Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oman elämäsi ärsyttävimmät ihmistyypit

Vierailija
05.11.2020 |

Tyyppi joka raivostuttaa tahallaan tai vahingossa.

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs joka puhuu koko ajan toisten koronahysteriasta. Hän on tosin ainoa koko tuttavapiiristäni, joka ylipäätään puhuu koko ajan koronasta. 

Vierailija
2/43 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttää aikansa vauvapalstalla ja kaikki loppu aika menee valittamiseen siitä ettei rahat riitä.

En tiennytkään että tästä pitäisi saada palkkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selittelee itsensä ulos vastuista omaan elämäänsä liittyen:

- miehen pitää tienata enemmän

- miehen pitää "viedä" hänet ulos (kuin koiran?)

- miehen pitää huolehtia ettei nainen huijaa ehkäisyssä

Vierailija
4/43 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini, anoppini.

Vierailija
5/43 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selittelee itsensä ulos vastuista omaan elämäänsä liittyen:

- miehen pitää tienata enemmän

- miehen pitää "viedä" hänet ulos (kuin koiran?)

- miehen pitää huolehtia ettei nainen huijaa ehkäisyssä

- miehen pitää "kosia" (vaikka itse on jankuttanut naimisiinmenosta viimeiset 7kk)

Vierailija
6/43 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tahallaanväärinymmärtäjä. Pyrkii provosoitumaan kaikesta, mitä sanon. Vaikka kuinka varon sanomisiani hänen seurassaan, hän osaa kyllä ylitulkita ja ymmärtää minut väärin. On kyllä muidenkin tiimiläisten elämän ärsyttävin ihmistyyppi, ja samanlainen kaikille. Syö koko tiimin motivaatiota.

Vierailija
7/43 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
8/43 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen, joka ottaa yhteyttä vain halutessaan minulta jotain apua tai hyötyä ja sitten katoaa taas kuin pieru Saharaan. Jostain syystä vedän näitä puoleeni. :D

Vierailija
9/43 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen, joka omalla sekoilullaan mokaa elämänsä kerta toisensa jälkeen, ja odottaa, että muut auttavat häntä.

Mielestäni kenenkään aikuisen ihmisen tehtävä ei ole kannatella toista aikuista ihmistä loputtomiin.

Vierailija
10/43 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihminen, joka omalla sekoilullaan mokaa elämänsä kerta toisensa jälkeen, ja odottaa, että muut auttavat häntä.

Mielestäni kenenkään aikuisen ihmisen tehtävä ei ole kannatella toista aikuista ihmistä loputtomiin.

Ihmiset jotka sysää mokailut vain ja yksinomaan toisten syyksi. Itse ei nähdä omaa osuutta mihinkään. Olet juuri sellainen.

Vierailija
11/43 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen, joka satuttaa jo satutettua eikä osaa viisaampana jättää rauhaan.

Vierailija
12/43 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen joka kiertoilmaisuilla yrittää muuttaa toisia ihmisiä tai tuoda esiin vikoja. Oli tällainen työkaverian ja v...n raskas persoona. Piti itseään viisaana.

Vierailija
13/43 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsististis-sadistiset pyrkyriperseennuolijat. Harmi ettei korona ole erikoistunut näihin.

Vierailija
14/43 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

New age feng shui kristallihippi joka puhuu enkelien kanssa ja markkinoi itseään kaikkien ymmärtäjänä ja osana universumin valovirtaa. Todellisuudessa neuroottinen kiusaaja, vittumainen kuittailija, ja aina vetämässä mattoa kenen tahansa jalkojen alta jos itse hyötyy siitä jotenkin.

Vierailija
15/43 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä: herkkähipiäinen, vainoharhainen, huono itsetuntoinen, ärsyttävä jankuttaja, rebelliluonne, siltojen polttelija, itsensä kanssa ristiriidassa eli konfliktoitunut, mammanpoikamainen, laiska vätys jne.

