Mistä Rajakylän parasta pizzaa?
Tänään täällä lapsenlikkana ja pizzaa oli lasten ruokatoiveena. Mistä siis Rajakylän paras pizza?
Kommentit (12)
Jos olet oulussa, niin Tarantellassa parhaat.
Nimenomaan siitä riippuu. Mun mielestä Nivadan pojat tekee parasta pizzaa, toki saahan sieltä toki muutakin hyvää kuten kanaa tai kebabia... Jos nyt puhutaan Vantaan Rajakylästä ;)
[quote author="Vierailija" time="21.02.2014 klo 19:15"]
Varmaan riippuu, että onko kyseessä esimerkiksi Vantaan tai Oulun Rajakylä...
[/quote]No äkkiähän tuon kipasee...
[quote author="Vierailija" time="21.02.2014 klo 19:19"]Nimenomaan siitä riippuu. Mun mielestä Nivadan pojat tekee parasta pizzaa, toki saahan sieltä toki muutakin hyvää kuten kanaa tai kebabia... Jos nyt puhutaan Vantaan Rajakylästä ;)
[/quote]
Tarvitseeko vielä saivarrella kun ap kertoi jo olevansa oulussa?
Minusta kotipizza paras
[quote author="Vierailija" time="21.02.2014 klo 19:22"]
[quote author="Vierailija" time="21.02.2014 klo 19:19"]Nimenomaan siitä riippuu. Mun mielestä Nivadan pojat tekee parasta pizzaa, toki saahan sieltä toki muutakin hyvää kuten kanaa tai kebabia... Jos nyt puhutaan Vantaan Rajakylästä ;)
[/quote]
Tarvitseeko vielä saivarrella kun ap kertoi jo olevansa oulussa?
Minusta kotipizza paras
[/quote]
Ei ole saivartelua, jos Ap on laittanut viestinsä klo 19.15 ja minä klo 19.17, olin vasta silloin kirjoittamassa omaani samaan aikaan. Ja Vantaan Rajakylässä ei ole pizzeriaa, Nivada sijaitsee Länsimäessä mutta silti lähellä. Parhaat pizzat mitä olen syönyt ;)
Lain! Aivan saaaatanan hyvät lätyt. Haetaan monesti :) se on siinä ostarin takana.
Onko siellä useampi pizzapaikka? Muistelin että Rajakylässä vain yksi känkkylä. katso känkky.comista arvioita?
Varmaan riippuu, että onko kyseessä esimerkiksi Vantaan tai Oulun Rajakylä...