Voisitko seurustella kaupan kassan kanssa?
Nämä jätkät kuvittelevat saavansa naisen.
http://www.iltasanomat.fi/seksi-parisuhde/art-1288657011547.html
Kommentit (35)
[quote author="Vierailija" time="22.02.2014 klo 07:46"]
Myyjän kanssa voisinkin. Mutta ei nuo kassakoneet oikein iske. Ne on vähän turhan kylmiä.
[/quote]
Täysin samaa mieltä! Voisi olla myös turhan yksipuolinen suhde kassan kanssa.
Myyjän kanssa voisin, tämän ketjun aloittajan kanssa en ikinä.
Oma miehenikin on myyjä (kyllä, on myös siellä kamalalla kassalla, hui!).
Hänen intressinsä ovat enemmän musiikillisissa ja taiteellisissa alueissa ja myyjän työtä tekee tuodakseen pöytään leipää. Kumma juttu, kun itse en näe tätä ongelmana.
Luonteeltaan mies on maailman parhain. Huomioiva ja ajatteleva, hakisi minulle vaikka kuun taivaalta jos sitä haluaisin.
Hän on minulle kaikki kaikessa ja minä olen hänelle.
Että sitä ei kyllä mikään ammatti murenna, ei vaikka olisi kadunlakaisija.
Siis voi helvetti miten tyhmä kysymys. Mikä siinä kaupan kassa työskentelyssä on niin kamalaa??? Työtähän sekin on! Pitääkö ap kaupassa työskenteleviä jotenkin huonompina ihmisinä, ala-arvoisempina?!
En minä ainakaan voisi, noloa ja kunnianhimonta.
Piffaats mut leffaan, jos mä skuffaan sua peffaan?
En, jos ei aikomusta siirtyä siitä eteenpäin. Noilla on sentään jo joku järkevä ammatti tiedossa. En usko, että kaupankassalla olisi henkisesti mitään annettavaa minulle. Kyllä kaupassa työskentely kertoo miten terävä kynä on penaalissa.
[quote author="Vierailija" time="23.02.2014 klo 21:28"]
En, jos ei aikomusta siirtyä siitä eteenpäin. Noilla on sentään jo joku järkevä ammatti tiedossa. En usko, että kaupankassalla olisi henkisesti mitään annettavaa minulle. Kyllä kaupassa työskentely kertoo miten terävä kynä on penaalissa.
[/quote]
Tämä kommentti kertoo sinusta erittäin olennaisesti, kuinka terävä kynä on omassa penaalissasi.
Hyvin yksinkertainen ihminen ainakin olet, mikäli katsot asiaa kapealla näkökulmalla: "tuo on tyhmä kun on tossa ammatissa!".
Miten tuleekaan mieleen päiväkodin hiekkalaatikolla huudellut jutut, moni muu tosin kasvoi niistä yli jo alakouluiässä.
Siis miten jotkut ihmiset voi olla noin hirveitä, että arvostelee muita ammatin perusteella?! :( Ja miksi ihmisen arvo määritellään statuksen perusteella?
Ikävä kyllä tunnen sellaisia ystäviä ja sukulaisia, jotka alkavat mielistelemään vasta sitten, kun olet saavuttanut jotakin...
Jos toi kassana on vaan välivaihe ja sitä tehdään vaikkapa opiskelun ohella. Mutta kunnianhimoton mies ei minua kiinnosta ja kaipaan älykästä seuraa. Ja fiksu ihminen ei kyllä elämäänsä tuhlaa minimipalkalla tavaran siirtelyyn liukuhihnalla. T. Entinen kassa
Mitenköhän se munkin mies on kehdannut aikanaan mun kanssa treffeille lähteä! :( Ollaan vieläpä töissä tavattukin!
Yt. Kaupan kassa, tai siis myyjä. Ja jo viidettä vuotta ;)
Voisin vaikka ei olisi aikomustakaan siirtyä ns. eteenpäin. Töitä tehdään sen takia, että saadaan rahaa jolla elää ja jos myyjän palkka riittää siihen niin mitäpä siitä.
Eihän tuo sitä paitsi kerro kunnianhimon puutteesta muuta kuin työn osalta. Elämässä on muitakin osa-alueita, joissa olla kunnianhimoinen.
[quote author="Vierailija" time="25.02.2014 klo 00:45"]
Voisin vaikka ei olisi aikomustakaan siirtyä ns. eteenpäin. Töitä tehdään sen takia, että saadaan rahaa jolla elää ja jos myyjän palkka riittää siihen niin mitäpä siitä.
Eihän tuo sitä paitsi kerro kunnianhimon puutteesta muuta kuin työn osalta. Elämässä on muitakin osa-alueita, joissa olla kunnianhimoinen.
[/quote]No eihän töitä nyt ainoastaan rahan takia pitäisi tehdä! Kyllä ihminen niin kauan elämästään joutuu töissä viettään, että sen soisi olevan mielenkiintoista. Ja myyjän työ nyt ei ainakaan semmoista ole, jota hyvän palkan vuoksi tekee.
Pyysin lähimmän Alepan nättiä kassaneitoa treffeille, kun näin sen baarissa. Ei lähtenyt, surullista...