Mieheni ihmettelee miten voin syödä yhden kokonaisen Fazerin Sinisen yhden illan aikana
Sanoin hänelle että harvinaisempaa se taitaa olla, ettei joku pysty. Kumpi meistä on oikeassa?
Pystytkö sinä syömään Fazerin Sinisen yhdessä illassa? Tunnetko jonkun (itsesi lisäksi), joka ei pysty?
Kommentit (205)
Kai se joltain syömishäiriöisiltä onnistuukin. Pari riviä menee ja sitten alkaa tökkimään.
Olisi mielenkiintoista tietää ap:n rasvaprosentti.
Pystyisin. En yleensä kuitenkaan syö.
Minä EN pysty! :D ennätys on yksi rivi fazerin sinisestä levystä yhden illan aikana! :D
Helposti. Aikoinaan raskaana ollessani söin joka päivä. Synnärille mennessä painoin yli 80kg. Pituus vaivaset 165cm. Joulun aikaan mussutan suklaata ihan tolkuttomasti. Paino on jotain 65kg. Joo. ehkä n 10kg liikaa. En tiedä mitään niin ihanaa makuelämystä kuin suklaa. Suosittelen kaikille niin pysyy hyvä mieli.
Joskus pystyy mutta yleensä vain noin puolet
En pidä maitosuklaasta tai makeasta ylipäätään. Max. pala menisi alas. Levyllinen suklaata kerralla, ei ikinä. Oksentaisin ennen kuin pääsisin loppuun asti. Tummaa suklaata voisin syödä ehkä muutaman palan kerralla.
Hyh, ei kyllä kokonainen levy uppoa. Yleensä syön pari riviä kerralla, siitä ei tule vielä öklö olo. Ennätys taisi olla neljä riviä eli puolet levystä, mutta siitä tuli jo huono olo 🤔
Jännä miten lapsena pystyi syömään helposti isompia määriä suklaata tai karkkeja ja nykyään aika pienestä määrästäkin tulee helposti huono olo.
T: Fazerin sinisen ystävä
Helposti, mutta ei se mikään nautinto ole vetää noin paljon kerralla. Herkuttelen vain harvoin ja maltilla.
Helposti. Parhaina iltoina menee sen suklaalevyn lisäksi pari pussia karkkia, jäätelöä ja sipsejäkin. Ja leivoksia. Ja näiden lisäksi esim. noutokiinalaista.
Ja bmi on 19,7, vääräleuat :-)
Kyllä, useimmiten syödään levy puoliksi miehen kanssa mutta juuri pyysin häntä tuomaan kaupasta omat levyt molemmille. Saa syödä siihen tahtiin kuin huvittaa ja jää vaikka huomiselle.
En ikinä pystyis polttamaan askia tupakkaa ja yhteen tuoppiinkin menee aikaa pari tuntia, liikaa olutta kerralla.
Vierailija kirjoitti:
Pystyn tietenkin, ei se maku muutu yhtään pahemmaksi, vaikka olisi menossa ensimmäinen pala tai kymmenes.
Jaa, minusta muuttuu. Pari palaa maistuu hyvältä, sitten vain liian makealta ja lopulta on huono olo.
Vierailija kirjoitti:
Kai se joltain syömishäiriöisiltä onnistuukin. Pari riviä menee ja sitten alkaa tökkimään.
Olisi mielenkiintoista tietää ap:n rasvaprosentti.
Makean ystävät ovat automaattisesti ylipainoisia?
Pystyn myös kyllä syömään suklaalevyn kerralla mutta ei se enää maistu yhtä hyvälle kuin ensimmäiset palat. Ja jos syön suklaata paljon, jostain syystä tulee heikko olo ja sydämensyke usein kiihtyy voimakkaasti, joskus myös voimakkaita rytmihäiriöitä.
Vierailija kirjoitti:
Rehellisesti sanottuna menisi enemmänkin kuin levyllinen :D Rajoitan kuitenkin herkuttelua.
Mä myös tajoitan suklaan syömistäni. Tällä viikolla en ole ostanut yhtään. Koko viime viikon ostin levyn per päivä ja usein patukan lisäksi. Enimmäkseen imeskelen ne suklaapalat levystä että kestää vähän kauemmin. Silti se levy katoaa hyvin helposti. Olen normaalipainossa mutta vanhan pitää edes vähän yrittää muka terveellistä olemista.
M.49
Voin syödä ja olen syönytkin kaksi yhessä päivässä.
Vierailija kirjoitti:
Hyi yäk! Tässä se todellinen syy läskiongelmaan ja suomalaisten huonoon terveyteen siis on. Teitkö eilen aloituksen ”Miksi en laihdu vaikken syö juuri mitään?”
Ei meillä kaikilla ole ylipainoa eikä edes olla lähelläkään ylipainoa.
En pysty, se on niin kamalan kuivaa. En osta sitä koskaan, mutta joskus olen maistanut, jos on tarjolla, eikä ole muuta suklaata.
Eli täältä ääni miehellesi.