Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

turkulaiset! hansan hesburgerista...

Vierailija
22.02.2014 |

Hansakorttelin hesburgerissahan leikkipaikka on 2. Kerroksessa ja tilaus tehdään 1. Kerroksrssa. Miten niiden tilattujen ruokien+rattaiden kanssa pääsee sinne 2. Kerrokseen? Eihän siellä ole hissiäkään? Ja rattaissa on vauva, joten niitä ei voi yksinkään ylös jättää. Iso ongelma :D

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
22.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole ajtellut kun omat muksut ovat yläkoulussa ja osaavat kävellä ja kantaa itse sapuskansa. Kannattaa varmaan kysyä henkilökunnalta, varmaan auttavat mielellään.

Vierailija
2/18 |
22.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää Forumin Heseen, sielläkin on leikkipaikka. Problem solved.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
22.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä forumin hesessä on leikkipaikka?:o

Vierailija
4/18 |
22.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkemmin ajateltuna, eikös sinne toiseen kerrokseen pääse "ulkokautta", eli siis sieltä Hansan toisesta kerroksesta? Ja sinnehän on hissejä muualla. Eli ensin vaikka vaunujen kanssa yläkertaan ja sitten alas tilaamaan.

-2-

Vierailija
5/18 |
22.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2014 klo 09:23"]Tarkemmin ajateltuna, eikös sinne toiseen kerrokseen pääse "ulkokautta", eli siis sieltä Hansan toisesta kerroksesta? Ja sinnehän on hissejä muualla. Eli ensin vaikka vaunujen kanssa yläkertaan ja sitten alas tilaamaan.

-2-

[/quote]

Mutta mä en pääse alas tilaamaan kjn on esikoinen ja vauva. Tai pääsen tilaamaan mutten saa tuotua ruokia.

Vierailija
6/18 |
22.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2014 klo 09:27"]

[quote author="Vierailija" time="22.02.2014 klo 09:23"]Tarkemmin ajateltuna, eikös sinne toiseen kerrokseen pääse "ulkokautta", eli siis sieltä Hansan toisesta kerroksesta? Ja sinnehän on hissejä muualla. Eli ensin vaikka vaunujen kanssa yläkertaan ja sitten alas tilaamaan.

-2-

[/quote]

Mutta mä en pääse alas tilaamaan kjn on esikoinen ja vauva. Tai pääsen tilaamaan mutten saa tuotua ruokia.

[/quote]Henkilökunta varmaan kantaa ruokasi ylös kun pyydät.

Vierailija
7/18 |
22.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveä pulma joidenkin rasvaklönttien takia. Menet kauppaan ostat ainekset ja teet hampurilaiset kotona.

Vierailija
8/18 |
22.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveä pulma joidenkin rasvaklönttien takia. Menet kauppaan ostat ainekset ja teet hampurilaiset kotona.

Vierailija
9/18 |
22.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2014 klo 09:39"]Hirveä pulma joidenkin rasvaklönttien takia. Menet kauppaan ostat ainekset ja teet hampurilaiset kotona.

[/quote]

En halu kotona tehtyjä hampurilaisia, vaan nimenomaan hesburgerin hampurilaisia. Tollaselle parivuotiaalle sitäpaitsi se hesenkin leikkipaikka on superjännä, kun taas kodin seiniä tuijotellaan jatkuvasti. Heseruoan rasvakaan ei haittaa, ollaan normaalupainoisia ja ruokavalio terveellinen, jolloin välillä hesessä käyminen ei haittaa mitään :)

Vierailija
10/18 |
22.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruuat tuodaan yläkertaan tai sitten kannat ne itse. Jätä rattaat alas, jos et jaksa kantaa niitä ylös. Meidän lapset käveli itse yläkertaan.

Vierailija
11/18 |
22.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene yläkertasta sisään ja mene tekemään tilaus alas.

Vierailija
12/18 |
22.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei onneksi ole. Ruokarauha

Vierailija
13/18 |
22.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2014 klo 10:23"]

Mene yläkertasta sisään ja mene tekemään tilaus alas.

[/quote]

aaarg luitko sä aloitusta ollenkaan? Enkö nimenomaan sanonut, että on vähän hankalaa mennä ensin ylös, jättää rattaat sinne, ottaa taaperoa kädestä ja vauva syliin ja mennä alas tekemään tilaus, ja sitten kantaa se vauva, tarjotin ja huolehtia taapero takaisi ylös, jossa voi vain toivoa että rattaat ja kaikki niissä oleva tavara on vielä tallella. Joo, taidetaan mennä kuitenkin forumin heseen, oli siellä leikkipaikka tai ei.

Vierailija
14/18 |
22.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä joillakin on helvetin hankala elämä.

Vierailija
15/18 |
22.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2014 klo 10:48"]Kylläpä joillakin on helvetin hankala elämä.

[/quote]

Harmi, jos sulla on isoja ongelmia. Onneksi mulla on vain tällaisia pieniä ja mielestäni av palsta on juuri oikea paikka tällaisten pienten ongelmien puimiseen!

Vierailija
16/18 |
22.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menet kaverisi/miehesi kanssa sinne, toinen on lasten kanssa ja toinen tilaa koko porukan hampparit? Tadaa! ! Sano nyt vielä että haluat väkisin mennä yksin tai ettei sinulla ole kavereita/miestä..

Vierailija
17/18 |
22.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen aiemmin jättänyt ne rattaat ylös. Tilauksen jälkeen olen pyytänyt henkilökuntaa kantamaan ne tarjottimet ylös.

Ja minulla oli vain yksi lapsi, joten varmasti auttavat vauvan ja taaperon äitiä :)

Ainakin pari vuotta sitten nuo leikkipaikan viereiset pöydät olivat aika likaisia. Kannattaa vaikka ottaa peppupyyhkeitä, joilla voi pyyhkäistä pöydät. käsidesi ennen ja jälkeen leikkipaikan, on varmaan hyvä asia näin flunssakautena.

Muista muuten pyytää vessapoletit (jos ovat vielä käytössä), kun tilaat ruoan. Ikävää mennä hakemaan niitä alhaalta.

Mukavia herkutteluhetkiä!

Vierailija
18/18 |
22.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2014 klo 11:12"]Menet kaverisi/miehesi kanssa sinne, toinen on lasten kanssa ja toinen tilaa koko porukan hampparit? Tadaa! ! Sano nyt vielä että haluat väkisin mennä yksin tai ettei sinulla ole kavereita/miestä..

[/quote]

On kyllä mies ja kavereitakin, mutta mues on töissä ja ei ollut tatkoitus ketään kaveria treffata nyt vaan mennä nimenomaan lasten kanssa. Jos mies rai kaveri olisi mukana niin en kai mä tällaista kyselisikään?!:D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kuusi