Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö Huutis saa käyttäjiä järjestykseen vai miksi hakusanat ovat niin laajoja ?

Vierailija
22.02.2014 |

Yritän etsiä muutamaa täsmätuotetta ja aina kun laitan huutikseen hakukenttään täsmällisen nimen, saan satoja ilmoituksia esille, joilla ei ole mitään tekemistä itse asian kanssa.

Aikoinaan, kun olin aktiivikäyttäjä, huutiksessa oli kielletty ylimääräisten hakusanojen käyttö, mutta näemmä sitä ei enää ole tai sitä ei ainakaan valvota.

Onko joskus joku kysynyt tätä ylläpidolta ?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
22.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ärsyttää suunnattomasti sama asia. Laitoin ylläpidolle palautetta ja kehitysehdotuksia enkä koskaan saanut vastausta. Parille myyjälle olen huomauttanut ylettömästä aiheeseen liittymättömien hakusanojen lisäilystä ja takaisin on tullut jotain russutusta.... saamarin ärsyttävää etsiä vaikka Monkin neuletta kun hakutuloksia on 4000 joista joka toinen jotain helvetin paskaa joka ei liity siihen Monkin neuleeseen mitenkään.
Toinen juttu on uniikki-sanan väärinkäyttäjät. Kaiken maailman ketjuliikeroinaa myydään uniikkina jos sen ulkonäkö on vähänkin koristeellisempi. Näiltä typeryksiltä jää tajuamatta se , että kun jokin on uniikki se tarkoittaa käsin tehtyä ja sitä, ettei toista samanlaista ole.

Vierailija
2/2 |
22.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osta tuotteita, joita hakusanaspämmätään, ja ilmiannan välillä spämmikohteita ylläpidolle (niitä jopa suljetaan). 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kaksi