Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ole koskaan ymmärtänyt e-pillereiden käyttäjiä

Vierailija
21.02.2014 |

tai hormonikierukan. Itse en ole koskaan hormoniehkäisyä käyttänyt, enkä käytä. Enkä ikinä vaatisi sellaista mieheltäkään. Kondomi on paljon järkevämpi ja sen terveysriskit on olemattomat. Ja huomattavan paljon siistimpikin vaihtoehto kun ei sotkeennu lakanat eikä omat vaatteet.

Kommentit (64)

Vierailija
41/64 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2014 klo 01:09"]

"E-pillereiden syöjät on yleensä vähän ressukoita/alistettuja. Onhan se nyt ehkäisynä miehelle helvetin hyvä vaihtoehto, kaikki haitat jää naiselle!"

Perinteisestihän se on tuonut naiselle vapauden olla raskautumatta. Ehkäisykeino naisille. Women's lib, you know. Se, että vuonna 2014 joku "valistunut" lyyli haluaa tehdä siitä keinon alistaa kuvaa enemmänkin sitä, että toiset haluavat vaikka maidon kaksihintajärjestelmän ajatella vitun kannalta. Ja miesten ehkäisypilleri- no thanks, sellaista alistusta en halua. Alistuskeino sekin vai vain ovatko naiset by def alistettuja?

[/quote]

Miehille on tulossa kiveksiin asetettavat ehkäisyimplantit (ei-hormonaalinen)! Siinä on miehille vapautta tiedossa.

Ja se "naisten vapautuminen" oli 70-luvun markkinointipropagandaa jolla sen ajan myrkkypillereitä myytiin. Ei kukaan tämän päivän pillereitä minään vapautena ajattele.

Vierailija
42/64 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2014 klo 00:52"]

[quote author="Vierailija" time="21.02.2014 klo 00:34"]

E-pillereiden syöjät on yleensä vähän ressukoita/alistettuja. Onhan se nyt ehkäisynä miehelle helvetin hyvä vaihtoehto, kaikki haitat jää naiselle!

[/quote]

Ollessani 4 vuotta sinkkuna, söin pillereitä. Kuka minua alisti? Itse iloitsin. Ei epäsäännöllisiä ja kivuliaita kuukautisia, joista kärsin 11-vuotiaasta saakka. Oikeastaan ei kuukautisia lähes koskaan, sillä söin pillereitä tauotta. Iho voi hyvin ja harrastaminen ei häiriintynyt. Ei myöskään reissut tai muu elämä.

[/quote]

Melkin kuin jostain Tampax-mainoksesta.

Aurinkokin varmaan paistoi aina?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/64 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

E-pillereiden syöjät on yleensä vähän ressukoita/alistettuja. Onhan se nyt ehkäisynä miehelle helvetin hyvä vaihtoehto, kaikki haitat jää naiselle!

[/quote]

Ollessani 4 vuotta sinkkuna, söin pillereitä. Kuka minua alisti? Itse iloitsin. Ei epäsäännöllisiä ja kivuliaita kuukautisia, joista kärsin 11-vuotiaasta saakka. Oikeastaan ei kuukautisia lähes koskaan, sillä söin pillereitä tauotta. Iho voi hyvin ja harrastaminen ei häiriintynyt. Ei myöskään reissut tai muu elämä.

[/quote]

En muuta halua sanoa, mutta eikö teitä naisia yhtään pelota se, että pillereistä ja muista vastaavista kuukautiset jäävät jopa kokonaan pois!? Ja naiset huokailevat että ihanaa. Sama kun lopettaisi hikoilun, onhan sekin periaatteessa inhottavaa, mutta minä säikähtäisin ihan älyttömästi, jos niinkin luonnollinen asia vain lakkaisi. Olen nainen ja missään nimessä en halua, että kuukautiseni loppuvat ennen menopausseja! Miten sellainen voi olla millään tasolla terveellistä tai vaaratonta?

