Pojalle nimiapua? Kaikki "peruskanavat" käytetty!
Hei!
Olisiko ehdottaa poikavauvalle pehmeää nimeä? Nimessä saisi mielellään olla L ja S tai ainakin toinen niistä, jotta sopisi sisarusten nimiin. Saa ehdottaa harvinaisia tai yleisempiä (ei nyt ihan top 10 osastoa tulla valitsemaan...), nyt alkaa olla hätä tämän asian kanssa! Avusta olisin superkiitollinen!
Kommentit (106)
Lauri, Samu, Lassi, Oskari... tuli nyt ensimmäisenä mieleen.
Elia, Elmeri, Edvin.. Tuossa viimeisessä ei oo l tai s mutta on muuten pehemä ja kaunis nimi. Leino, liinus, klaus
Samuli on ihan ok. Lassia voisi vielä makustella. Selim on tosi kiva, mutta ehkä ihan pikkaisen liian erikoinen. Nuo nimet, joissa on R tuntuvat minusta ei niin pehmeiltä.
Ollaan siis kalenteria luettu moneen kertaan, samoin netistä harvinaisten nimien listoja yms. Mutta olen huomannut, että monesti joku nimi kolahtaa vasta näin eroteltuna pitkistä listoista, kun joku muu sen nostaa esiin. Edellisen lapsen nimi löydettiin juuri jostain tällaisesta ketjusta (ei kyllä silloin ollut itse aloitettu), joten uskon näihin! :) Lisää ideoita?
ap
Lasse
Aatos
Luis/Louis
Sauli
Olavi
Olli
Eelis
Aulis
Elvis
Alvin
Salvo
Milo, Luka, Lupu, Lenni, Samu, Sasu, Eeli, Jali, Jasu, Kassu, Miso, Pessi, Valle
Tulikin jo lisää... Lukas ja Linus on todella kivoja. Niissä vähän häiritsee lausuminen, siis Lukas vai Luukas ja Linus vai Liinus. Jotenkin pidän enemmän noista lyhyistä muodoista. Onko kenelläkään kokemusta, kuinka ongelmallista tuo voisi olla...?
E-alkuiset mainitut sekoittuvat liikaa sisarusten nimiin, vaikka muuten olisivat kivoja. Klaus, hmmm, sitäkin voisi vielä makustella.
Aamos
Aatos
Eliel
Eemil
Elias
Niilo
Niila
Eelis
Aarni
Eino
Sampo
Sauli
Joona, ehdottomasti! Tosi nätti nimi.
Joonaa ehdotan minäkin. Ihan paras pojan nimi!
Leo
Lalli
Samuel
Olli
Olavi
Sasu
Sisu
Alf
Ihania Aamos ja Aatos, mulla mies ei kelpuuta. Niila olis mulle ihan ykkösvaihtoehto, mutta mies ei tykkää siitäkään. Saulista taas mies tykkäisi, mutta mua minua häiritsee presidentti-mielleyhtymä. Tai jotenkin se ei tunnu pikkupojan nimeltä.
ap
Lassi.