Aion iskeä poikaystäväni parhaan kaverin
Olen seurustellut poikaystäväni kanssa jonkin aikaa. Musta on kuitenkin alkanut tuntumaan, että tää meidän juttu ei toimi. Haluan pistää hänen kanssaan poikki.
Olen kuitenkin todella ihastunut poikaystäväni parhaaseen kaveriin. En saa häntä mielestäni, hän on aivan ihana (ja sinkku). Hän olisi täydellinen minulle.
Antakaa mulle vinkkejä, miten saan iskettyy tän poikaystävän kaverin? Mitä mun pitäis ottaa huomioon? Miten esitän asiani hänelle? En tiedä onko hän halukas "pettämään" parasta kaveriaan. Toisaalta musta tuntuu, että tää poikaystävän kaveri vois olla kiinnostunut musta.
Kommentit (17)
Ota huomioon se, että kävi miten kävi, jäät lopulta ulkopuolelle yksin ja kaverukset pitävät yhtä. Lisäksi niskaasi erittäin ikävän maineen koko kaveripiirissään, luultavasti laajemminkin.
Menetät kaikkien sivistyneiden ihmisten kunnioituksen jos sen teet.
Eikö minun kannata edes yrittää? Meillä on vain yksi elämä. Jos minusta tuntuu, että Hänen kanssaan meillä voisi olla suurenmoinen ja ihana tulevaisuus edessä, niin eikö kannata yrittää? Ja tämän nykyisen olen nyt jättämässä piankin, että enhän mä tavallaan mitään menettäisi kuitenkaan?
Tarvitsisin ensisijaisesti nyt vinkkejä siihen, että miten tämän asian otan esille Hänelle? Sekä oisko kellään vastaavanlaisesta omia kokemuksia?
Ap
[quote author="Vierailija" time="20.02.2014 klo 21:39"]
Eikö minun kannata edes yrittää? Meillä on vain yksi elämä. Jos minusta tuntuu, että Hänen kanssaan meillä voisi olla suurenmoinen ja ihana tulevaisuus edessä, niin eikö kannata yrittää? Ja tämän nykyisen olen nyt jättämässä piankin, että enhän mä tavallaan mitään menettäisi kuitenkaan?
Tarvitsisin ensisijaisesti nyt vinkkejä siihen, että miten tämän asian otan esille Hänelle? Sekä oisko kellään vastaavanlaisesta omia kokemuksia?
Ap
[/quote]
No, vaikutat kovin itsekkäältä ihmiseltä. Ekaksi sinun pitäisi olla sinkku. Toiseksi, miten sitten suhtaudut asiaan, kun uusi poikaystäväsi kyllästyy sinuun ja haluaakin iskeä parhaan ystävättäresi??
tuskin poikaystäväsi ainakaan riemusta hyppii.
[quote author="Vierailija" time="20.02.2014 klo 21:45"]
Ap
[/quote]
No, vaikutat kovin itsekkäältä ihmiseltä. Ekaksi sinun pitäisi olla sinkku. Toiseksi, miten sitten suhtaudut asiaan, kun uusi poikaystäväsi kyllästyy sinuun ja haluaakin iskeä parhaan ystävättäresi??
[/quote]
ap tähän vastausta kehiin
Millä perusteella päättelit, että tulevaisuutenne voisi olla suurenmoinen ja ihana?
[quote author="Vierailija" time="20.02.2014 klo 21:45"]
Ap
[/quote]
[/quote]
Minkä minä tunteilleni mahdan. Ihastuminen on sinusta siis itsekästä? Siinä tapauksessa tässä maailmassa sinun mielestäsi ei pitäisi olla yhtäkään seurustelevaa paria? En ole omasta mielestäni itsekäs, jos joku ihminen saa sydämeni hakkaamaan, uneksin hänestä päivittäin ja nautin siitä, kun hän on lähettyvilläni. Kohta minä olenkin sinkku, kun jätän poikaystäväni. Aion sanoa hänelle ettei juttumme toimi, heti kun näemme (eli ehkä huomenna tai ylihuomenna?). Luulen että ei tule asia yllätyksenä poikaystävälleni kuitenkaan tämä "eromme". Sitähän on turha alkaa jossittelemaan, että mitä sitten jos hän alkaiskin seurustelemaan jonkun kanssa kun olemme aloittaneet suhteemme tämän "uuden" kanssa. Sitä se elämä vaan on. Koskaanhan ei voi tietää mitä tapahtuu. Täytyy yrittää vaan elää hetkessä.
Ap
Ap, ihan ekaksi eroat nykyisestä parisuhteesta. Odotat muutamia kuukausia ja sitten voit lähestyä tuota toista miestä. Ongi selvilld miehen puhelinnumero ennenkuin lähdet.
