Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tekisit jos sinulla ei olisi enää tarkoitusta

Vierailija
05.11.2020 |

Että jos elämäsi olisi oikeasti enää ihan sama joka kantilta. Mitä luulet että tekisit, jos vastassa olisi pelkästään umpikuja? Mietin tässä, että mulla ei oikeasti ole enää mahdollisuutta pelastaa elämääni. En voi uskoa että elämäni on näin arvoton. Mutta sitä se on kaikesta päätellen.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Faith kirjoitti:

Auttaa voi pienissä asioissa, pienillä tavoilla, sen verran kuin pystyy. Elämäsi ei ole arvoton, vaikka siltä tuntuisi.

Ap: "Mitä tekisit jos sinulla ei olisi enää tarkoitusta?"

Elämäni korkein tarkoitus on usko Jumalaan. Vaikka ajallisessa elämässä täällä maailmassa olisi pelkkiä umpikujia, se ei estä korkeinta tarkoitusta toteutumasta.

Olen uskossa. Uskoni horjuu kuitenkin pahasti. En voi enää ymmärtää miksi elämässäni on tapahtunut tämä kaikki p*ka. Olen aina halunnut/toivonut/rukoillut ihan päinvastaista. Tuntuu vahvasti siltä, että asiat on alusta asti johdateltu näin, ja koen vahvasti, että olen voimaton sen edessä. Mulle on tapahtunut siis todella pahoja asioita elämässä, suurin osa ihmisistä ei koskaan koe mitään tällaista. Ap

Herrahan kurittaa niitä joita eniten rakastaa ja ottaa niiltä pois vähänkin millä ei mitään ole. Olet varmasti hyvin rakas Jumalalle jos hän ei ole yhtään syytä antanut elää ja pahoinpitelee jatkuvasti. Valitettavasti Raamatun antia tämä sairas rakastamisnäkemys jossa vaaditaan äärimmäistä kärsimystä, jotta olisit rakastettu.

No, tuskin olen mikään Job 2, vaan yksinkertaisesti unohdettu ja arvoton. Ap.

Vierailija
22/30 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enää? Ei elämälläni ole koskaan mitään tarkoitusta ollutkaan, tuskin tulee olemaankaan.

Sama.

Minä koitan kerätä mahdollisimman ison omaisuuden, että on mitä testamentata. Muuta virkaa ei minulla ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin itseltäni miksi olen? Mikä mahti maailmassa tänne on pakottanut. Ainakin toiset vanhemmat olisin ottanut jos itse olisin päättänyt tulla.

Miksi juoppo naapurin Reiska saa olla mitä on ja mun on oltava se kiltti kuuliainen avulias tyttö. Mulla ei ole ollut koskaan mitään omaa. Mikä oikein olen.

En vieläkään osaa olla itsekäs. Olen edelleen liian kiltti jonka ihmiset näkevät heikkoutena ja vähä-älyisyytenä, tyhmänä kun en ole nyrkit pystyssä huutelemassa ihmisille rivouksia ja vähättelemässä muita.

Mikä kumma sekin on kun kerrankin onnistuu jossain niin heti on liuta ihmisiä ympärillä jotka löytää parannettavaa. Miksi ei voi vain iloita toisen puolesta, hyvä sinä, onnistuit!

Mikä olen? Ihminen joka ei pyytänyt syntyä tänne. Ja täällä olen. Lusin tän kakun loppuun elämällä ihan piruuttaan ilman turhia murheita, koska hiljaisina tyttöinä haudoissaan lepää monia urheita...

Vierailija
24/30 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Faith kirjoitti:

Auttaa voi pienissä asioissa, pienillä tavoilla, sen verran kuin pystyy. Elämäsi ei ole arvoton, vaikka siltä tuntuisi.

Elämäni korkein tarkoitus on usko Jumalaan. Vaikka ajallisessa elämässä täällä maailmassa olisi pelkkiä umpikujia, se ei estä korkeinta tarkoitusta toteutumasta.

