Lyöminen jälkiä jättämättä parisuhteessa ja oikeus
Elin väkivaltaisessa suhteessa ja lähdin pois kun fyysinen väkivalta ja sen uhka alkoi todella konkretisoitumaan ja pelko kasvatti stressin sietämättömäksi.
Mies löi, kuristi, tukisti, töni, heitti pihalle keskellä yötä. Näistä ei jäänyt jälkiä ulospäin.
Sisäisesti kuitenkin tuli vammoja ja kävin lääkärillä.
Mies selittelee ympäriinsä lähipiirille kuten myös viranomaisille, että olen itse kolhuni tapaturmaisesti aiheuttanut.
Tosiaan mitään jälkiä edes kasvoihin kohdistuneesta lyönnistä ei koskaan jäänyt ja selittelee ettei ole mahdollista että on lyönyt sillä jälkeä ei ole tullut ulkoisesti mutta tosiaan sisäisiä vammoja on ja lääkärin kirjauksissa.
Pahinta on vielä että itse todella uskoo näin.
Ei kuulemma muista juovuksissa ollessaan tehneensä mitään. Lähes kaikki on kielletty tai on ollut omaa syytäni.
Tein rikosilmoituksen paetessani, kävin lääkärillä ja olen saanut runsaasti mustaa valkoiselle tapahtuneesta.
Oikeuteen mennään luultavasti mutta mies on hyvin ulospäinsuuntautunut sekä ehdoton versiossaan, uskottava.
Kaduttaa tavallaan, että asioiden piti mennä näin pitkälle mutta siinä mylleryksessä en enää kestänyt ja tahdoin apua viranomaisilta, ammattiauttajilta yms. Henkistä väkivaltaa oli myös runsaasti suhteen aikana.
Toisaalta tahdon taistella ja saada miehen ymmärtämään ja kohtaamaan tekonsa seuraukset.
En kuitenkaan tiedä onko tämä enemmän haitaksi omalle mielenterveydelle ja saavutanko oikeudella juuri mitään.
Olisin voinut mennä jopa sovittelulla kun olen saanut etäisyyttä ja jatkaa elämääni.
Mies ei kuitenkaan tähän suostunut, sillä ei tahdo myöntää tehneensä mitään.
Taistelua sitten.