G: Mihin herkkuun olet juuri nyt "koukussa"? Voi olla suolaista tai makeaa.
Ostatko pussikaupalla klementiinejä vai tekeekö töiden jälkeen aina mieli irtokarkkeja tai iltaisin punaviiniä ja aurajuustopipareita? Mikä on tämän hetkinen ykkösherkkusi?
Kommentit (104)
Vanhat autot makeissekoitus. Suuhun samaan aikaan salmiakkia ja hedelmäkarkkia :P
Granaattiomena maustamattoman jugurtin kanssa. Olen odottanut satokautta koko vuoden ja vihdoin se on täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valkoviini ja irtokarkit. Pakko saada molempia viikonloppuisin. Onko ehdotuksia, millä korvata nuo?
Ei, mutta ala vähentää kumpaakin. Ala juomaan valkoviini sprizereinä, eli lisäät aina puolet suolatonta kivennäisvettä jokaiseen lasilliseen. Jos olet tähän saakka ostanut 300 g irtokarkkeja, osta ensi kerralla 250 g ja sitä seuraavalla 200 g. Kun olet päässyt 100 g voit jäädä siihen. Jos syöt sen määrän kerran viikossa ja se tuo sinulle iloa, niin sen kuin syöt.
Kiitos hyvistä vinkeistä. Ehkä voisin tosiaan laimentaa viiniä, en ollut tuota ajatellut. Irttaripussin pienentäminen onkin sitten vaikeampi juttu. Syön kerran viikossa juuri tuon n. 300g ja haluaisin sitä vähentää. Vaikeaa on, kun tarjolla on paljon hyviä vaihtoehtoja ja entä jos mies tahtoo "muutaman".
Mulla on samanlainen irtarihimo, paitsi että vedän kerran viikossa 400 g. Kauheaa, pitäisi vähentää kyllä. Lisäksi menee puoli levyä suklaata niiden kanssa. Viiniä en juo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fazerin suklaapiparit
Nämä on niin hyviä, etten voi enää ostaa niitä kotiin. Söisin samana päivänä koko paketin.
Olen syönyt jo monta.
Myllyn paras-voilla leivottu piparitaikina suoraan pakkasesta suuhun taiteltuja paloja. Olen normaalipainoinen, tuo on suunnilleen ainoa paheeni tässä marraskuun mörönperseessä.
Aloittajan litimärkä pimpsa, maistuu mukavan suolaiselle, lurpsis.
voi-silmä/dallas-pullat irtomyynnistä,nams.
Paprikamaustetut TUC keksit ja mustaa Koskenlaskijaa siivu päälle. Ah, pakko lähteä kauppaan!
Vierailija kirjoitti:
Paprikamaustetut TUC keksit ja mustaa Koskenlaskijaa siivu päälle. Ah, pakko lähteä kauppaan!
Sama mutta ilman koskenlaskijaa. Pitäisiköhän koittaa🤔
Hapankorppujen päällä voita ja homejuustoa.
Punaviini ja irtokarkit (ne valkoiset toffeepallot ja salmiakki) 😋
Annas-piparijäätelöä vois syödä jatkuvasti.