Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Luettele kaikki paikat, joissa sinua on tultu "iskemään".

Vierailija
04.11.2020 |

Eli pyydetty treffeille/pyydetty numeroa. Kerro myös oletko nainen vai mies. Ihan mielenkiinnosta.

Kommentit (62)

Vierailija
21/62 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen alle 30

Öööömm... Teininä namusetiin törmäsi aina joskus kaikkialla ulkona liikkuessa, kaupoissa, puistoissa, asemilla, julkisissa. Jos niitä ei lasketa niin tuota noin, toivottua, selvästi iskuaikeista lähestymistä on tapahtunut musiikkiharrastuksen kautta klassisen musiikin konserteissa (ja erilaisilla leireillä vähän nuorempana), joskus muutaman kerran junassa (yleensä pitkän matkan), baarien terasseilla kesäisin ja opiskelijatapahtumien aikana ohi kulkiessani (humalaisia miesopiskelijoita, en varmasti ollut koskaan ainoa tavoiteltu kohde vaan about kaikki hameessa liikkuvat pitkähiuksiset/kännisen naiseksi tunnistamat), pääsykokeissa tauolla on joku nähnyt minussa potentiaalisen, samanhenkisen naisen. Joudun aina vastaamaan, että olen naimisissa ja lapsia, onnea etsintään. Töissä ei olla koskaan käytäydytty kuin ammattimaisesti, jotain kiinnostusta on saattanut osoittaa joku työpaikkaruokalassa tai asiakas, muttei ihan iskeä. Itse olen iskenyt yhteensä kaksi miestä, ensimmäinen poikaystävä huomasi minut kun väkisin selvitin tieni hänen seuraansa kuukausien ajan. Nykyisen miehen ihan iskemällä iskin yksissä juhlissa, joissa hain häntä tanssimaan ja karkaamaan ajelulle merenrantaan. Nopeat syövät! 😁

Vierailija
22/62 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ruokakaupassa, vaatekaupassa, second hand -liikkeessä, juna-asemalla, bussipysäkillä, kadulla, töissä (3 eri työpaikkaa), koulussa (3 koulua), baarissa, klubilla, kuntosalilla, uimahallissa, konsertissa, puistossa... Oliskohan siinä about kaikki?

ei kyllä ole... bussi, metro, juna, taksi, luonnonpuisto, taidegalleria... En mä jaksa luetella enempää :/

Myönnän: olen ihan törkeän kateellinen. KUKAAN ei ole KOSKAAN YHTÄÄN MISSÄÄN osoittanut MINKÄÄNLAISTA kiinnostusta minua kohtaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/62 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ruokakaupassa, vaatekaupassa, second hand -liikkeessä, juna-asemalla, bussipysäkillä, kadulla, töissä (3 eri työpaikkaa), koulussa (3 koulua), baarissa, klubilla, kuntosalilla, uimahallissa, konsertissa, puistossa... Oliskohan siinä about kaikki?

ei kyllä ole... bussi, metro, juna, taksi, luonnonpuisto, taidegalleria... En mä jaksa luetella enempää :/

Tykkäätkö vai onko rasittavaa?

Rasittavaa

Mieheni iskin itse

Vahvistaa käsitystäni, että naisia ei tule iskeä vaan odottaa heidän tekevän aloitteen. Vältytään mielipahalta.

Ei kannata vain mun kokemuksen perusteella vetää mitään johtopäätöksiä

Vierailija
24/62 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aivan tavallinen mies, joten ei ole missään tultu iskemään. Olisikin kyllä onnellinen jos tultaisiin, mutta taitaa jäädä haaveeksi.

Vierailija
25/62 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä baareissa, kerran ruokakaupassa ja tanssikurssilla.

Itse iskin kerran tyypin häissä, autokaupassa ja hevostallilla (eri miehet siis, yksikään tarina ei kestänyt muutamia treffejä pidempään, koska miehellä oli niin huono itseluottamus. En enää viitsi tehdä aloitteita)

Olen nainen.

Vierailija
26/62 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aivan tavallinen mies, joten ei ole missään tultu iskemään. Olisikin kyllä onnellinen jos tultaisiin, mutta taitaa jäädä haaveeksi.

Ilmoita missä liikut niin minä tulen iskemään sinut ja se on sitten baby menoa -nainen

Vierailija
27/62 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kristiina xx kirjoitti:

Olen nainen. Kerran kesällä tultiin keskellä päivää iskemään kun olin kaikessa rauhassa syömässä Tampereella Kalevan ABC-aseman terassilla. Mies oli maalaispoika pikkupaikkakunnalla, niin varmaan ei tajunnut ettei ABC-asema ole mikään deittipaikka.

