Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tupakoivat vanhemmat mitä mietitte?

Vierailija
11.02.2014 |

Mietin eilen nähdessäni paljon äitejä/ isiä jotka polttaa tupakkaa työntäessään vaunuja tai kävellessään lapsen kanssa. Ihan näin mielenkiinnosta kysyn, että eikö teitä huolestuta myrkyt joita lapsi saa? Eikö sitä tupakkia voi vetää silloin kun lapsi ei ole siinä vieressä?

Valaiskaa!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän ällönä. Pidän myös ällöttävänä näitä, jotka eivät pysty lopettamaan kuin 4. kuulla.. Hohhoijaa!

Vierailija
2/4 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin kukaan tupakoitsija kehtaa puolustella tupakointiaan. Tosinminun siskoni on päättänytvakuuttaa koko maailman siitä että röökääminen eihaittaa raskausaikana tai muulloinkaan yhtään ketään. Tosin lapsilla kaikilla astmaa ja ylivilkkautta yms mutta eihän se ainakaan röökistö johdu. Ja oma terveys prakaa niin ettei henki kulje ja on jos jotakin pattia suussaja nenässä.. Kyllä näin tupakoimattoman silmissä se tupakointi näyttää NIIN turhalta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse lopetin tupakoinnin heti kun sain tietää olevani raskaana (sitäkin ennen poltin vähän). Nyt olen ollut puolitoista vuotta polttamatta. Yllätyksenä tuli että näinkin pitkän ajan jälkeen tekee mieli ihan joka päivä. Lapsen takia pysyn lujana, en halua olla kuvailemasi vanhempi. Ei se ole niin helppoa..

Vierailija
4/4 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei äitiäni tai hänen äitiään ainakaan kiinnostanut. Äitini ei edes vähentänyt, kun odotti minua ja sisaruksiani. Joskus mummoni jopa sanoi, että ei se mitään haittaa jos altistaa minut tupakansavulle, kun olen sitä jo kohdussa joutunut kestämään.