Mikä vauvoissa viehättää?
Etovia kaljuja, rumia, kylmännihkeitä ja likaisia rasvapalleroita jotka limaavat, kiljuvat ja ulostavat tauotta. Lapset voivat olla kovin suloisia kunhan käyttäytyvät, mutta mikä niissä vauvoissa oikeasti viehättää?
Kommentit (32)
Vauvat harvemmin ovat likaisia tai rasvaisia. Sen sijaan taaperoikäinen voi olla jos jonkinlaisen töhnän peitossa etenkin juuri syötyään. Nihkeitä ne ovat helteellä yhtä lailla kuin meikäläinenkin. Pakastekanan kaltaiseen vauvaan en ole törmännyt, yleensä ovat olleet elävämpiä, joustavampia ja lämpöisempiä. Vauvat eivät myöskään kilju mitenkään tauotta, vaan enemmän ääniä lähtee pikkuisen isommista lapsista. Kakkaaminen, noh, itsekin tulee sitä tehtyä. Kaljuja ne useimmiten ovat, jos se aiheuttaa jotain tunnereaktioita. Itselleni ei niinkään, en ole kauheasti karvan perään.
Ihan hyvä vaan ettei vauvoja tehdä pinnallisen söpöyden vuoksi.
Vääristynyt tämä maailman kuva ihmisillä nykyään :/
vauvat haisee pahalle
Luulisin, että vauvoissa viehättää sellainen tunteiden välittömyys,.
Kylmännihkeitä? Anna mun nauraa! Nyt taidat sekoittaa pyykkikaapissasi lojuvat likaiset kylmän nihkeät hikisukat lämpöiseen pehmoiseen vauvaan. Ap ei ole varmaan vauvaa nähnytkään,vai luuleeko,et vauvoja ei pestä synnytyksen jälkeen ikinä?
Mussa vauvat ei oikein herätä mitään tunteita. Tai no, ehkä pelon siitä, että rupeavat kiljumaan kun ne tyrkätään syliini (mikä usein tapahtuukin). Eläinvauvoja, varsinkin kissanpentuja, katsoessa tuntuu taas, että sydän oikein pakahtuu siitä suloisuuden määrästä. Miten luonto onkin osannut luoda jotain niin täydellistä? Oon varmaan edellisessä elämässäni ollut kissa ;)
Minuun vaikuttavat kaikki vauvat, omat ja muiden. On ihanaa pitää pientä vauvaa sylissä, niin pientä, että tuntuu kuin kannattelisi kahdenkymmenen kilon painoa sylissä. Kun vauva tapittaa silmiin ja tavallaan aistit sen, kuinka välillä virtaa sanaton rakkaus ja hellyys.
Olen aina ollut todella lapsirakas, mutta eihän ne vauvat mitään kaunottaria ole ja haisevatkin suurimman osan ajasta pissalle, puklulle ja kakalle. Mutta silti :)
No mua ei ainakaan viehätä niissä yhtään mikään.
No ei meidän vauva ainakaan haise suurinta osaa aikaa millekkään.Vaipat vaihdetaan tarpeeksi usein ja puklut pyyhitään kostealla vanulapulla pois ja kuivataan iho.
Toivon kovasti ettei ap tule ikinä,ikinä tekemään lapsia.
Sätkivä aivoton lihasäkki, joka voi yhtäkkiä tarrata kiinni hiuksista niin kuin inhottava koppakuoriainen tai lyödä sua naamaan. Tuijottaa älyttämänä ympäriinsä. Haisee pahalle. Saattaa hetkellä millä hyvänsä päästää kauhean kiljaisun joka sattuu korviin.
Juuei kiitos, kierrän kaukaa.
Ap sekoittaa varmaan vauvan ja kalmarin keskenään..en itse ole törmännyt kylmännihkeään vauvaan.
En siedä vauvojen hajua, se etoo minua, sellainen härkiintyneen rintamaitoryytteen ja oksennuksen sekainen haju! Eihän ne mammat itse sitä tietenkään huomaa, mutta muut haistaa sen muutaman metrin päähän jopa.
Jos vauva on "kylmännihkeä" tai tuntuu pakastekanalta, niin kyllä se sitten on kuollut...