Vierailija
16/43 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun elämässäni ärsyttävin ihmistyyppi on ylemmyydentuntoinen jälkiviisastelija. Soittaessaan hän ensin kysyy viimeisimmät kuulumiset ja sitten pitää pitkän luennon siitä, mitä kaikkea minun olisi pitänyt tehdä, jotten olisi päätynyt nykyiseen tilanteeseeni.

Toinen ärsyttävä ihmistyyppi on autuaan tietämätön maallisista ongelmista. Näitä ihmisiä tunnen kaksi (toinen on edellämainittu jälkiviisastelija), kumpikin heistä on jo hyvällä eläkkeellä, kummallakin on sijoitusasuntoja Helsingin keskustassa, talviasuttava rantatalo kesämökkinä ja kaikki pienempi sälä autoja myöten siinä lisänä. Toinen sai avioerossa hyvät korvaukset ja toisella on hyvää eläkettä nauttiva puoliso. Kumpikin valittaa sitä, ettei eläke riitä mihinkään, ja toiseksi suurin valituksen aihe on se, että vuosittaiset Euroopan- ja Amerikanlomat (monikossa) jäävät koronan vuoksi tekemättä. Minä, joka olen pitkäaikaistyöttömyyden vuoksi menettänyt tuloni, asuntoni, autoni ja suuren osan irtaimistostani ja elän paljon huonommissa oloissa kuin suomalaisvankiloiden asukit, saan jokaisessa puhelussa kuulla saman lausahduksen: "Mutta sehän on vain materiaa!"

Toinen näistä filosofeista katosi viimeisimmän takaiskuni jälkeen. Toinen näyttää menevät samaan suuntaan. Ikävä ei ole, vaikka onkin tunnettu pari-kolmekymmentä vuotta.

Vierailija
17/43 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

- pilkunviilaajat (työpaikkaongelma)

- epäempaattiset ja tunnetaidottomat (omat vanhemmat)

Vierailija
18/43 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti-tyyppi, joka kilpailee koko ajan lapsellaan ja mikä lapseen liittyy. Oman osaltaan varmaan todella epävarma, kun pitää ottaa joku ihannekasvatustyyli ja sitten roikkuu siinä. Tai vaikkapa, että hänen lapsellaan tulee olla ainakin Reima-Tecin kuorihousut, koska se osoittaa, kuinka paljon mina rakastan lastani. 

Vierailija
19/43 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee heti mieleen kolme. Näitä on ollut elämässäni paljon ja on edelleen, mutta valitettavasti sukulaisina ja työkavereina heitä ei voi vältellä niin paljon kuin haluaisin.

1. Äänekäs päällepuhuja. On jo lopettanut puhumisen, ja itse tai joku toinen porukasta alkaa puhua ja on lauseen puolivälissä, kun tämä päällepuhuja alkaakin yhtäkkiä vielä huutaa sitä edellistä asiaansa siihen päälle. Tekisi aina mieli motata.

2. Olen parempi kuin sinä -tyyppi. Korostaa aina omia tekojaan ja päivittelee muiden tekemisiä en minä ainakaan ikinä tekisi noin -äänensävyllä. Keskustelu hänen kanssaan on inhottavaa, koska hän ei tavallaan lähde siihen mukaan, vaan vähättelee. Jos hänelle kertoo vaikkapa "huh, oon ihan hikinen kun piti juosta metroon", hän tuhahtaa "no yök" sen sijaan että vaikka naurahtaisi.

3. Kaksinaamat. Mukavia ja jopa ylimakeita vain niille, joista hyötyvät, muille ovat tylyjä ja suorastaan karmeita. Kerran tällainen työkaveri näki kaupungilla minut ja toisen työkaverimme, kun shoppailimme kahdestaan. Hän moikkasi iloisesti tälle toiselle ja tuli juttelemaan vain hänen kanssaan. Koko keskustelun ajan käyttäytyi, kuin en olisi ollut paikalla. Onneksi vaihtoi sittemmin työpaikkaa.

Vierailija
20/43 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex mieheni. Pikkunero joka oli aina oikeassa. Peli ja lääkenarkomaani, jonka piti olla aina voittaja ja joonk tarpeet kaikkien piti aina laittaa ensimmäiseksi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän neljä