Voisitko seurustella kaupan kassan kanssa?
Nämä jätkät kuvittelevat saavansa naisen.
http://www.iltasanomat.fi/seksi-parisuhde/art-1288657011547.html
Kommentit (35)
Seurustelen tälläkin hetkellä. Tekee kyllä kaupassa paljon muutakin ku kassalla istuu.
Minulle ei ole mitään väliä ammatilla kunhan itse tykkää työstään.
Juu tuo tuleva lakimies kävisi hyvin eikä palomieskään olisi hullumpi.
Mä en määritä ihmistä hänen ammattinsa perusteella. Hyvä, että ylipäätään näinä päivinä vielä on työpaikka!
Olen ihan naimisiinkin asti mennyt. En sen kassan kanssa vaan myyjän.
Mistä näitä tyhmiä kysymyksiä sikiää? Taitaa kertoa enemmän kysyjästä.
T. Insinööri
Niimpä jotkut ihmiset on vaan tyhmiä..........
niimpä. tälläisiä kysymyksiä.
ja sitten suomeksi. voisin, jos kyseessä olisi se vapaa kassa.
olen mies.
Itse olen kassaneiti. Opiskelen samalla valtiotieteiden maisteriksi.
Eipä ammatti kaikkea kerro ja eiköhän tärkeintä ole se, että tekee työtä jos voi.
Missä tuo kauppa oikein on? Mannerheimintie 94, Alepan vieressäkö?
en,olisi vähä yksipuolinen suhde kun minä vaan puhuisin ja kassa olisi vaan hiljaa ja paikoillaan :(((88
Joillakin oma arvo on niin heikoissa kantimissa, että se nousee vain alentamalla muita. Tämä on hyvin yleistä. Esiintyy mm ulkonäön haukkumisenakin. Miettikääpä asiaa tarkemmin. Tunnetteko ihmisiä, joille ei toisten alentaminen kuuluu käytökseen. Jos tunnet, niin eivätkö olekin fiksuja ihmisiä noin muutenkin. i
[quote author="Vierailija" time="22.02.2014 klo 16:02"]
[quote author="Vierailija" time="22.02.2014 klo 15:50"]
Toinen opiskelee lakimieheksi ja toinen palomiehiksi, joten ei ole mitään "vain" kassoja. Sitä ap nyt varmaan oletti. Näissä miehissä ei siis ammatin puolesta mitään vikaa.
Ja mielummin ottaisin lakimiehen joka opiskelujen ohessa tekee duunarityötä kassalla sen sijaan että olisi iskän firmassa töissä.
[/quote]
Eli jos kassa olisi "vain" kassa, niin hän olisi elämässään epäonnistunut luuseri, joka ansaitsee tulla arvostelluksi?
Ihmeellistä itsensä korottamista, itse olen onneksi sen verran sivistynyt peruskäytökseltäni, etten ala mielessäni kohottamaan itseäni kenenkään yläpuolelle.
[/quote]
Öö? Tuossa on nuo lainausmerkit, eli "vain" kassa viittaa tähän ap:n ajatusmaailmaan. Ja vielä lisäys nimenomaan ap:n oletuksesta. Onko pakko ymmärtää tahallaan väärin? Olen minäkin kassalla töissä.
Hyvinkään K-market hakalantorissa ainakin yksi niin viehättävä neiti kassalla, että huh huh!!
Eli todellakin menisin
Ihanaa että on naisillekin näitä vapaita kassoja tarjolla. Nyt meitsi lähtee lirkuttelemaan, saa ukkokin tuta miltä tuntuu.
On se niin mieltä lämmittävää, kun leimataan tyhmäksi sellaiset, jotka tekevät työtä jota haluavat tehdä ja sellaiset jotka eivät ole vielä päättäneet sitä "omaa alaansa".
Olen itse ollut vuosia myyjänä ja tarkoitus olisi ensi kuussa alkavissa korkeakouluhauissa hakea amk:hon, kun viimein keksin mitä haluan tehdä.
Koko tämän aikani olen ollut työssä ja maksanut veroni sekä oman elämiseni. Mutta mukavaa kuulla, että olen alhaista kastia, jonka ei voisi kuvitella kelpaavan edes parisuhteeseen. Lämpimät terkut vaan sinnekin.
[quote author="Vierailija" time="22.02.2014 klo 11:58"]
Itse olen kassaneiti. Opiskelen samalla valtiotieteiden maisteriksi.
Eipä ammatti kaikkea kerro ja eiköhän tärkeintä ole se, että tekee työtä jos voi.
[/quote]
Oletko vapaa kassa?
Toinen opiskelee lakimieheksi ja toinen palomiehiksi, joten ei ole mitään "vain" kassoja. Sitä ap nyt varmaan oletti. Näissä miehissä ei siis ammatin puolesta mitään vikaa.
Ja mielummin ottaisin lakimiehen joka opiskelujen ohessa tekee duunarityötä kassalla sen sijaan että olisi iskän firmassa töissä.
[quote author="Vierailija" time="22.02.2014 klo 15:50"]
[/quote]
Eli jos kassa olisi "vain" kassa, niin hän olisi elämässään epäonnistunut luuseri, joka ansaitsee tulla arvostelluksi?
Ihmeellistä itsensä korottamista, itse olen onneksi sen verran sivistynyt peruskäytökseltäni, etten ala mielessäni kohottamaan itseäni kenenkään yläpuolelle.
Myyjän kanssa voisinkin. Mutta ei nuo kassakoneet oikein iske. Ne on vähän turhan kylmiä.