Olen uskossa. Uskoni horjuu kuitenkin pahasti. En voi enää ymmärtää miksi elämässäni on tapahtunut tämä kaikki p*ka. Olen aina halunnut/toivonut/rukoillut ihan päinvastaista. Tuntuu vahvasti siltä, että asiat on alusta asti johdateltu näin, ja koen vahvasti, että olen voimaton sen edessä. Mulle on tapahtunut siis todella pahoja asioita elämässä, suurin osa ihmisistä ei koskaan koe mitään tällaista. Ap

Herrahan kurittaa niitä joita eniten rakastaa ja ottaa niiltä pois vähänkin millä ei mitään ole. Olet varmasti hyvin rakas Jumalalle jos hän ei ole yhtään syytä antanut elää ja pahoinpitelee jatkuvasti. Valitettavasti Raamatun antia tämä sairas rakastamisnäkemys jossa vaaditaan äärimmäistä kärsimystä, jotta olisit rakastettu.

Niin, että sinun elämästä pitäisi tehdä ihan helvettiä että kokisit olevasi rakastettu? Pitäisköhän sinun mennä terapiaan jos oikeasti tuollaista haluat tai kun pidät pahoinpitelyä jonain parempien ja haluttavimpien ihmisten oikeutena. Luultavasti sairas käsityksesi ihmissuhteista heijastuu kaikkialle käytökseesi ja ympäristöösi.

Vierailija
25/30 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Faith kirjoitti:

Niin, että sinun elämästä pitäisi tehdä ihan helvettiä että kokisit olevasi rakastettu? Pitäisköhän sinun mennä terapiaan jos oikeasti tuollaista haluat tai kun pidät pahoinpitelyä jonain parempien ja haluttavimpien ihmisten oikeutena. Luultavasti sairas käsityksesi ihmissuhteista heijastuu kaikkialle käytökseesi ja ympäristöösi.

Vastasitko minulle? Siis tarkoitin, että jos olisin kuten Job, silloinhan minulla olisi edes se tarkoitus kärsimiselle. Nythän kärsin vaan ihan turhaan ja unohdettuna, ja todennäköisesti niin kauan kunnes kuolen. Joku tosin kerran sanoi että sinun elämä on ihan kuin Jobin kirjasta. Sen jälkeen alkoi tapahtua vielä pahempia asioita.

En uskalla t appaa itseäni, mutta varmaan tekisin sen jos en uskoisi Jumalaan. Mulle joku on myös sanonut kauan sitten, että mitähän sinusta vielä tulee, tai mihin sinua valmistellaan näillä vaikeuksilla ja kärsimyksillä. No, ei mihinkään täytyy todeta näin 20 vuoden kuluttua. Kaikki on vaan mennyt entistä hirveämmäksi ja tarkoituksettomammaksi. Ap

Vierailija
26/30 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä osaa sanoa. Varmaan masentuisin ja eristäytyisin jonnekin sen tajuttuani.

Vierailija
27/30 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tajusin sen vuosia sitten ja vaikka se alkuun tuntui pahalta niin nyt ajattelen että se on helpotus. Ajattelen myös ettei kellään oikeasti ole mitään tarkoitusta.

Vierailija
28/30 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voithan sinä puuhastella kaikkea kivaa. Sienestellä, kalastella jne .. ?

-Sinkkiş

Vierailija
29/30 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tajusin sen vuosia sitten ja vaikka se alkuun tuntui pahalta niin nyt ajattelen että se on helpotus. Ajattelen myös ettei kellään oikeasti ole mitään tarkoitusta.

Kyllä tällä tarkoitus on.  Olla humpuukkia.

-Sinkkiş

Vierailija
30/30 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enää? Ei elämälläni ole koskaan mitään tarkoitusta ollutkaan, tuskin tulee olemaankaan.

Sama.

Minä koitan kerätä mahdollisimman ison omaisuuden, että on mitä testamentata. Muuta virkaa ei minulla ole.

Sekin on vain materian siirtämistä toiselta ihmiseltä toiselle, jotka tuleva myös siirtämään sitä toiselta ihmiseltä toiselle, jotka tulevat myös..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi viisi