Tietääkö kukaan mitä ex-blogisti Cavalle kuuluu?
Onko kukaan nähnyt häntä esim. työelämässä, vai onkohan hän kenties aloittanut uuden blogin anonyyminä?
Kommentit (11)
Luulen, että on aika paljon ihmisiä, joita kiinnostaa mitä Cavalle nykyään kuuluu. Kumpa joku tulis kertomaan nyt et Cava pitää uutta blogia :-D
On edelleen menossa naimisiin, eikä todella ole lihonnut "vitusti".
mitäs työtä nyt mahtaa tehdä,vai eleleekö vaan kelan rahoilla?
Cava on töissä vaatekaupassa ja suunnittelee häitä.
Olen kyllä miettinyt että miten Cavalla mahtaa mennä nyt, kun ei voi enää saada blogin kautta mitään yhteistyöjuttuja ja ilmaistuotteita. Vaan joutuu itse maksamaan Turkin matkoistaan, ripsipidennyksistään, kosmetiikasta jne. Hyvä jos on vaatekaupassa töissä niin sieltä saa ainakin sitten vaatteet alennuksella :)
Haluaisin tietää myös mitä tapahtuu niille kaikille hääsponsseille, nyt joutuu varmaan maksamaan suuremman hinnan niistä sormuksista ja valokuvauksesta ja kaikesta muustakin, kun ei voi enää mainostaa niitä blogissaan..?
Ois kiva tietää mitä kuuluu. Harmi kun lopetti bloggauksen.
Cavalla on ymmärrykseni mukaan aika suppea lähipiiri. Muutama hyvä ystävä mutta ei paljoa hyvänpäivän tuttuja. Tosiystävät eivät tule tänne hänen kuulumisiaan huutelemaan, joten luultavasti ei saada ikinä selville mitä Cavalle kuuluu. Harmi että näin. :/