Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksin uusperheessä

Vierailija
20.02.2014 |

Nyt ovat hyvät neuvot kalliit. En kaipaa ikäviä kommentteja, tarvitsen tsemppiä. Tarinani on tämä: ex-mieheni muutti yhteisestä kodistamme toisen naisen luokse ja jäin tyttäreni kanssa kaksin.

Tutustuin ihanaan, kohteliaaseen ja viehättävään kulttuuria ja musiikkia harrastavaan mieheen puoli vuotta exäni muuttamisen jälkeen.

Hänen luonaan asui 2 tyttöä aiemmasta liitosta. Tytöt olivat ja ovat kilttejä, kohteliaita ja ihan ok lapsia.

Välimatka alkoi uuvuttaa ja niinpä päätimme muuttaa yhteen. Miehelle ei käynyt muutto luokseni hänen monenlaisten harrastustensa johdosta. Minä ja tyttöni pakkasimme tavaramme, myimme talon ja nostimme kytkintä. Alussa kaikki oli suht hyvin. Pientä sanomista puolin ja toisin, kun tapoja ja tottumuksia soviteltiin yhteen.

Vaikka miehellä on useita lapsia (saman äidin kanssa), sekä pitkä, että lyhyempiä suhteita takana, hän ei osaa tyydyttää naista sängyssä. Vaikka kädestä kiinni pitäen ohjaan häntä, hän tekee mitä itse haluaa. Hän haluaa seksiä, on hyvinkin innokas toisinaan, mutta minä en saa mitään. Minäkin haluan ja nautinkin, mutta en saa orgasmia kuin hyvin, hyvin harvoin hänen kanssaan. Muiden miesten kanssa se on onnistunut "vaivattomammin" olen tästä surullinen.

Koska asun uudella paikkakunnalla, en tunne ketään, paitsi työkaverini. Onneksi minulla on vakituinen työ :)

Mieheni ei halua kovin paljon jutella mistään, pitää asioita itsestään selvänä ja minun pitäisi olla ajatusten lukija.

Hän viettää aikaansa paljon lastensa kanssa, minä en oikein saisi käydä missään.

Hän arvostaa ahkeruutta ja työntekoa, minäkin arvostan, mutta myös lepoa ja kahdenkeskistä, yhteistä aikaa.

Koen olevani yksinäinen omassa elämässäni.

Sairastin viisi vuotta sitten vakavan sairauden ja koen olevani ns. Jatkoajalla täällä. Mieheni tietää tämän. Silti on paljon aikaa, jolloin ajattelen "jatkoaikani" menevän hukkaan.

Hän ei halua yhteistä lasta, enkä minä sitä hänelle voisi antaakaan.

Ainoa 'tuttu', ihminen minulle on oma biologinen lapseni.

Jos oloasi helpottaa, niin hauku ja arvostele minun valintani ja ratkaisuni.

Jos haluat aidosti auttaa, anna minulle vinkki.

Olen kiitollinen, että saan elää. Mutta en haluaisi heittää loppuelämääni hukkaan nauttimatta siitä. Oikein hyvää kevään odotusta sinulle, joka luet tämän.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
24.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki tulemiset ja menemiset on kerrottava ( tavallaan ymmärrän tämän, tavallaan koen aikuisena ihmisenä sen olevan kyttäämistä)

Autoni saan ajaa tiettyyn katokseen ( mahtuu sinne puoliksi) en jättää pihaan.

Koirani kuoli tammikuussa, en saa ottaa uutta.

Hänen lapsensa on aina etusijalla, en minä.

Sääntöjä on paljon...

Tiedän, ettei vanhaan ole paluuta, mutta joskus mietin tyhmyyttäni, miksi en huomannut 10 vuoden suhteessa exästäni sitä kaikkea hyvää, mikä hänessä oli.

Vierailija
22/25 |
24.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki tulemiset ja menemiset on kerrottava ( tavallaan ymmärrän tämän, tavallaan koen aikuisena ihmisenä sen olevan kyttäämistä)

Autoni saan ajaa tiettyyn katokseen ( mahtuu sinne puoliksi) en jättää pihaan.

Koirani kuoli tammikuussa, en saa ottaa uutta.

Hänen lapsensa on aina etusijalla, en minä.

Sääntöjä on paljon...

Tiedän, ettei vanhaan ole paluuta, mutta joskus mietin tyhmyyttäni, miksi en huomannut 10 vuoden suhteessa exästäni sitä kaikkea hyvää, mikä hänessä oli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
24.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis seksiä ei saa jos lapset on kotona, vain hiljaa ja nopeasti heidän nukkuessaan..

Vierailija
24/25 |
24.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis seksiä ei saa jos lapset on kotona, vain hiljaa ja nopeasti heidän nukkuessaan..

Vierailija
25/25 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset tulevat hyvin toimeen keskenään. Ja jotenkin uskoun, että muutto eri puolelle Suomea olisi repäisevää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan neljä