Vierailija
44/64 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse voin todella paljon paremmin ilman pillereitä, jotka jätin lopullisesti ennen esikoisen "yritystä". Olin syönyt pillereitä vuosia, myös eri merkkejä. Nyt ilman pillereitä sekshalut ovat etenkin ovulaation tienoissa aivan hurjat, suorastaan eläimelliset :-) Muutenkin aistin oman kehoni toiminnan jotenkin eri tavalla ja mielialassa ei mitään ongelmia niin kuin oli ollut pillereitä syödessä. Siihen olotilaan oli vain niin tottunut ettei tiennyt muusta.

Vierailija
45/64 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2014 klo 01:10"]

Pillereistä on niin paljon enemmänkin hyötyä kuin vain ehkäisyyn (kuukautiskivu, kiertoon vaikuttaminen, akne) että miksi ei voisi käyttää jos se itselle sopii. Miksi ylipäänsä pitää kyseenalaistaa, mistä päättelet että mikä on sulle hyvä on myös kaikille muille?

Ja itse en pysty käyttää kondomia. Ainoat jäljelle jäävät, mulle mielekkäät vaihtoehdot on hormonaalisia.

[/quote]

Miksi et pysty käyttämään kondomia? Niitä tehdään nykyään monista eri materiaaleista.

Vierailija
46/64 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ymmärrä? Oletko kehitysvammainen?

Vierailija
47/64 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2014 klo 01:19"]

Miten sellainen voi olla millään tasolla terveellistä tai vaaratonta?

[/quote]

Kannattaa tutustua biologiaan, niin tämäkin asia selviää.

Vierailija
48/64 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2014 klo 01:11"]

Ei suihinotossa tarvitse raskaudenehkäisyä :D

Ja emättimen tuntohermotus on niin onneton (anteeksi vaan) että siinä ei ole väliä onko peniksen ympärillä jotain vai ei.

[/quote]

Ikävää, että sinun emättimesi tuntohermot eivät ole niin herkkiä, ettetkö tuntisi kondomia. Muistathan, että kaikilla ei näin kuitenkaan ole. Tuntemus kondomin kanssa on hyvin erilainen. Kitkakin toisenlainen.

P.S. Kehotan sinuakin käyttämään kondomia suuseksissä. Sitäkin kautta voit saada sukupuolitaudin.

Vierailija
49/64 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2014 klo 01:18"]

[/quote]

[/quote]

Melkin kuin jostain Tampax-mainoksesta.

Aurinkokin varmaan paistoi aina?

[/quote]

Kyllä, siihen verrattuna mitä elämäni oli 11-vuotiaasta aina 16-vuotiaaksi. Yhtä tuskaa viikon ajan joka kuukausi, tosin epäsäännöllisesti. Koulusta tuli poissaolopäiviä ja harrastus kärsi kohtuuttomasti. Pillereiden myötä aurinko tosiaan alkoi paistaa.

Vierailija
50/64 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

En muuta halua sanoa, mutta eikö teitä naisia yhtään pelota se, että pillereistä ja muista vastaavista kuukautiset jäävät jopa kokonaan pois!? Ja naiset huokailevat että ihanaa. Sama kun lopettaisi hikoilun, onhan sekin periaatteessa inhottavaa, mutta minä säikähtäisin ihan älyttömästi, jos niinkin luonnollinen asia vain lakkaisi. Olen nainen ja missään nimessä en halua, että kuukautiseni loppuvat ennen menopausseja! Miten sellainen voi olla millään tasolla terveellistä tai vaaratonta?

[/quote]

Oletko joskus kuullut, että pillereiden vuoksi joltain olisi kokonaan lakanneet kuukautiset?

Vierailija
51/64 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2014 klo 01:27"]

Miten sellainen voi olla millään tasolla terveellistä tai vaaratonta?

[/quote]

Kannattaa tutustua biologiaan, niin tämäkin asia selviää.

