G: Mihin herkkuun olet juuri nyt "koukussa"? Voi olla suolaista tai makeaa.
Ostatko pussikaupalla klementiinejä vai tekeekö töiden jälkeen aina mieli irtokarkkeja tai iltaisin punaviiniä ja aurajuustopipareita? Mikä on tämän hetkinen ykkösherkkusi?
Kommentit (104)
Tällä hetkellä salaattiin, jossa on jotain lämmintä proteiinia, perussalaattiainekset, oliiveja, chiliä, salsaa ja paljon hummusta. Yleensä olen kova herkkuhiiri, mutta tällä hetkellä tuo on ainoa, jota on saatava joka päivä.
Paahtoleipä Auralla ja viikunahillolla.
Mä olen koukussa vain nikotiinipurkkaan..eihän se mitään "herkkua" ole, mutta joka päivä sitä pitää jäystää.
Karkit, sipsit, suklaat..ei kiitos.
Kukkakaali ja hot holiday -dippi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valkoviini ja irtokarkit. Pakko saada molempia viikonloppuisin. Onko ehdotuksia, millä korvata nuo?
Ei, mutta ala vähentää kumpaakin. Ala juomaan valkoviini sprizereinä, eli lisäät aina puolet suolatonta kivennäisvettä jokaiseen lasilliseen. Jos olet tähän saakka ostanut 300 g irtokarkkeja, osta ensi kerralla 250 g ja sitä seuraavalla 200 g. Kun olet päässyt 100 g voit jäädä siihen. Jos syöt sen määrän kerran viikossa ja se tuo sinulle iloa, niin sen kuin syöt.
Kiitos hyvistä vinkeistä. Ehkä voisin tosiaan laimentaa viiniä, en ollut tuota ajatellut. Irttaripussin pienentäminen onkin sitten vaikeampi juttu. Syön kerran viikossa juuri tuon n. 300g ja haluaisin sitä vähentää. Vaikeaa on, kun tarjolla on paljon hyviä vaihtoehtoja ja entä jos mies tahtoo "muutaman".
Juusto. Kaikki lajit käy.
Hapankorput ja voileipäkeksit.
Nolottaa myöntää, mutta remoulade-kastikkeeseen. Aina kun teen voileivän niin PAKKO laittaa sitä päälle ja ihan reippaasti. Onneksi mielihalut tulee ja menee ainakin omalla kohdallani, ei ole kovin terveellistä pidemmän päälle :D
mieheni elin on aikas herkkua :p kiva imeskellä ja mahla on makeaa ;)
Pestopasta. Mutta kun mun maha ei kestä viljaa. Uhallakin tein eilen illalla sitä ja söin reilun lautasellisen, aamuyöstä heräsin hirveään vatsakipuun ja tuskanhikeen.
Vierailija kirjoitti:
Pestopasta. Mutta kun mun maha ei kestä viljaa. Uhallakin tein eilen illalla sitä ja söin reilun lautasellisen, aamuyöstä heräsin hirveään vatsakipuun ja tuskanhikeen.
Miten olisi gluteeniton pasta peston kanssa?
Fazerin piparkakku-suklaa ja Kouvolan lakritsi. Voisin syödä molempia vaikka joka päivä, mutta onneksi pystyn hillitsemään itseni.
Pirkan einesriisipuuro ja nimenomaan Pirkan. Syön näitä 2 kpl päivässä ja saan vierotusoireita ilman.
Purkkihernekeitto, olen syönyt viimeisen kahden viikon aikana laskujeni mukaan kuusi purkkia.
Nutella. Paholaisen keksintö. Ja nimenomaan se aito, ne feikit ovat pahoja.