Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä kukistaa jenkkakahvat?

Vierailija
21.02.2014 |

Tuo inha läski tuosta.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile pilatesta! Siinä se uuma tulee esiin. Ei ole mikään ihmelääke tosin, kunnon tuloksia saat toki vain pitkäjänteisellä ja säännöllisellä harjoittelulla. Kehosi kiittää kyllä loppuelämäsi ajan, muualtakin kuin kahvoista : ) 

Vierailija
2/6 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googleta. Vinkit, jotka minua auttoivat, olivat paremmuusjärjestyksessä laihtuminen, kuivakuppaus ja kylkien venyttely. Kahdella jälkimmäisellä saa ehkä pienet makkarat pois, mutta jos on oikeasti selvästi erottuvat, niin ei siihen auta muu kuin laihdutus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokavaliosta vehnä ja sokeri pois, elämään vähemmän stressiä (kortisoli eli stressihormoni aiheuttaa erityisesti rasvan kerääntymistä keskivartaloon) ja enemmän lepoa. Treeniä kans monipuolisesti.

Vierailija
4/6 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamuin illoin menet lattiallesi makaamaan ja vedät polven ja kyynärpään yhteen molemmilta puolilta 200 kertaa aamuin illoin 200 kertaa. Tekisikö jotakin sinunkin jenkkakahvoillesi? Sitten voit tehdä saman liikkeen seistenkin aamuin illoin 200 kertaa eli käsi varpaisiin molemmille puolille ja ristiin ja selän taakse sama liike. Taitaa olla tehokasta vai eikö ole?

Vierailija
5/6 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2014 klo 17:14"]

Ruokavaliosta vehnä ja sokeri pois, elämään vähemmän stressiä (kortisoli eli stressihormoni aiheuttaa erityisesti rasvan kerääntymistä keskivartaloon) ja enemmän lepoa. Treeniä kans monipuolisesti.

[/quote]

Jenkkakahvat ei ole keskivartalolihavuutta, vaan lantioläskiä. Mulla kerääntyy kaikki läski lanteille, vatsaan ei mitään.

Vierailija
6/6 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylkien venyttely kuminauhan kanssa auttoi minulla, kun mikään muu ei tuottanut tulosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yksi