valitettavasti ihan liian iso...

Silareina C-kuppi menee vielä keskikokoisena, ja hyvänä.

Vierailija
19/21 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhteellista! Eli riippuu minkä kokoisessa ylävartalossa ne ovat. Silloin jos ylävartalo on pieni niin voi näyttää isoilta sellaiset jotka näyttävät harteikkaan naisen kehossa pieneltä.

Vierailija
20/21 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

H tai i kuppi 80/85 ympärys vaimolla vähän vaihtelee liivien mallin mukaan. Mikä sopiva. Omasta mielestäni ei ainakaan liian isot. Saisi olla vaikka hieman suuremmat mielummin kuin pienemmät. Varmaan jonkun mielestä nuokin olisi isot.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi viisi