Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Bangkok turvallinen?

Vierailija
21.02.2014 |

Kannattaako olla pari päivää siellä vai jatkaa suoraan varsinaiseen kohteeseen?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso Kauhea Kankkunen 2 ja kysy sitten :D

Vierailija
2/8 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tytär asuu siellä eikä ole mitään ongelmia. Kerran osunut vahingossa keskelle mellakkaa, videoi sen ja lähetti meille - muistutti lähinnä vappukarnevaaleja. Itse olimme siellä 1,5kk sitten ja poliisit sulki jonkun kadun kun tiesivät että illalla on mellakka tiedossa. Se on niin iso kaupunki ettei mellakoita edes huomaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsekkaa vakuutusehdot. Jos nyt menet Bangkokiin ja lento myöhästyy tms, ei vakuutusyhtiö maksa majoituksia. tai jos sairastut, ei vakuutus korvaa. Aina kannattaa lukea ehdot.

Vierailija
4/8 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos menet Bangkokiin, niin muista, että matkavakuutus ei ole voimassa siellä poikkeustilan vuoksi. Itse en menisi sinne.

Vierailija
5/8 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2014 klo 20:35"]

Jos menet Bangkokiin, niin muista, että matkavakuutus ei ole voimassa siellä poikkeustilan vuoksi. Itse en menisi sinne.

[/quote]

Täh? Oisko tästä jotain faktatietoa?

Vierailija
6/8 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kannattaa, jos oli aikomus. Tulin sieltä vasta ja ei ollut mitään ongelmia. mielenosoitusalueet oli rauhallisia ja ihmiset niissäkin ystävällisiä. Jotkut turistit menevät jopa shoppailemaan kyseisille alueille, kun niissä on myyntikojuja ja hyvää ruokaa; sitä tosin kannattaa vältellä ja muutenkin turhaa hengailua niissä. Kulkee läpi, jos on pakko.

Vierailija
7/8 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bangkok on länsimaalaisten ykkös itsemurhamatka-kohde maailmassa. Tuolla on uskomaton määrä ihmisiä, jotka on menneet sinne vain ja ainoastaan hypätäkseen katolta alas.

Vierailija
8/8 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On turvallinen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kolme