Miksi en laihdu, vaikka syön 1 500 000 kaloria päivässä?
Olen 40-vuotias nainen, pituus 170 cm ja paino 75 kiloa. Tavoitepainoni on 60 kiloa. Olen kuukauden ajan syönyt noin 1 500 000 kaloria päivässä, mutta painoni ei ole tippunut. Liikuntaa en juuri harrasta. Kuinka paljon pitäisi vielä vähentää syömistä, jotta laihtuisin, jo nyt tuntuu, että olen nälkäkuoleman partaalla.
Kommentit (7)
Kalorilaskurin mukaan päivittäinen kulutuksesi on noin 1 715 kcal päivässä. Jos syöt noin 1 500 kcal, sinun kannattaa tehdä lisää vajetta liikkumalla. Tähtää noin 500 kcal:n päivävajeeseen, niin laihdut kuukaudessa 2 - 2,5 kg.
Sun pitää kokeilla 1 200 000 tai jopa miljoonan kalorin dieettiä.
Mä olen huomannut, että jos töissä on päiviä, että liikun luonnostaan, se auttaa. Enemmän kuin salilla käynti. On siitä tehty tutkimuksiakin, että tasainen liikunta päivän aikaan pitää kunnon hyvänä ja painon kurissa. Olen joskus ollut isolla koululla työharjoittelussa atk-henkilöiden mukana ja juostiin ympäriinsä. Laihduin silloin yhtään syömisiä tarkkailematta viisi kiloa parissa kuukaudessa.
Olet säästöliekillä noin pienellä kalorimäärällä. Nosta kalorimäärä 1 650 000 ja ala juoksemaan aamuaerobisia. Kesään menessä omaat sixbackin, syksyllä isot makkarat vyötäröllä.
hehheh, olipas hauskaa. Ja niin kovin nokkelaa!!1 Eihän kukaan nyt tajua mitä eroa on kcal:lla ja cal:lla.
sinuna lisäisin mukaan liikunnan.
[quote author="Vierailija" time="20.02.2014 klo 22:38"]
Patteriharjoitukset on tehokkaita. Kannattaa myös tarkistaa mistä kalorit tulevat, siis paljonko hiilareita, proteiinia jne. 1500 kcal pärjään itse hyvin ilman nälkää. Kanaa, papuja ja salaattia jne. Täälä on hyviä vinkkejä
[/quote]
voitko tunkea nuo spämmäämäsi tradedoubler-mainoslinkit vaikkapa anukseesi? Saat joo varmaan jotain hiluja klikkailuista, mutta jotain rajaa. Mene vaikka töihin.
Sama homma, paitsi että oon 25 vuotta ja olen 166 pitkä, painoa 61 ja tavoite 55kg. EN TAJUA!!