Nainen ihmettelee; miten joku voi haluta itselleen kananpersetukan?
En voi käsittää. Ihanko oikeasti joku pitää sitä hienona hiustyylinä?
Kommentit (28)
No en mäkään pidä esim tatuointeja hienoina. Silti joku tykkää, eikä ole mulle ongelma. Jokainen tehköön keholleen ja hiuksilleen niin kuin itse tykkää.
Minun mielestäni myös se on ihan kamala!!!!
Vierailija kirjoitti:
lyhyet hiukset naisella muutenkin on kauheet, hyi sanon minä!
Samaa mieltä. Pitkät hiukset ovat miehilläkin tyylikkäät. M34
Pitkät, terveet, paksut ja kiiltävät luonnolliset hiukset ovat naisille parhaat!
Vierailija kirjoitti:
Pitkät, terveet, paksut ja kiiltävät luonnolliset hiukset ovat naisille parhaat!
Onnex mulla on :)
Minäkin olen aina ihmetellyt kananpersetukkaa. Se ennen kaikkea vanhentaa eikä ole elegantti eikä varsinkaan luonnollisen näköinen. Kun kolmekymppinen leikkaa sellaisen, hän saa ainakin kymmenen vuotta lisää ikää. Viisikymppiset erottaa näistä hiustyyleistä. Onneksi on edelleen upeita vaikkapa viisikymppisiä naisia, jotka laittavat hiuksensa ponnarille ja ovat hyvin tyttömäisiä - silti tyyliltään aikuisia ikäisiään naisia.
Kananpersetukka on kuitenkin eri asia kuin lyhyet suorat hiukset, joissa on eheä linja ja jotka ovat tyylikkäät.
Vierailija kirjoitti:
No,pahempaa ovat feikin näköiset jatkeet,joista sinetit paistaa kilometrin päähän.Teineillä valitettavasti hurjasti lisääntynyt pidennysten käyttö.Kananperse fleda on sentään ihan oma!;)Tehdäänhän niitä pidennyksiäkin nykyään aika aidon näköisesti,mutta melkein aina ne erottaa epäaidoiksi(niiden pilkottamisen hiusten alta lisäksi) koska jatkeet vaan laskeutuu eritavalla kuin aidot.Joillekkin naisille lyhyet kyllä käy hurjan hyvin..riippuu niin kasvoista.Suomalaisilla naisilla yleisin ongelma hiuksissa on liiallinen lakan käyttö ja epäsopivat värisävyt!
Ja se, ettei niitä hiuksia juurikaan ole...
[quote author="Vierailija" time="21.02.2014 klo 23:32"]Kananperseitä ne lyhyet hiukset on kaikki, antakaa lettinne kasvaa ja hulmuta tuulessa nii miehet tykkää!
[/quote]
Mitä väliä mistä miehet tykkää? Ei kai kukaan kampaustaan valitse sen mukaan mistä miehet tykkää? Tai jos valitsee, niin ei ihme että monilla on niin rumat hiukset.