Onko normaalia et 300g sipsipussi menee kahdessa päivässä??
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
Mulla menee sipsejä hukkaan. Syön lähinnä niitä vain dipin vuoksi. Eli kauhon sipsillä kuin lusikalla sen dipin. Ei muuten tähän hommaan mene montaa sipsiä. Loput jää "homehtumaan". Sitten ostan taas seuraavana viikonloppuna uuden ISON pussin.. Niin miksi ison, en tiedä, ehkä siksi etteivät lopu kesken jos vaikka söisinkin ne..
Mikset dippaa vaikka johonki kasviksiin? Jos sipseillä ei ole niin väliä. Rakastan sipseja ja dippejä, mutta toimii hyvin myös noin päin.
Jos syö normaalisti ruokaa, ei tee mieli sipsejä.
Avaan pussin perjantaina ja syön perjantailta jääneet lauantaina. Näin käytännössä joka viikonloppu. Paino 52 kg, vyötärönympärys 65 cm :)
kaksin menee illassa
- yksin voisin syödä samantien koko pussin
Vierailija kirjoitti:
Jos syö normaalisti ruokaa, ei tee mieli sipsejä.
Joskus ei vaan tee mieli syödä normaalisti ruokaa, vaan niitä sipsejä.
Mulla olis verenpaineet pilvissä jos söisin sipsejä tuollaisen määrän.
mä syön yleensä joku 4-5kertaa isosta pussista
Kyllä pussi parissa päivässä viimeistään menee. Vähän riippuu miten olen syönyt muuten, jos en paljoa, niin sipsit voi mennä ns. oikean ruuan korvikkeena parissa tunnissa. Yleensä syön kyllä puolet kerralla katsoessani jotain sarjaa tai elokuvaa ja jätän loput myöhemmäksi.
Ei ole normaalia, että jotain jää seuraavaan päivään. Oletko puhunut missään asiasta, mistä haluttomuutesi voisi johtua? Syömishäiriö?
EI OLE normaalia ellet paina yli 100kg
Vierailija kirjoitti:
EI OLE normaalia ellet paina yli 100kg
Painan 60 kg ja yhdessä illassa menee.
Normaalia ylipainoisille. Epänormaalia normaalipainoisille.
Tuossa säkissä tulee extrakaloreita yli yhden kokonaisen päivän tarpeen. Tai kolmen tunnin kovasykkeisen juoksulenkin edestä.
Helpompaa vaan jättää sipsit syömättä kokonaan.
Syön joka ilta 300 g sipsipussin. Juoksen sen pois vyötäröltä seuraavana päivänä.
Sipsit ja TV on itselleni se paras tapa palkita itsensä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla menee sipsejä hukkaan. Syön lähinnä niitä vain dipin vuoksi. Eli kauhon sipsillä kuin lusikalla sen dipin. Ei muuten tähän hommaan mene montaa sipsiä. Loput jää "homehtumaan". Sitten ostan taas seuraavana viikonloppuna uuden ISON pussin.. Niin miksi ison, en tiedä, ehkä siksi etteivät lopu kesken jos vaikka söisinkin ne..
Mikset dippaa vaikka johonki kasviksiin? Jos sipseillä ei ole niin väliä. Rakastan sipseja ja dippejä, mutta toimii hyvin myös noin päin.
Koska dippi vaatii rapean, suolaisen ja rasvaisen lusikan. Kermaviili yhdistettynä vetisiin kasviksiin (eli mikä tahansa kasvis) on ällöttävää.
Viikossa saisin menemään. Pidän kyllä sipseistä mutta 50 g on joku maksimi mitä saan kerralla menemään.
En ymmärrä dippiä. Sipsit sellaisenaan, kiitos.
Yhdellä istumalla tuollainen menee.
Mä syön kaks tollasta pussia joka viikonloppu. Sipsit on mun pahe. Esim suklaata en pysty syömään suuria määriä, mutta sipsejä voisin syödä joka ikinen päivä.
Me syödään miehen kanssa joka perjantai yhdessä tuollainen pussi. Dippiä vielä lisäksi. Usein myös suklaata.
Monta vuotta jo ollut tuo sama perjantai-illan perinne ja normaalipainossa ollaan molemmat.
Ei ole normaalia. Avattu pussi ei säily yön yli koosta riippumatta.