Farmi-Tuulikki
V...miten ärsyttää moinen itsensä nostaminen. Minäminäminä, ja minun uskoni on ainoa oikea, arrggghh!!!!!!!!!
Tuulikki on aika esimerkkitapaus meidän uskovien kategorioimisesta.
En tykkää.
t. uskova
Kommentit (43)
Olet oikeassa Tuulikki on paras:)
muistan kun Suvi esitteli olevansa tutkija ja tarkkailevansa ihmisiä mutta tuntui vain arvostelevan, päällepäsmäävän ja sluibaavan hommista. aika huono tutkija :(
Tuulikki taas on kokenut ja luultavasti neuvoo nuorempiaan tämän vuoksi ja nämä ottavat herneen nenään.
muuten hyvä ohjelma mutta aika löysäntuntuista hommaa. en usko että olisivat 1800-luvulla kauaa hengissä säilyneet kukaan.
Tuulikki vaatii toisia kunnioittamaan itseään. Kuka pystyy kunnioittamaan noin käyttäytyvää ihmistä. Koko ajan kehuu itseään, mutta kun jotain pitäisi tehdä, keksii jos jotakin tekosyytä ettei tarvitsisi rikkaa ristiin panna.
Kunnioitan vanhempia ihmisiä (en ole itsekään enää nuori), mutta kyllä jokaisen ihmisen on se kunnioitus ansaittava. Ei sitä pelkästään saa sillä perustella, että olen vanha, itseään ylentävä ja itseään rakastava lihava lössykkä. Turhaan tämä täti haukkuu nuoria ihmisiä.
On myös vanhoja, jotka todella osaavat asioita, mutta eivät he tyrkytä omaa uskoaan tai omia osaamisiaan väheksyen toisten tekemisiä.
Olen myös samaa mieltä, mitä joku kirjoitti aiemmin; Tuulikki on hämmästyttävän vanhan näköinen. Lisäksi sanoisin, että tuo rivo käytös tekee hänestä jotensakin pervon oloisen.
En ymmärrä, miksi tuo ihminen on mennyt tuollaiseen ohjelmaan, joka on KILPAILU. Jos ei mummo pärjää nuorten kelkassa, olisi jäänyt kotiinsa.
Musta Tuulikki tekee paljon ja tekee nimenomaa siellä sisällä tuvassa. Mitä muut tekee tuvassa, ei mitään. Me muut nyt vaan tykätään Tuulikista. Tulee tylsä ohjelma jos lähtee pois.
Mun täti ihan Tuulikin oloinen, mutta paljon pahempi ja kyllä sen kanssa toimeen tulee, jos osaa olla.
[quote author="Vierailija" time="25.02.2014 klo 15:24"]
Mikä Tuulikin uskonto on?
[/quote
Olettaisin, että Helluntalainen.
Tuulikki on ihana ihminen. VOITTOON!!!!!!
Jenni inhottava leuan vääntäjä.
Sanni liian miesmäinen.
Sini onneton tapaus.
Joni hieman outu lintu.
Myönnän: en tiedä tätä ohjelmaa, joten luulin tämän olevan "Lapselle nimeksi Farmi-Tuulikki, mitä mieltä olette?" -ketju.
Tuulikkini putos pois:(
Kun Sanni nyt voiton veis- ja Tepon omaksensa sais;)
Onnellinen olisin !!!
Tuulikki on hyvä uskovainen; hän pelaa pokeria ja puhuu pervoja. Tuulikki kunnioittaa myös muita asukkaita.
[quote author="Vierailija" time="25.02.2014 klo 15:24"]
Mikä Tuulikin uskonto on?
[/quote]
ev.lut.
Ja voi helkutti ,alkukuvissa Tuulikki (samoin kuin Joni) sitoo lyhteitä pellolla, joten ihan äkkiä siitä ei eroon päästä. Elonkorjuu tapahtuu vasta loppuksesästä. :(
Mua jännittää eniten, se, että kuinka pitkään Sini onnistuu pysyttelemään talossa. Sinillä on kaikista ovelin taktiikka. Joo ei oikeesti varmaan taktiikka, vaan hän on sellainen. Mutta hän seuraa asioita sivusta, pysyttelee poissa toisten tieltä, ei juorua muista eikä puhu pahaa. On niin huomaamaton, ettei katsoja kuule hänen sanovan oikein mitään.
Mutta olen yllättynyt siitä, etteivät muut kilpailijatkaan oikein tunnu huomaavan häntä. Hän saa pysyä talossa pitkään, koska muut eivät huomaa hänen olevan siellä, hän ei häiritse muita. Mielenkiinnolla odotan.
[quote author="Vierailija" time="25.02.2014 klo 15:50"]
Mua jännittää eniten, se, että kuinka pitkään Sini onnistuu pysyttelemään talossa. Sinillä on kaikista ovelin taktiikka. Joo ei oikeesti varmaan taktiikka, vaan hän on sellainen. Mutta hän seuraa asioita sivusta, pysyttelee poissa toisten tieltä, ei juorua muista eikä puhu pahaa. On niin huomaamaton, ettei katsoja kuule hänen sanovan oikein mitään.
Mutta olen yllättynyt siitä, etteivät muut kilpailijatkaan oikein tunnu huomaavan häntä. Hän saa pysyä talossa pitkään, koska muut eivät huomaa hänen olevan siellä, hän ei häiritse muita. Mielenkiinnolla odotan.
[/quote]
Ja moni on sanonut, ettei kehtaa haastaa Siniä kaksintaisteluun, koska "Sini on niin huono kaikessa", että olisi noloa haastaa hänet.. Eivät taida tuntea tytön strategiaa. Nelosen esittelyissä Sini on melkoinen vamppi!
Hyvä,että tekopyhä ja teennäinen Suvi tippui,vaikkakin kohta saamme lukea,että tippui tahallaan.Puhuu aivan muuta,kuin miten itse elää ja käyttäytyy.Suorastaan vastenmielinen nainen,syytä mennä peilin ääreen.
Heti kun näin sen hippiäisen kädessä sidoksen niin sanoin, että tulee häviimään ja syyksi laittaa käden joka on mukamas kipeä.
Tuulikki on hyvä mimmi. Paras koko ohjelmassa.Kelpais sunkin mallia ottaa:)
Tuulikki on laiska, rivo, itserakas ja rasittava. Ei Suvikaan mikään suosikki ole, mutta noista olisin kyllä suonut hänen jäävän.
Ehkä Suvi halusi osoittaa, ettei kanna kaunaa Tuulikille ja valitsi mummun emännäksi. Jos Tuulikki on hyvä johtaja ja ihminen, hän ansaitsee muiden kunnioituksen ilman päälle päsmäröintiä.
Hirveästi noi kyllä jauhaa paskaa toisistaan. Varmaan nälällä ja väsymyksellä on osansa siinä.