Luettele kaikki paikat, joissa sinua on tultu "iskemään".
Eli pyydetty treffeille/pyydetty numeroa. Kerro myös oletko nainen vai mies. Ihan mielenkiinnosta.
Kommentit (62)
Vierailija kirjoitti:
Baarissa lukuisia kertoja, kadulla muistaakseni 4 kertaa, yliopiston ruokalassa 2 kertaa, koulun käytävällä, kaupassa, pikaruokapaikassa, festareilla ja junassa kerran. Voi olla että unohdin jonkun.
Sitten tietysti on laitettu viestiä sosiaalisessa mediassa (facebook), nämä olleet puolituttuja.
Niin ja tosiaan, nainen olen.
Vierailija kirjoitti:
Laivalla ja ihan joka kerta. Ihan syyttä niitä ei kutsuta porauslautoiksi. Ja joka kerta on myös pumpattu öljyä...
Tämä... Minut on jopa kerran isketty jo satamaterminaalissa, eikä maltettu odottaa, että päästään laivaan. Mentiin terminaalin vessaan ja sen verran kiihkeetä oli meno, että meinattiin myöhästyä laivasta.
Tapahtui nuoruudessa nämä: eli monet, monet kerrat töissä, samoin baarissa, junassa, uimarannalla, markkinoilla, raviradalla... Sellaisilla paikoilla, jos ihmiset yleensä liikkui siis, vähemmän kotoa☺
N52
En jaksa, menisi liian kauan. Enkä edes muistaisi kaikkia.
M33
HopLop. Olin siellä pienten lastemme kanssa. Olen naimisissa (sormus).
N
Kadulla, kauppakeskuksessa, junassa, kahvilassa, koulussa, yliopistolla, töissä, rannalla, kavereiden bileissä ja juhannuksen vietossa (tai tällaisissa tapauksissa lähetetty viestiä perästäpäin). Tinderissä ofcoors. Ja Irc-galleriassa männävuosina, hehhee.
Joskus rasittavaa, joskus pelkästään imartelevaa riippuen siitä miten asia on esitetty ja kuinka kivasti kieltävä vastaus on vastaanotettu. Aika herkästi voisi koittaa ymmärtää, että vastaus on ei... Helpoimmin hyvässä hengessä tapahtuvaan pikaiseen keskustelun päätökseen on päässyt, kun olen sanonut että kiitos, ilahduttavaa, mutta mulla on poikaystävä. Joskus on ollutkin.
Nainen
Töissä, kadulla, ravintolassa, pubissa, uimahallissa.
Varmaan muuallakin, mutta noi nyt ekana tuli mieleen. Töissä useasti ja viimisin oli myös siellä. Uimahalli oli jotenkin outo ja hämmentävä.
Kaarle XII
Pari kuppilaa vuosaaressa
ruotsinlaiva
tallinnanlaiva
espanja
kreikka
työpaikka, ml. pikkujoulut
Niin juu, opiskeluaikoina sitten eri juottoloita
-mies 47 v
Ravintola, Rockfestarin kaljateltta, Rockfestarin päälavan edusta, Rockfestarialue yleisesti, Uimaranta, Peliautomaattipiste, Yksityistie, Pubi, Katu, Parkkipaikka, Kahvilan terassi, Tanssipaikka, Metsikkö tanssipaikan takana ja Rautatieasema.
Muitakin on, mutta nuo muistui ekana mieleen.
Ei ole ykskään nainen vielä lähestynyt.
M34
Tein vähän aikaa sitten gallupin tästä ja suurinosa sanoi ettei koskaan ole tullut kukaan... tai vain tyyliin baarissa ja kännissä... hmmm....
Baari
Työpaikat
Rautatieasema
Bussiasema
Juna
Bussi
Kadulla
Yliopisto
Koirapuisto
Lenkkipolku
Suomessa ei kukaan koskaan missään. Ulkomailla (Keski-Eurooppa) juna, metro,uimahalli,kuntosali,katu,puisto,työpaikka, baari, clubi, kirkko, lentokenttäbussi, palomies kun taloni alakerrassa paloi, lipuntarkastaja. Ehkä näytin "helpolta ja hyväuskoiselta ulkomaalaiselta, muuta syytä en keksi.
No mitä sitten on iskeminen? Olen suomalaiseksi aika extrovertti mies ja tavallaan hassujakin tilanteita on tullut siitä kun nainen on tulkinnut jutustelun isku-yritykseksi vaikka en ole sitä tarkoittanut.
Kerran esim. jaoin työpaikalla tuliaissuklaita ja yhden toisen naisen neuvosta vein sitä myös sen pomolle, joka tulkitsi tilanteen ihan väärin. No selvittiin siitä ja ollaan kavereita.
Baarissa, kadulla, ruokakaupassa, pyöräillessä, bussipysäkillä, ostoskeskuksessa, töissä, puistossa, festareilla, bileissä, paritanssikurssilla, yliopistolla ja kaikissa näistä useammin kuin kerran.
Omalle miehelle tein aloitteen itse. Joudenkin noiden yrittäjien kanssa kävin treffeillä, että en sanoisi iskemisen ihan täysin turhaa olevan.
Vierailija kirjoitti:
No mitä sitten on iskeminen? Olen suomalaiseksi aika extrovertti mies ja tavallaan hassujakin tilanteita on tullut siitä kun nainen on tulkinnut jutustelun isku-yritykseksi vaikka en ole sitä tarkoittanut.
Kerran esim. jaoin työpaikalla tuliaissuklaita ja yhden toisen naisen neuvosta vein sitä myös sen pomolle, joka tulkitsi tilanteen ihan väärin. No selvittiin siitä ja ollaan kavereita.
Minä lasken iskemiseksi sen että pyytää treffeille/sänkyyn tai pyytää puhelinnumeroa. Olen tuo nro 57.
Ei yhtään missään. Koskaan. Iskemiseksi laskisin jonkinlaisen aloitteen tai kommentin, josta selviäisi että mies olisi kiinnostunut minusta, pitää ulkonäöstäni tai haluaa viettää lisää aikaa kanssani. Mitään sellaista minulle ei ole koskaan sanottu.
T. Nätti, normaalipainoinen, naisellinen, aina huoliteltu, 100% näkymätön N37, joka on vielä jaksanut olla optimistinen, mutta kohta ei enää.
Työpaikalla, (toimisto) rullaportaissa, lentokoneessa, kadulla, junassa, uimarannalla, taxissa, kirjastossa, ruokaravintolassa, kuppilassa ja yöelämässä, tenniskentällä sekä lentokentällä.
Nämä nyt ainakin ja suurin osa maailmalla. Olen nainen.
Sairaanhoitaja opetti mulle lääkkeen pistämistä ihonalaisesti ja olin aivan varma että hän yritti lopulta iskeä minua. Eipä mulla ollut mitään sitä vastaan kun silloin sinkku olin.
Juna-asema, juna, kaupan edusta, kauppa, baarit ja klubit sekä kadulla.