[/quote]

Biologisesti on täysin luonnollista, että parhaassa lisääntymisiässä nainen tehdään kemiallisesti hedelmöittymättömäksi ja kuukautiset jäävät pois?! Todellako?

Vierailija
52/64 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2014 klo 01:34"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Oletko joskus kuullut, että pillereiden vuoksi joltain olisi kokonaan lakanneet kuukautiset?

[/quote]

Olen ja onhan tässäkin keskustelussa jo muutama nainen ehtinyt sanomaan, miten ihanaa on kun kuukautiset jäi pois jopa kokonaan!

Vierailija
53/64 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"En muuta halua sanoa, mutta eikö teitä naisia yhtään pelota se, että pillereistä ja muista vastaavista kuukautiset jäävät jopa kokonaan pois!?" 

Tämä on niin naurettava argumentti ettei mitään rajaa. En huolestuisi. Olethan tietoinen siitä, että pillereiden aikana tulevat "kuukautiset" eivät ole oikeat kuukautiset vaan nimenomaan tyhjennysvuoto? Jenkeissä on jo markkinoilla muutama yhdistelmäpillerimerkki, joka lopettaa kaiken vuodon pillereiden syönnin ajaksi. Eivät vaan ole rantautuneet Eurooppaan kun naiset haluavat "luonnolliset kuukautisensa" pillereitä syödessään. 

Vierailija
54/64 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2014 klo 01:58"]

"En muuta halua sanoa, mutta eikö teitä naisia yhtään pelota se, että pillereistä ja muista vastaavista kuukautiset jäävät jopa kokonaan pois!?" 

Tämä on niin naurettava argumentti ettei mitään rajaa. En huolestuisi. Olethan tietoinen siitä, että pillereiden aikana tulevat "kuukautiset" eivät ole oikeat kuukautiset vaan nimenomaan tyhjennysvuoto? Jenkeissä on jo markkinoilla muutama yhdistelmäpillerimerkki, joka lopettaa kaiken vuodon pillereiden syönnin ajaksi. Eivät vaan ole rantautuneet Eurooppaan kun naiset haluavat "luonnolliset kuukautisensa" pillereitä syödessään. 

[/quote]

Millä tavalla se on naurettavaa, että kyseenalaistan sen, että kemiallisesti estetään jotain täysin luonnollista? Käytin nuorena pillereitä ja lopetin, koska kroppani ei yksinkertaisesti kestänyt mitään hormonaalisia valmisteita. Seksihalut tipotiessään, painoa nousi reippaasti, mieliala vaihteli todella rajusti ja jalat ja kädet joka ilta ihan turvoksissa nesteistä. En enää koskaan aio myrkyttää kehoani tuolla tavalla.

Vierailija
55/64 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2014 klo 00:22"]

tai hormonikierukan. Itse en ole koskaan hormoniehkäisyä käyttänyt, enkä käytä. Enkä ikinä vaatisi sellaista mieheltäkään. Kondomi on paljon järkevämpi ja sen terveysriskit on olemattomat. Ja huomattavan paljon siistimpikin vaihtoehto kun ei sotkeennu lakanat eikä omat vaatteet.

[/quote]

En ole koskaan ymmärtänyt ihmisiä,joitten mielestä oma tapa on ainoa oikea.Minulla on ollut hormonaalinen ehkäisy 16-vuotiaasta asti.Kondomit ovat erotiikan tappajia enkä luota niiden ehkäisytehoon. En silti hämmästele,miksi muilla ihmisillä on erilaiset ehkäisykeinot,mikä kullekin sopii :)

Vierailija
56/64 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2014 klo 00:32"][quote author="Vierailija" time="21.02.2014 klo 00:27"]

Seksi vaan ei tunnu niin hyvältä kondomin kanssa.

[/quote]

Vielä huonommalta se tuntuu kun pillerit vie halut.

