Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä mua vaivaa?

Vierailija
21.02.2014 |

Perheellämme kaikki hyvin. Useampi lapsi ja viimeisimmän kanssa äitiysloma loppuu kohta ja työ kutsuu. Olen kuitenkin ihan kamala.

Miehelleni raivoan ihan suotta vaikka hän on hyvä mies. Hänen ainoa vikansa on se että tekee töitä todella paljon. Aamulla lähtee ja monesti tulee vasta klo 20 illalla. Tai niinkuin nytkin -ehkä parin tunnin kuluttua. Tiedän että tekee töitä tuon ajan -koska minä teen niistä töistä laskut asiakkaille. Myös lauantaisin useimmiten. Lisäksi normaalin työn lisäksi on 24/7 päivystys työ.

Minua itseäni vituttaa suunnattomasti oma lihavuuteni. Ja se että mielestäni näen uhkaa kaikissa muissa naisissa. Tai toisten miesten puheissa jos vähänkään on naisiin liippaavaa puhetta.

Tiedän kyllä miten laihdutetaan ja olen monesti laihduttanut 10-20kg mutta aina tämä läski tulee takaisin.

Toki omaa pääkoppaa saattaa haitata se, että olen muutamassa vuodessa menettänyt monta läheistä ihmistä. Pelkään että jos en ala itsellleni tekemään parannusta myös minä olen pian kuollut.

MIllä saisin itseni kuntoon? Korvien väli olisi syytä saada vissiin ensin vai paranisiko se liikunnan myötä?

Antakaa ohjeita ja tsemppiä jos osaatte!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko jonkin sortin masennusta...

Vaikea sanoa

Vierailija
2/3 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä olet väsynyt, et mitään kummempaa. Tiedän, koska olen samassa tilanteessa :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli mieleen, voisiko olla väärä ehkäisy? Mä saan aina hullun lehmän taudin jos edes yritän kokeilla hormonaalista ehkäisyä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kaksi