Illan Sarasvuo
Illan naurut tosta Melissasta! 21v ja puhuu avoimesti avoimestaa suhteestaan ja seksistä! Anna mun kaikki kestää :D
Sitte ku se löytää sen oikein ihmisen, jota oikeasti rakastaa eikä halua toisten kanssa niin katuu aikaisempaa sanomaansa...
Kymmenen vuoden päästä tuo on selittämässä telkkarissa maha pystyssä ja onnellisessa kahden keskisessä suhteessa että kuinka hän on muuttunut ja kasvanut ihmisenä.
Kommentit (5)
No hyvä, että sarasvuollakin vielä on kaksi katsojaa. Aika moni pisti viime viikon jälkeen boikottiin.
Eiku varmaan vaan yks... Kun aloittajana jatkoin vielä.
Ekaa kertaa katoin, kun piti olla ohjelmassa nymfomaani, mutta se olikin tuommonen tytön hupakko vielä. :)
Tuli myötähäpeä Sarasvuon puolesta kun se takelteli tuossa viimeisessä haastattelussa ja meni ihan nolon näköiseksi... hoh hoijaa... Ja ne liioitellut kovat taputukset siinä lopussa, mikä sitä vaivaa?
Mun 14v tyttö sattui kuulemaan tuon haastattelun kun katsoin sitä. Kysyi multa, "eikö tuo ole hirveen outo elämäntapa?" Vastasin siihen, ettei varmaan sen oudompi kun esim. homous joillekin (meillä useita homopariskuntia ystävinä), tyttö sanoi "Nii joo, mut miks tuolleen selitellä jotain sänkyjuttujaan, eihän heterotkaan selittele"
Niinpä.
Itsekin olin tuon ikäsenä ja nuorempana kova tyttö panemaan. En halunut, uskaltanut, toivonut parisuhdetta. En pysähtynyt. Sitten tuli tuo mies kuvioihin ja kaikki muu jäi. Nyt en ikinä voisi kuvitella eläväni samanlailla kuin ennen.
Tottakai nuoruudestaan täytyy kaikki ottaa irti, mutta ei kuuluttaa koko maailmalle. :D