[/quote]

olen syönyt pillereitä nyt 4vuotta, ja halut vain kasvoivat niiden aloittamisen jälkeen :) en ole keksinut pillereistä mitään huonoa :) seksi on parempaa, "spontaanimpaa", jotenkin seksikkäämpää ja kiihkeämpää ilman kortsuja. Ja olen vakituisessa suhteessa. Menkat ovat helpottuneet (kestävät kaksi päivää eikä kipuja, niinkuin ennen) ja iho parantunut ihanaksi :)

Vierailija
57/64 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2014 klo 01:58"]

[quote author="Vierailija" time="21.02.2014 klo 01:34"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Olen ja onhan tässäkin keskustelussa jo muutama nainen ehtinyt sanomaan, miten ihanaa on kun kuukautiset jäi pois jopa kokonaan!

[/quote]

Pillereiden syönnin ajaksi kyllä, mutta kyllä ne sieltä väkisin palaavat pillerit lopetettua. Mitään haittaa ei pillereillä pois pidetyistä kuukautisista ole kenellekään aiheutunut. Aihetta on tutkittu ahkerasti.

Vierailija
58/64 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillereiden syönti vaikuttaa myös vähentäen kohtu ja munasarjasyöpää. naiset, joilla on vähemmän kuukautiskiertoja vai oliko se nyt menkkoja, kuten raskaana olleilla naisilla ja pillereitä käyttäneillä, kiertoja tulee vähemmän ja se jotenki vaikuttaa noiden syöpien syntyyn vanhemmalla iällä. jos et usko niin googlaa. Toisaalta siitä kiistellään vieläkin saavatko e pillereitä syövät naiset helpommin rintasyövä.... Niin ja paskempi nakki on ne veritulpat ja aivoverenvuodot... Edut ja miinukset plus miinus nolla, mutta mulle kuitenkin miinuksella. En halua toistakin lääkettä syödä, joka lisää verenkiertoon liittyviä sairausriskjä.

Vierailija
59/64 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2014 klo 02:16"]

Pillereiden syönti vaikuttaa myös vähentäen kohtu ja munasarjasyöpää. naiset, joilla on vähemmän kuukautiskiertoja vai oliko se nyt menkkoja, kuten raskaana olleilla naisilla ja pillereitä käyttäneillä, kiertoja tulee vähemmän ja se jotenki vaikuttaa noiden syöpien syntyyn vanhemmalla iällä. jos et usko niin googlaa. Toisaalta siitä kiistellään vieläkin saavatko e pillereitä syövät naiset helpommin rintasyövä.... Niin ja paskempi nakki on ne veritulpat ja aivoverenvuodot... Edut ja miinukset plus miinus nolla, mutta mulle kuitenkin miinuksella. En halua toistakin lääkettä syödä, joka lisää verenkiertoon liittyviä sairausriskjä.

[/quote]

Mutta lisäävät mm. rintasyövän riskiä muista riskeistä puhumattakaan. Ystävälläni kesti aika pitkään tulla raskaaksi pillereiden lopettamisen jälkeen...ei siinä, saatte minun puolesta myrkyttää itseänne miten tahdotte, mutta älkää väittäkö, että se on täysin vaaratonta ja ehdottoman hyvä asia.

Vierailija
60/64 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2014 klo 02:26"]

[quote author="Vierailija" time="21.02.2014 klo 02:16"]

[/quote]

Mutta lisäävät mm. rintasyövän riskiä muista riskeistä puhumattakaan. Ystävälläni kesti aika pitkään tulla raskaaksi pillereiden lopettamisen jälkeen...ei siinä, saatte minun puolesta myrkyttää itseänne miten tahdotte, mutta älkää väittäkö, että se on täysin vaaratonta ja ehdottoman hyvä asia.

[/quote] Oho, nytkö se sinulle valkeni, että ne käyttävät joille sopii. Ne eivät, joille ei sovi. Mikään tässä maailmassa ei ole riskitöntä. Tilastollisesti ihmisiä kuolee eniten kotona. Muistetaan varoa kotejamme!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kaksi