Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Luettele kaikki paikat, joissa sinua on tultu "iskemään".

Vierailija
04.11.2020 |

Eli pyydetty treffeille/pyydetty numeroa. Kerro myös oletko nainen vai mies. Ihan mielenkiinnosta.

Kommentit (62)

Vierailija
1/62 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei ole tultu koskaan iskemään, koska en ole kaunis ja hoikka. Itse iskin miehen itselleni töistä. Rakastuin ensisilmäyksellä ja edelleen ollaan yhdessä 21 vuotta myöhemmin.

Vierailija
2/62 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei missään. Olen nainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/62 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei missään myöskään.

On tullut kyllä esim. bussiasemalla kysymään oikeaa lähtölaituria (2 vaihtoehtoa :) mutta ei tuo tilanne koskaan edennyt mihinkään muuhun. Ei mun kanssa koskaan, katsellaan kyllä kaukaa ja läheltäkin mutta siihen jää.

Vierailija
4/62 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupat, juna-aseman odotusaula, juna, kesällä kadulla.

Nainen olen

Vierailija
5/62 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran baarissa

N44

Vierailija
6/62 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ruokakaupassa, vaatekaupassa, second hand -liikkeessä, juna-asemalla, bussipysäkillä, kadulla, töissä (3 eri työpaikkaa), koulussa (3 koulua), baarissa, klubilla, kuntosalilla, uimahallissa, konsertissa, puistossa... Oliskohan siinä about kaikki?

Vierailija
7/62 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ruokakaupassa, vaatekaupassa, second hand -liikkeessä, juna-asemalla, bussipysäkillä, kadulla, töissä (3 eri työpaikkaa), koulussa (3 koulua), baarissa, klubilla, kuntosalilla, uimahallissa, konsertissa, puistossa... Oliskohan siinä about kaikki?

Ja nainen olen

Vierailija
8/62 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ei kyllä ole... bussi, metro, juna, taksi, luonnonpuisto, taidegalleria... En mä jaksa luetella enempää :/

Vierailija
9/62 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä kaikkia millään pysty muistamaan. Nainen olen.

Vierailija
10/62 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä ja julkisilla paikoilla. Ja tietenkin paikoissa, jossa alkoholi on läsnä. :D Ei kovin usein kuitenkaan, joten ovat jääneet mieleen!

Vierailija
11/62 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ei kyllä ole... bussi, metro, juna, taksi, luonnonpuisto, taidegalleria... En mä jaksa luetella enempää :/

Tykkäätkö vai onko rasittavaa?

Vierailija
12/62 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran baarissa. Olin niin humalassa, että kirjoitin puhelinnumeroni väärin. Kyseinen ihminen kaivoi oikean numeroni esiin ja päätti tulla yllätystreffeille. Seurauksena täysi fiasko.

M46

Vierailija
13/62 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ikinä missään. Kukaan ei edes vilkaise. Ja olen kyllä omasta mielestäni ihan hoikka ja nätti.

14/62 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen. Kerran kesällä tultiin keskellä päivää iskemään kun olin kaikessa rauhassa syömässä Tampereella Kalevan ABC-aseman terassilla. Mies oli maalaispoika pikkupaikkakunnalla, niin varmaan ei tajunnut ettei ABC-asema ole mikään deittipaikka.

Vierailija
15/62 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rasittavaa

Mieheni iskin itse

Vierailija
16/62 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkona näyteikkunan edessä , lintu katossa(palomies) , paloharjoitus jossa vedin vesiletkua(palomies , kielsi myöhemmin koskemasta kyseiseen letkuun : D). Pizzeria, työpaikan ruokala , baarit , diskot , kaupassa ja olen nainen. Kaikkea ei viitsi kertoa! Brankkarit ja sinivuokot on ahkeria ulospyytäjiä!

Vierailija
17/62 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No baareissa ja viihteellä tietysti, mutta mieleen jäänyt mm. kun tuntematon on pysäyttänyt kadulla ja pyytänyt puhelinnumeroa kehujen ja "anteeksi että häiritsen" - pahoittelun jälkeen.

Myös ruokakaupassa on tultu jutulle ja pyydetty lähtisinkö kahville ja pyydetty numeroa.

Kahvilassa istuessani on tultu myös jutteleen ja iskemään.

Nainen olen.

Vierailija
18/62 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

-

-

-

Unohtamatta:

-

-

Ja tietenkin:

-

Vierailija
19/62 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rasittavaa

Mieheni iskin itse

Vahvistaa käsitystäni, että naisia ei tule iskeä vaan odottaa heidän tekevän aloitteen. Vältytään mielipahalta.

Vierailija
20/62 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baarissa, töissä, töissä, töissä, kadulla, kadulla, junassa, junassa, junassa, bussissa, metrossa.

En muista kaikkia.