Valheen vangit 20.2.
Minkälaisia ajatuksia herättää? Alun perusteella ainakin on kyllä aivan erilainen ohjelma mitä olin mainosten perusteella kuvitellut.
Kommentit (59)
Voi kuinka surullinen loppu :(
Tosiaan ajatus tässä on se, että kun ihmiset ei omalla naamallaan tule kertomaan tarinoita, niin saadaan mehukkaampia juttuja. Tosin minä luulin, että nämä valheet ovat sellaisia, että KUKAAN ei niitä tiedä vieläkään. Ja se olisikin siis ollut aika tylsää. Hyvä, että näissä tarina viedään niinsanotusti loppuun.
Aika paljon näitä on varmaan muokattu, jotta eivät jää kiinni tutuille tarinoista.
Turhan surullinen loppu.:( Olisipa kiva tietää mitä pariskunnalle kävi. Tuskin tuon jälkeen enää voi yrittää lasta.
Itse tarina oli kyllä koskettava. Ymmärrän Villeä, vaikka en usko voivani itse valehdella noin raskaasti. Kova hinta tuli valheelle.
Tykkäsin, virkistävä uutuus. Pistää todella miettimään että totuuden kertominen (lähes) aina kannattaa, oikeasti.
Onneksi poika syntyi kuolleena eikä jäänyt monivammaisena kärsimään. Olispa kyllä mielenkiintoista tietää miten elämä jatkui pariskunnalla sen jälkeen!
Kyyneleethän tässä tuli...
Muistutus siintä, että kaikki eivät synny terveinä eikä välttämättä elävinä. :(
Itsellään toinen raskaus menossa. Ensimmäinen päättyi keskenmenoon. Nyt oli kyllä itselleen rankka aihe.
Oliko vauvalla nyt se sama sairaus, mikä lie ollutkaan ja miten mahtoi jatkua pariskunnan tarina? Jäi vähän kesken...
[quote author="Vierailija" time="20.02.2014 klo 21:56"]
Siis kuvitteliko joku, että ihmiset olisivat omalla naamallaan ja omalla tarinallaan tässä? Tulis varmaan aika tylsiä aiheita, kuka muka kaiken kansan eteen menis selittämään ties mistä pettämisistä. Vai miksi olette niin pettyneitä?
[/quote]
Tälle joo iso komppi, eipä käynyt miellessäkään sellanen vaihtoehto että tää tosielämän Ville ois ollu siinä kertomassa tarinaansa :D
Surullinen loppu kyllä, odotin jotenki kokoajan että vauva ois terve.
Mikä tuo vauvan perimä geenivirhe oli? :/ Se mainittiin kyllä, mutta en saanut selvää.
Luulin, että tulee onnellinen loppu, mutta ei tullutkaan. :( Tosielämä on tarua kovempaa.
[quote author="Vierailija" time="20.02.2014 klo 22:17"]Itse asiassa Patau.
[/quote]
Joo, sori kännykällä tuli kirjoitettua väärin..
Aika keskinkertaista harrastelijateatteria. Näyttelijät epäuskottavia, esim. se tamperelainen fitness-nainen oli kaikkea muuta kuin roolihahmonsa.
Tuskin tulee katottua uudestaan.
Olipa ahdistava :'(