Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen ihmettelee; miten joku voi haluta itselleen kananpersetukan?

Vierailija
21.02.2014 |

En voi käsittää. Ihanko oikeasti joku pitää sitä hienona hiustyylinä?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Utelias kysyy; miltä näyttää kananpersetukka?

Vierailija
2/28 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita googleen. Se on sellainen todella ruma, alemman sosiaaliluokan yleisesti ihannoima hirvitystukka. Yleensä musta/punainen.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä puhutaan paljon kananpersetukasta, mutta minulle ei ole oikein selvinnyt, millainen se oikeasti on.

Vierailija
4/28 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä minäkään, kovasti vaan näyttää olevan naisilla silti sitä. 

Heitä Googlen kuvahakuun tuo sana niin löytyy sitä kynittyä lyhyttä tukkamallia.

Itse olen kohta jo 38 ja tukka pysyy alaselkään ulottuvan pitkänä ja kullanruskeana vieläkin. Kai sekin on jollekin kauhistuksen aihe.

Mutta en mä ymmärrä crockseja, marimekkoa jotain Guess/MK laukkuvillitystä enkä montaa muutakaan juttua kyllä, ehkä oon asunut liian monta vuotta ulkomailla :)

Vierailija
5/28 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en myöskään ymmärrä miten kukaan voi luulla näyttävänsä siinä hyvältä. Se ei sovi KELLEKÄÄN.

Teille jotka ette osaa käyttää googlea:

https://www.google.fi/search?q=kananpersetukka&espv=210&es_sm=93&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=kMAHU9TFFMPMygOsh4LACg&ved=0CAkQ_AUoAQ&biw=1440&bih=775

Vierailija
6/28 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

no jos on varaa käydä kampaajalla niin saahan sitä leikata

Vierailija
7/28 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa leikata joo ja ihan suotavaakin käydä usein kampaajalla. Sitä hiusmallia vain kannattaisi miettiä eikä vetäistä vuosi toisensa jälkeen wt- tyyliä.

Vierailija
8/28 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tietty siksi kun se on niin ihanan räväkkä. Varsinkin jos seassa on punaisia tai violetteja raitoja.

Vierailija
9/28 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaus on ihan selvä: se on niin monella, koska niin monella kampaajalla itsellään on se! Ettekö muka ole huomanneet? Keski-ikäisillä kampaajilla on todella usein kananpersetukka ja paljon meikkiä. Etenkin markettien ja ostarien kampaamoissa. 

Vierailija
10/28 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

lyhyet hiukset naisella muutenkin on kauheet, hyi sanon minä!

Vierailija
11/28 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on lyhyet hiukset koska ne sopii mulle paremmin, mutta kaukana ne silti on kananpersemallista.. Vaikka ei mua millään tavalla kiinnosta jos jollain on sellainen. Ihan sama mulle.

Vierailija
12/28 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2014 klo 23:17"]

lyhyet hiukset naisella muutenkin on kauheet, hyi sanon minä!

[/quote]

Niin, se ohut, ponnarille heitetty, puolirasvainen hiirenhäntäletti, tai nutturatötterölle väsätty epämääräinen hässäkkä ovat kyllä paljon hurmaavampia kampauksia.

Karmeeta kattoo, sanon minä!

Vierailija
13/28 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kananperseitä ne lyhyet hiukset on kaikki, antakaa lettinne kasvaa ja hulmuta tuulessa nii miehet tykkää!

Vierailija
14/28 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2014 klo 23:17"]lyhyet hiukset naisella muutenkin on kauheet, hyi sanon minä!

[/quote]

Olen eri mieltä, esim. Leena Harkimo on todella tyylikäs lyhyissä hiuksissaan.

Vierailija
15/28 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No,pahempaa ovat feikin näköiset jatkeet,joista sinetit paistaa kilometrin päähän.Teineillä valitettavasti hurjasti lisääntynyt pidennysten käyttö.Kananperse fleda on sentään ihan oma!;)Tehdäänhän niitä pidennyksiäkin nykyään aika aidon näköisesti,mutta melkein aina ne erottaa epäaidoiksi(niiden pilkottamisen hiusten alta lisäksi) koska jatkeet vaan laskeutuu eritavalla kuin aidot.Joillekkin naisille lyhyet kyllä käy hurjan hyvin..riippuu niin kasvoista.Suomalaisilla naisilla yleisin ongelma hiuksissa on liiallinen lakan käyttö ja epäsopivat värisävyt!

Vierailija
16/28 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
17/28 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittuako se muille kuuluu millaiset hiukset joillain on? Itsellä on ollut lyhyet hiukset, pitkät hiukset ja kaikkea siltä väliltä. Parhaiten sopi lyhyet ja valkoiset hiukset. Nyt kuitenkin kasvatan hiuksia pitkiksi.

Vierailija
18/28 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli kananpersetukka joskus 2000-luvun alussa ollessani noin 10-vuotias. Silloin se oli cool ja magee ja hieno.

Vierailija
19/28 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2014 klo 23:17"]

No tietty siksi kun se on niin ihanan räväkkä. Varsinkin jos seassa on punaisia tai violetteja raitoja.

[/quote]

Räväkkä ja ihanan huoleton ja helppohoitoinen! Jepjep, itse sain laittaa omaa kananpersettäni helvetin kauan ja silti se takatukka ei pysynyt pystyssä, kiitos luonnonkiharan hiuslaadun.-19

Vierailija
20/28 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään ymmärrä sitä kynitty kananperse lookia. Ei kai se enää ole muotiakaan? Jotkut pilaavat hienot hiuksensa sillä ja omasta mielestäni se vanhentaa naista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kahdeksan