Onko normaalia et 300g sipsipussi menee kahdessa päivässä??
Kommentit (51)
Jos joskus ostan sipsipussin esim. perjantaina, niin kyllä viimeiset syön lauantai-iltana :D ei tätä nyt joka viikonloppu kuitenkaan tee.
Sipsit on mun ehdoton paheeni, jolla olen itseni lihottanut, ja voin helposti syödä 300g kerralla. Siksi en enää nykyään ostakaan kuin max. 100g kerralla, jos sipsejä joskus ostan. Pelkästään niiden karsiminen on saanut painoni putoamaan.
Se on normaalia että menee yhdessä illassa :D
Puolet voi mennä yhdessä päivässä, mutta sitten pitäisi tulla luonnollinen vastustus siten, että pussi jää pitkäksi aikaa kaappiin.
Meneehän se nyt vaikka kerralla tai päivässä.
On normaalia, kunhan sitä ei tee kovin usein. Jos joka viikonloppu syö noin paljon niin kyllä se pian alkaa painossa näkymään.
Mullakin usein menee muutamassa päivässä, mutta ei se haittaa jos tämä ei joka viikkoinen tapa ole tai vastavuoroisesti harrastat paljon liikuntaa, vaikka rasva ei siltikään terveellistä ole.
Ei, normaalia on se että se menee tunnissa. Siksi suomalaiset ovat nykyään niin lihavia.
Ei ole normaalia, sipsipussi tulee tuhota saman päivän aikana ehdottomasti ja allekirjoitan tuon aiemman kommentin, että korkeintaan tunti siihen kuluu.
Syön 175g yleensä kerralla, tuosta voisi tulla huono olo.
Mulla menee sipsejä hukkaan. Syön lähinnä niitä vain dipin vuoksi. Eli kauhon sipsillä kuin lusikalla sen dipin. Ei muuten tähän hommaan mene montaa sipsiä. Loput jää "homehtumaan". Sitten ostan taas seuraavana viikonloppuna uuden ISON pussin.. Niin miksi ison, en tiedä, ehkä siksi etteivät lopu kesken jos vaikka söisinkin ne..
Mulla menee parissa päivässä. Ostan muutaman kerran vuodessa.
Vierailija kirjoitti:
Syön 175g yleensä kerralla, tuosta voisi tulla huono olo.
Minulla ei ole koskaan tullut sipseistä huono olo. Jäätelöstä, suklaasta ja karkeista kyllä tulee.
Ei, palstamammoilla se menee 2 tunnissa.
-Sinkkiş
Helposti menee kahdessa päivässä. Yhdessäkin. Yleensä syön kuitenkin sen kahdessa päivässä ja syön oikeaa ruokaa kevyemmin.
Ei.