Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pienenä laitoin sokeria Weetabixien päälle

Vierailija
21.02.2014 |

ja kaakaojauhetta vaniljajäätelön päälle. Mitä sinä laitoit ja mihin? :)

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään tuollaisen salliva äiti teloitettaisiin! ;) Laitoin kaurahiutaleisiin sokeria ja maitoa, sanottiin penkkivelliksi 80-luvulla. Ja cokista vaniljajätsiin, jonka sekoitin pehmikseksi...

Vierailija
2/15 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2014 klo 22:37"]

Nykyään tuollaisen salliva äiti teloitettaisiin! ;) Laitoin kaurahiutaleisiin sokeria ja maitoa, sanottiin penkkivelliksi 80-luvulla. Ja cokista vaniljajätsiin, jonka sekoitin pehmikseksi...

[/quote]

Minut voi sitten telottaa :) lapseni laittavat sokeria kaurahiutaleisiin ja weetabixeihin. Joskus myös hunajaa. Riippuu kumpaa on kaapissa.

AP:n kysymykseen  margariinia vastaleivotun pullan väliin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä myös ap!!!:D ja mustikkamaitoon myös sokeria.

Mä myös sulatin jäätelöä hetken mikrossa...

Taistelu pitää itsensä timminä kun rakastaa ruokaa ja herkkuja :D

Vierailija
4/15 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siirappia jäätelökastikkeeksi :D ei tulisi enää kyllä mieleenkään, vaikka silloin maistuikin hyvälle. Myös tuota kaakaojauhetta laitettiin usein ja sekoitettiin kipossa pehmikseksi.

Vierailija
5/15 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siirappia jäätelökastikkeeksi :D ei tulisi enää kyllä mieleenkään, vaikka silloin maistuikin hyvälle. Myös tuota kaakaojauhetta laitettiin usein ja sekoitettiin kipossa pehmikseksi.

Vierailija
6/15 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voita Marie-keksien päälle

Vierailija
7/15 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pannukakun päälle voita ja kinkkua, mutta vasta paistamista seuraavana päivänä. Vastapaistetulle kermavaahtoa ja hilloa.

Vierailija
8/15 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa samoja kuin jo mainittu, mutta lisäksi esimerkiksi kaakaojauhetta ja tilkka maitoa. Tuli sellaista "suklaavelliä". Kaikkea sitä keksikin :)

Vierailija
9/15 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa samoja kuin jo mainittu, mutta lisäksi esimerkiksi kaakaojauhetta ja tilkka maitoa. Tuli sellaista "suklaavelliä". Kaikkea sitä keksikin :)

Vierailija
10/15 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä laitoin weetabixin tai leivän päälle reilusti voita ja sokeria. Vaahdotin 2 dl kermaa ja maustoi piparminttuöljyllä ja söin kaiken. 

Vierailija
11/15 |
22.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaveri osti lapsena (siis sen ikäisenä, kun oli jo vähän viikkorahoja ja niillä sai itse ostaa karkkia tms.) aina tomusokeria, ja söi sitä lusikalla paketista. Säästi paljon enemmän rahaa kuin me, jotka ostimme karkkia ja jätskiä niillä viikkorahoillamme.

Vierailija
12/15 |
22.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Penkkivelliä väsäsin myös minä. Tomusokeriin vettä ja sitä mössöä syötiin. Tehtiin kookospallotaikina ja syötiin se taikina. Vaahtokarkkeja kahviin, suli mukavasti. (Kahvia lapselle! Teloitus!)

Vierailija
13/15 |
22.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketsuppia makaronivelliin. Sillä lailla siitä maidosta tuli kivan väristä. 

Vierailija
14/15 |
22.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein kananmunista, sokerista ja jauhosta "taikinan" jonka söin. Vieläkin esim. pannaritaikina on minusta tosi hyvää ja kaavin kulhon pohjalta aina loput suuhuni.

Vierailija
15/15 |
22.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2014 klo 04:31"]

Tein kananmunista, sokerista ja jauhosta "taikinan" jonka söin. Vieläkin esim. pannaritaikina on minusta tosi hyvää ja kaavin kulhon pohjalta aina loput suuhuni.

[/quote]

Ai niin ja parasta oli se kun sai hakea mummulassa tuoreet kananmunat suoraa kanalasta, nam, nam.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan seitsemän