Mistä helppoa piristystä arkeen?
Olen pienen lapsen äiti, juuri palannut hoitovapaalta töihin. Kaikki on ns. hyvin, ja osaan arvostaa, kun aina ei näin ole ollut. Jotenkin harmaa arki vaan tahtoo nielaista alleen. En kaipaa suurta elämänmuutosta, mutta jotakin piristystä. Ennen huolehdin ulkonäöstä, nyt lapsi on kuin karamelli mutta minä itse "seinästä revityn näköinen"....
olisko vinkkiä? Alkuun akryylikynnet (10 v sitten oli ja ihan ok olikin), kampaaja, uusia meikkejä vai mitä???
Kommentit (16)
Ota kuva perseestäsi stringeissä ja laita alastonsuomeen. Piristyt kommenteista varmasti.
terveisin kokeillut
Heh;) HAuskoja kommentteja.
Oma mies on niin ihana nalle, etten viitsi sotkeutua muihin miehiin, on tuota tullut sekoiltua tarpeeksi nuorempana...mutta oikeassa olit sikäli, että pienikin (työpaikka tms)ihastus/flirtti voisi tuoda edes pientä nostetta;)
2: no sulla sentään oon joku harrastus. Me asumme ison kaupungin ulkopuolella (ei kuitenkaan maalla) eli matkoihin menee aikaa, ja sitten kotoa ei viitsi minnekään. Kotona on ihanaa, mutta loputtomasti ei viitsi sisustaakaan jne, toki ei koskaan valmista ole, mutta itseen satsaaminen kyllä nyt kiinnostais. Siis just joku ulkomuodon muutos tai harrastus, työssä on sinänsä haastettaja hyvä koulutus (tavallaan unelmien ammatti, jossa paljon mahdollisuuksia, nyt osittain mukavuudenhalusta vaan ns. tylsään virkaan jämähtänyt joksikin aikaa)..
Päätin muuten täräyttää...ja ajaa ajokortin:) Olisko siinä hyvä alku
Heh;) HAuskoja kommentteja.
Oma mies on niin ihana nalle, etten viitsi sotkeutua muihin miehiin, on tuota tullut sekoiltua tarpeeksi nuorempana...mutta oikeassa olit sikäli, että pienikin (työpaikka tms)ihastus/flirtti voisi tuoda edes pientä nostetta;)
2: no sulla sentään oon joku harrastus. Me asumme ison kaupungin ulkopuolella (ei kuitenkaan maalla) eli matkoihin menee aikaa, ja sitten kotoa ei viitsi minnekään. Kotona on ihanaa, mutta loputtomasti ei viitsi sisustaakaan jne, toki ei koskaan valmista ole, mutta itseen satsaaminen kyllä nyt kiinnostais. Siis just joku ulkomuodon muutos tai harrastus, työssä on sinänsä haastettaja hyvä koulutus (tavallaan unelmien ammatti, jossa paljon mahdollisuuksia, nyt osittain mukavuudenhalusta vaan ns. tylsään virkaan jämähtänyt joksikin aikaa)..
Päätin muuten täräyttää...ja ajaa ajokortin:) Olisko siinä hyvä alku
Niin, ei se lapsen harrastukseen kuskaaminen ja siihen liittyvät velvollisuudet oikein "harrastuksesta" käy. Enempikin velvollisuus, monta kertaa viikossa toistuva ja erittäin paljon aikaa vievä.
2
2: sorry, luin huolimattomasti, niin se olikin LAPSEN hobby...
No mitäs jos rupeisit vaikka harrastamaan jotain, josta pidät?
Täällä myös yksi äiti joka ennen panosti itseensä, nyt enemmänkin vaan lapseen. Itsekin tekis mieli piristystä vaikka ulkonäköön. Kuntoilun olen nyt alottanu, ryhmäliikunnassa, tosi mieltä virkistävää!! Ripsen pidennykset ois haaveena, vaan liian kalliit, kun oon vielä kotiäitinä..
Naiskentele miehen kanssa joka päivä! Se tuo voimia päivään molemmille. :)
Hei oikeesti, me ei jakseta enää nykyisin (12)...Mutta oikeessa oott, että nyt jo liikaa taukoa. Hellyyttä kyllä on, mutta mieskin sellainen "köllöttelijä", heh. Joo, ripsen pidennykset on pieni radikaali juttu, vaikka meidän piireissä niitä vähän ihmetellään (siis töissä, yhdellä on, ja on sellainen materialisti muiden mielestä). Kuntoilu. Painoa vähän pois, läski en oo, mutta vähän vois silti skarpata. Ja pari päivää söin terveellisesti, figuuri näytti paremmalta ja OLO oli hyvä
ap
Mulla ei ole lapsia saati miestä, mutta kokemusta ankeudesta kyllä löytyy. Piristän itseäni silloin tällöin kasvonaamiolla tms. Joskus kynsien lakkaaminenkin piristää. :) Laadukkaat, hyvän tuoksuiset ihonhoitotuotteet tuo luksusta arkeen. Myös alusvaatevarastoa kannattaa joskus uudistaa hieman.
Kuulostat yh-ltä? En lukenut vastauksia, mutta mieleeni tuli, että kandeisko alkaa opiskella venäjää. Kurssilta voisit saada jotakin tuttuja ja ties vaikka lähtisit katsomaan mitä jännää tulevaisuuden Venäjästä tulee... täällä me asutaan jossain pahvilaatikossa tietämättä just yhtään mitä 350 km päässä on. Jos kaipaat jotain luksusta elämään, niin voisi olla hyötyä tosta. Katso nyt vaan mitkä kisat seinänaapuri järjesti tonne Sotshiin!
Keksi itsellesi joku kuntoiluun liittyvä selkeä haaste. Pienimmillään "100 punnerrusta 6 viikossa"- ohjelma, tai joko kympin tai puolimaratonin juoksu x ajan päähän. Joka tapauksessa joku sellainen, jossa on selkeä tähtäin kuukauden tai parin päässä ja jota varten pitää sopivassa määrin nähdä vaivaa. Lisäksi keksit jonkun kivan palkinnon vielä päälle, jos saat tavoitteen toteuduttua.
Jos teidän tekee mieli liikkua tai panostaa ulkonäköön, niin mikä estää? Varatkaa hyvät naiset kampaajalle aika, aloittakaa liikuntaharrastus tai hankkikaa muutama kiva uusi vaate jos siltä tuntuu. Itse on huolehdittava ihmisen omasta piristymisestään :)
Sama kiinnostaa minuakin- Työ tuntuu vievän lähet kaikki mehut ja loput sitten lapsen paljon aikaa ja vaivaa vaativa harrastus.