Kauanko ehdit udella että kuka ja mistä kunnes tyyppi lähti menemään huomatessaan että olit kiinnostunut :D

Vierailija
28/62 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mua on tultu iskemään kirjastossa, balettitreeneissä, uimahallissa, kaupassa, puistossa tenttiin lukiessani, tanssilattialla, jäähallissa jne. Kaikesta tästä mielenkiinnosta rohkaistuneena uskalsin olla aloitteellinen mun miehen suhteen. Niinpä mulla onkin nyt niin tajuttoman ihana mies, että voisin vaikka pyörtyä onnesta:) Ja olen siis hieman yli 20-vuotias nainen.

Vierailija
29/62 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Periaatteessa missä tahansa, kadulla, töissä, kuppiloissa, yleisötapahtumissa ... nämä siis naisten taholta.

Huvittavimpia ovat olleet muutaman h-miehen yritykset, bussi-pysäkillä: tule meille nakuilemaan, minä vain katselen, Belgiassa lentoaseman kahvilassa: mistä päin olet, lähde mun mukaan, voitais tehdä jotain mukavaa, vuokra-asuntoa etsiessä: oi ihanaa, vuokranmaksusta voidaan sopia monelle tavalla (ei kelvannut minulle), myös monia muita hiukan vastavia löytyy nuoruudesta. M60+

Vierailija
30/62 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Error 404: File Not Found. :D M25

Vierailija
31/62 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli ahdistavaa kun algerialaistaustainen perheenisä tuli uimarannalla iskemään. Olin juuri ja juuri 20v. Tämä ukkeli oli nelikymppinen. Hyi olkoon. Ja oma miesmakuni on skandinaavisen näköiset pellavapäät, ikäiseni.

Vierailija
32/62 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baarissa.

Vierailija
33/62 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan minua koskaan pyydetty treffeille... ei ainakaan sillä sanalla. Baarissa olen kyllä tavannut paljon miehiä ja joidenkin kanssa on jatkettu iltaa jomman kumman kotona tai on sovittu uusi tapaaminen, mutta ei sitä ole ilmaistu kutsuna treffeille vaan on ehdotettu, että nähdään uudestaan jossain tietyssä paikassa tiettyyn aikaan. Kerran yksi mies lähti seuraamaan ja tuli perässä kotitaloni pihalle saakka, siellä menin sisään naapurirapun alaovesta ja pujahdin varastokäytävään, johon pääsi vain avaimella, ja sitä kautta omaan rappuuni.

Liikennevaloissa lyöttäytyi yksi mies seuraan, mutta olin jo hymyillyt hänelle baarissa ja hän lähti siksi perääni. Festareilla on aikoinaan tapahtunut yhtä ja toista... Laivalla on tultu iskemään, uimarannalla ulkomailla.. onhan noita.

Vierailija
34/62 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt jo ikää paljon, mutta työpaikoilla, ravintoloissa, kaduilla, julkisissa kulkuneuvoissa, teatterissa, matkoilla jne. vieläkin joskus joku yrittää, vaikka ikää jo on 40++.

Vierailija
35/62 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Ruokakaupassa ulkomaalainen mies ensin kysyi tunnetaanko ja sitten että lähdenkö kahville joskus...ei siis tunnettu, eikä menty kahville kun seurustelin toisen kanssa. Muuten olisin lähtenyt kyllä.

- Ranskassa nuorehko mies pyysi puistossa liittymään seurueeseensa, en liittynyt kun olin mummoni kanssa liikenteessä. :D

- Kotibileissä ihastus rupes juttelee, alettiin tosin heti seurustella, oltiin 16v :) 

- Muut netin kautta. Ja olen nainen.

Vierailija
36/62 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laivalla ja ihan joka kerta. Ihan syyttä niitä ei kutsuta porauslautoiksi. Ja joka kerta on myös pumpattu öljyä...

Vierailija
37/62 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rautatie-asemat, koulu, työpaikka, kaduilla, bussipysäkillä, kirjastossa, kaupassa, laivalla. Nainen.

Vierailija
38/62 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rautatie-asemat, koulu, työpaikka, kaduilla, bussipysäkillä, kirjastossa, kaupassa, laivalla. Nainen.

Ja junassa, bussissa, metrossa, raitiovaunussa, taxissa, autoista myös yritetty iskeä.

Vierailija
39/62 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Junassa, työpaikalla, asematunnelissa, kotiin on soitettu ja tultu ovelle. Sitten tietty discot ja kapakat.

Vierailija
40/62 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baarissa lukuisia kertoja, kadulla muistaakseni 4 kertaa, yliopiston ruokalassa 2 kertaa, koulun käytävällä, kaupassa, pikaruokapaikassa, festareilla ja junassa kerran. Voi olla että unohdin jonkun.

Sitten tietysti on laitettu viestiä sosiaalisessa mediassa (facebook), nämä olleet puolituttuja.