Voisiko takkikoko 34 (aikuisten naisten) sopia 12 v tytölle
Tyttö hoikka ja pituutta 145 cm. Löysin niin kivan farkkutakin netistä, mutta sitä ei ole lasten kokoa.
Kommentit (13)
Meillä hoikka 15 v. 172 cm käyttää naisten kokoa 36/38 joten uskoisin että sopii koko 34 teidän tytölle
Täällä hoikka 14v, 180cm, käyttää kokoa 38/40.
Koko 34 jäänyt pieneksi jo muutama vuosi sitten :)
Minä 160 cm normaalivartaloinen aikuinen käytän tuota kokoa takeista, voipi olla turhan reilu.
Meillä 12v käyttää kokoa 38. Vaatteet ovat reiluja, mutta pienemmissä hihat ovat liian lyhyet. Kasvaa hurjaa vauhtia tällä hetkellä, pitkä jo nyt.
No en kyllä usko, että sopii. Naisten takeissa on kuitenkin yleensä kunnon tissivara jne.
[quote author="Vierailija" time="22.02.2014 klo 14:54"]No en kyllä usko, että sopii. Naisten takeissa on kuitenkin yleensä kunnon tissivara jne.
[/quote]
No minä käytin 12 v. naisten kokoja 36. Olin tosi hoikka, mutta kuppikoko oli jo tuolloin B tai C. Nyt aikuisena on D.
[quote author="Vierailija" time="22.02.2014 klo 14:54"]No en kyllä usko, että sopii. Naisten takeissa on kuitenkin yleensä kunnon tissivara jne.
[/quote]
No minä käytin 12 v. naisten kokoja 36. Olin tosi hoikka, mutta kuppikoko oli jo tuolloin B tai C. Nyt aikuisena on D.
No osta ja palauta takki, jos se ei sovi. Minä uskon että sopii hyvinkin. Meillä 15 v. hoikka tyttö käyttää naisten kokoa 36. Tosin on myös 175 cm pitkä.
Eikai koossa 34 voi kovin suurta tissivaraa olla? :DDDD
Muutenhan sen kokoinen eukko on leveämpi kuin oma pituutensa :D
Itse uskoisin, että koko 34 sopii, koska itselleni sopii ja olen vieläkin kehon yläosasta 12-vuotiaan kokoinen. Kuppikokokin on B75. Riippuu myös siitä minkä kokoiset rinnat tytöllä on. Pituus saatta toisaalta olla ongelma ->hihat liian pitkät ja takin helma liian alhaalla. Koska naisten keskipituus on se noin. 164 cm
Sopii vallan mainiosti.