Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Liivikokoni on 90 F/G. Kysyttävää?

Vierailija
22.02.2014 |

?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
22.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ylpeä rinnoistasi? Olisitko enemmän vai vähemmän ylpeä, jos rintaliiviesi koko olisi 70 B/C?

Vierailija
22/29 |
22.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2014 klo 18:57"]Oletko ylpeä rinnoistasi? Olisitko enemmän vai vähemmän ylpeä, jos rintaliiviesi koko olisi 70 B/C?

[/quote]

En ole tippaakaan ylpeä. Mä vihaan ja häpeän näitä. Kadehdin pienirintaisia naisia, haaveilen pienennysleikkauksesta. Leikkausta en saa ylipainon vuoksi, koska lääkärit käskee laihduttaa. Mutta nyt ei voimavaroja siihen oo. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
22.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyi vittu mikä norsu

Vierailija
24/29 |
22.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2014 klo 19:02"]hyi vittu mikä norsu

[/quote]

Näinpä :-( ap

Vierailija
25/29 |
22.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä 85F. Puhuuko miehet rinnoillesi ? Olen aina välillä huomannut tällaista, jopa jotkut naiset vilkuilee, aika kiusallista.. En tuo edes kovin esille niitä, mutta näkyyhän ne normi paidankin kanssa.

Vierailija
26/29 |
22.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko harkinnut pienennysleikkausta? Minulla kuppikoko on 75 FF/G ja olen jonossa leikkaukseen hartia-ja selkäkipujen sekä huonon ryhdin vuoksi. Myös sopivien vaatteiden löytäminen on joskus hankalaa ja rintsikat maksavat vähintään n. 40 euroa/kpl. Olen niin onnellinen, että saan tätä povea pienemmäksi!

Vierailija
27/29 |
22.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alakvat olla jo terveydelle riski. Harteita ja selkä'ä särkee. Ei hätää, menet terveyskeskukseen lekurille ja saat lähetteen leikkauksiin pienennykseen ja yhteiskunta maksaa viulut.

Vierailija
28/29 |
22.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No BMI 30 on just merkittävän ylipainon alarajalla, eli pari kiloa pois niin ollaan kohdassa "lievää ylipainoa".

Eli ei kannata stressata, vaan pyrkiä aluksi pitämään paino tuossa ettei nouse, ja sitten hitaasti ja hillitysti muuttaa elämäntapoja, niin äkkiä sitä ollaan normaalipainossa.

Esim. 165 cm pitkällä kyse on n. 13 kilosta. Jos laihtuu 0,5 kg viikossa, voi jo 7 kuukaudessa olla normaalipainossa.

Jos tekee pieniä muutoksia kerrallaan, vie enemmän aikaa, mutta kyllä sekin juna asemalle saapuu.

Haukkuminen taas ei kannusta ketään.

Vierailija
29/29 |
22.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2014 klo 19:07"]

täällä 85F. Puhuuko miehet rinnoillesi ? Olen aina välillä huomannut tällaista, jopa jotkut naiset vilkuilee, aika kiusallista.. En tuo edes kovin esille niitä, mutta näkyyhän ne normi paidankin kanssa.

[/quote]

En ole ap, mutta joo, minunkin tisseilleni puhutaan, vaikka kuppikoko ei ole kuin D. Olen kaupassa töissä eikä nyt tosiaan työvaatteissa ole mitenkään tyrkyllä, mutta sinne se monen miehen katse eksyy...siinä sitten pitäisi koittaa pitää pokka, kun harrastetaan sitä "huomaamatonta" vilkuilua, koska kyllähän sen nyt näkee mihin ne silmät osoittaa. :D