Meillä on aattona 9 erilajia kaljaa
Kommentit (14)
sillahan se mahan saa kivasti tayteen!! hienosti olette suunnitelleet. eikohan meilla ole vaan yhta laatua kaljaa ja sitten muutama pullo eri viineja.
Meillä yhenlaista,pääasia että on tarpeeksi.
Että ei tule alkoholiongelmaa:)
Mustaa kasipinnaista karhua ja viskiä takkatulen lämmössä joulunpyhinä tasaiseen tahtiin. Sitten vajoaminen muutamalla humppapunkkuloodalla ja pikkukipitykset tiukalla votkalla uuteenvuoteen. Ja taas tipaton tammikuu (ei uskalla vaimolle sanoa että tuon kuurin jälkeen ei pysty kolmeen viikkoon mitään juomaankaan)
Meilläkin on yhdeksää. :)
Karjalaa joulusaunakaljana
Lapparia taskumatissa joulurauhanjulistuksessa
Karhun korkkaamme hautausmaalla
Joulukirkossa siemaillaan lapin kultaa käsilaukkuun piilotetusta tölkistä
Kotona maistuukin nallekalja snapsilasista tarjoiltuna
Ateriaa valmistellessa siemailen karhua pullosta
Jouluaterialla hörppäilen Karjalaa tuopista
Illan mittaan on mukava siemailla Karhua sellaisesta jättitölkistä.
Yöpalalla kinkkuleivän kanssa on aivan must sihauttaa pullo lapparia kyytipojaksi.
Meillä ei ole ollenkaan tai ehkä mies ostaa pari itselleen.Mä juon viiniä tai sidukkaa.Itse asiassa en ole koskaan juonut kaljaa enkä kossua.
[quote author="Vierailija" time="16.12.2013 klo 22:10"]
Meillä ei ole ollenkaan tai ehkä mies ostaa pari itselleen.Mä juon viiniä tai sidukkaa.Itse asiassa en ole koskaan juonut kaljaa enkä kossua.
[/quote]
Kuulostaapa ankealta. Minä odotan jo vesi kielellä, että pääsen meidän jouluaterian runsaaseen kaljapöytään.
Kalja on hyvää ja terveellistä. Nam!
Meillä saa lapsetkin joululahjaksi kaljaa. Sikspäkki pienille ja mäyräkoira isommille.
Meillä vain kolmea: tummaa stoutia, vaaleaa pale alea ja alkoholitonta.
No tiiätkö, jos näin on, niin määkin olen teillä. :)
Kiitti ideasta, mitähän mahtaa vieraat tykätä kun isken mäyräkoiran joka laatua pöytään? eikä sit raha muuhun riittänytkään. Siinä ne sit komeilee anopin tekemän lanttulaatikon kanssa jokasen joulukuvissa.
Vielä ehdit pistää mäyräkoiralle tonttulakin päähän ja ottaa persoonallisen kuvan joulukorttiin tutuille ja ystäville!
[quote author="Vierailija" time="16.12.2013 klo 19:00"]
Kiitti ideasta, mitähän mahtaa vieraat tykätä kun isken mäyräkoiran joka laatua pöytään? eikä sit raha muuhun riittänytkään. Siinä ne sit komeilee anopin tekemän lanttulaatikon kanssa jokasen joulukuvissa.
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="16.12.2013 klo 19:00"]
[/quote]
Tykkäävät tietenkin.