Luettele kaikki paikat, joissa sinua on tultu "iskemään".
Eli pyydetty treffeille/pyydetty numeroa. Kerro myös oletko nainen vai mies. Ihan mielenkiinnosta.
Kommentit (62)
Ei missään myöskään.
On tullut kyllä esim. bussiasemalla kysymään oikeaa lähtölaituria (2 vaihtoehtoa :) mutta ei tuo tilanne koskaan edennyt mihinkään muuhun. Ei mun kanssa koskaan, katsellaan kyllä kaukaa ja läheltäkin mutta siihen jää.
Kaupat, juna-aseman odotusaula, juna, kesällä kadulla.
Nainen olen
ruokakaupassa, vaatekaupassa, second hand -liikkeessä, juna-asemalla, bussipysäkillä, kadulla, töissä (3 eri työpaikkaa), koulussa (3 koulua), baarissa, klubilla, kuntosalilla, uimahallissa, konsertissa, puistossa... Oliskohan siinä about kaikki?
Vierailija kirjoitti:
ruokakaupassa, vaatekaupassa, second hand -liikkeessä, juna-asemalla, bussipysäkillä, kadulla, töissä (3 eri työpaikkaa), koulussa (3 koulua), baarissa, klubilla, kuntosalilla, uimahallissa, konsertissa, puistossa... Oliskohan siinä about kaikki?
Ja nainen olen
Vierailija kirjoitti:
ei kyllä ole... bussi, metro, juna, taksi, luonnonpuisto, taidegalleria... En mä jaksa luetella enempää :/
Ei niitä kaikkia millään pysty muistamaan. Nainen olen.
Töissä ja julkisilla paikoilla. Ja tietenkin paikoissa, jossa alkoholi on läsnä. :D Ei kovin usein kuitenkaan, joten ovat jääneet mieleen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ei kyllä ole... bussi, metro, juna, taksi, luonnonpuisto, taidegalleria... En mä jaksa luetella enempää :/
Tykkäätkö vai onko rasittavaa?
Kerran baarissa. Olin niin humalassa, että kirjoitin puhelinnumeroni väärin. Kyseinen ihminen kaivoi oikean numeroni esiin ja päätti tulla yllätystreffeille. Seurauksena täysi fiasko.
M46
Ei ikinä missään. Kukaan ei edes vilkaise. Ja olen kyllä omasta mielestäni ihan hoikka ja nätti.
Olen nainen. Kerran kesällä tultiin keskellä päivää iskemään kun olin kaikessa rauhassa syömässä Tampereella Kalevan ABC-aseman terassilla. Mies oli maalaispoika pikkupaikkakunnalla, niin varmaan ei tajunnut ettei ABC-asema ole mikään deittipaikka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rasittavaa
Mieheni iskin itse
Ulkona näyteikkunan edessä , lintu katossa(palomies) , paloharjoitus jossa vedin vesiletkua(palomies , kielsi myöhemmin koskemasta kyseiseen letkuun : D). Pizzeria, työpaikan ruokala , baarit , diskot , kaupassa ja olen nainen. Kaikkea ei viitsi kertoa! Brankkarit ja sinivuokot on ahkeria ulospyytäjiä!
No baareissa ja viihteellä tietysti, mutta mieleen jäänyt mm. kun tuntematon on pysäyttänyt kadulla ja pyytänyt puhelinnumeroa kehujen ja "anteeksi että häiritsen" - pahoittelun jälkeen.
Myös ruokakaupassa on tultu jutulle ja pyydetty lähtisinkö kahville ja pyydetty numeroa.
Kahvilassa istuessani on tultu myös jutteleen ja iskemään.
Nainen olen.
-
-
-
Unohtamatta:
-
-
Ja tietenkin:
-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rasittavaa
Mieheni iskin itse
Vahvistaa käsitystäni, että naisia ei tule iskeä vaan odottaa heidän tekevän aloitteen. Vältytään mielipahalta.
Baarissa, töissä, töissä, töissä, kadulla, kadulla, junassa, junassa, junassa, bussissa, metrossa.
En muista kaikkia.
Minua ei ole tultu koskaan iskemään, koska en ole kaunis ja hoikka. Itse iskin miehen itselleni töistä. Rakastuin ensisilmäyksellä ja edelleen ollaan yhdessä 21 vuotta myöhemmin.