Mulle tulee mieleen, että laitat bänksit nykyiselle välittömästi ja alat pitää vapaata eli et ole kenenkään kanssa. Onko sen jälkeen mitään paikkaa missä voisit törmätä tuohon kaveriin yksin - tai ehkä jopa kaverinsa kanssa? Jäät odottamaan, että kaverisi kaveri tekee aloitteen kesti minkä kesti tai ei tule koskaan esittämään sulle mitään. Riippuu tietysti vähän myös siitä minkä ikäinen olet - teini vai perheenperustamisiässä oleva aikuinen nainen. Jos olet jo perheenperustamisiässä niin homma saattaa toimikin koska omena ei tipu kauas puusta eli et olisi ikinä löytänyt tätä tyyppiä, jos et olisi tavannut nyksääsi. Toivottavasti saat tästä jotain vinkkiä, idea...
[quote author="Vierailija" time="20.02.2014 klo 21:50"]
Millä perusteella päättelit, että tulevaisuutenne voisi olla suurenmoinen ja ihana?
[/quote]
Meillä on hyvin samankaltaiset näkemykset tulevaisuudesta ja arvomaailmamme kohtaa. Enempää en tällä palstalla jaa, mutta niin minä arvelisin, että tulevaisuutemme voisi olla hyvinkin suurenmoinen ja ihana.
Ap
Voi tyttö pieni... Ei ei ei... Eroat nyt ensin, kahden vuoden päästä tarkista tilanne uudelleen. Ja faktajan on se, että sitä haluaa teinivaiheessa aina eniten, jota ei voi saada tai johon liittyy tollanen himputinmoinen draamakuvio. olet vaan viettäny aikaa poikkiksesi kaverin kanssa samassa seurueessa ja nyt kuvittelet välillenne jonkun vetovoiman. Tosiasiassa jos vaikka päätyisit sen ystävän kanssa suuteloimaan huomaisit etä hyi yk, en haluu... Vai onko se ystävä jotenki objektiivisesti kuumaakin kuumempi hottis?
[quote author="Vierailija" time="20.02.2014 klo 21:56"]
Mulle tulee mieleen, että laitat bänksit nykyiselle välittömästi ja alat pitää vapaata eli et ole kenenkään kanssa. Onko sen jälkeen mitään paikkaa missä voisit törmätä tuohon kaveriin yksin - tai ehkä jopa kaverinsa kanssa? Jäät odottamaan, että kaverisi kaveri tekee aloitteen kesti minkä kesti tai ei tule koskaan esittämään sulle mitään. Riippuu tietysti vähän myös siitä minkä ikäinen olet - teini vai perheenperustamisiässä oleva aikuinen nainen. Jos olet jo perheenperustamisiässä niin homma saattaa toimikin koska omena ei tipu kauas puusta eli et olisi ikinä löytänyt tätä tyyppiä, jos et olisi tavannut nyksääsi. Toivottavasti saat tästä jotain vinkkiä, idea...
[/quote]
Kerrankin asiallinen vastaus. Ei ole mitään paikkaa oikeestaan, missä voisin häneen törmätä. Olen aina ollut hänen seurassaan vain, jos poikaystäväni on sattunut olemaan hänen kanssaan ja olen ollut heidän seuranaan. Asumme melko kaukana toisistamme (samalla paikkakunnalla kyllä, mutta aivan eri suunnissa). Hän on vähän ujohkon puoleinen ja muutenkin hyvin lojaali ystävilleen, että se tekee tästä hieman hankalaa. Haluaisin kuitenkin tehdä hänelle aloitteen mahdollisimman pian. En tiedä onko se hyvä ratkaisu, mutta tuntuu jotenkin vaan oikeelta ja hyvältä. Olemme parikymppisiä. En olisi tavannut häntä ilman poikaystävääni luultavasti koskaan, mutta tunnen sisimmässäni jotakin niin suurta tämän poikaystävän kaveria kohtaan. Haluaisin ottaa selvää, voisiko meistä tulla mitään. Jos en tee asian suhteen mitään, en tiedä mitä saatan menettää? Meistähän voisi tulla rakastavainen pari, muutaman vuoden päästä meillä saattaisi olla oma talo, lapsia... eläisimme hyvää elämää, yhdessä.
Elämä osaa olla välillä hankalaa. En haluaisi missään nimessä loukata poikaystävääni (luultavasti kuitenkin tulee loukkaantumaan, mikä en kyllä ihmettele).
Ap
Miksi saan niin paljon alapeukutuksia? Olenko mielestänne ihan hirviö vai, jos teen tällaista??
Ap
Käsittääkseni et ole mitään velkaa sille poikaystävällesi, tuskin takana on edes kovin pitkä seurustelusuhde, niin älä anna sen olla esteenä mahdollisen unelmasi toteutumisessa.
Jos mietit sen poikaystäväsi kannalta asiaa, kulutat vain omaa henkistä voimaasi. Otat itseäsi niskasta ja isket sen ihastuksesi kohteen, puhelin käteen, fb-viestiä, sähköpostia jne. Kerrot avoimesti mitä mielessäsi, kohdehenkilä on vähintään imarreltu kun niin teet. Mitään hävittävää sulla ei ole, vain voitettavaa!
Voin kertoo ettei kannata, voi pian päättyä huonosti... menetät molemmatki