Minulle tehdään huomenna abortti. Haluatko kysyä jotain?
Odotin oikein tarkoituksella raskausviikolle 11 että pääsisin kaavintaan koska se on lääkkeitä kivuttomampi toimenpide.
Kommentit (79)
Tiedostatko ettet välttämättä tule enää koskaan raskaaksi? Näin kävi yhdelle kaverilleni.
Tiedostatko että saatan jäädä auton alle matkalla sairaalaan? Elämä on täynnä riskejä ja valintoja.
Ymmärrätkö et se on pieni ihminen, jolla olisi oikeus elämään mut sä estät sen? Toisekseen entäpä jos et ikinä saa lapsia? Sitten kadut loppuelämäsi. Tunnen parikin naista jotka ovat tehneet abortin ja eivät ikinä pääse siitä yli.
Tiedostatko ettet tule unohtamaan anorttia koskaan? Tulet miettimään loppuelämäsi minkälaista olisi ollut lapsen kandsa, lapsi olisi nyt sen ja sen ikäinen, minkä näköinen hän olisi jne..
Voisitko kuitenkin ajatella synnyttäväsi lapsen ja antavasi hänet adoptioon? Meitä adoptiolasta odottavia on paljon. Osaisimme kyllä rakastaa häntä, pitäisimme huolta, antaisimme kasvaa.
Ei kysyttävää. Tsemppiä sinulle! Se on kamalaa ja seuraa sinua ajatuksissa lopun elämääsi. Muista ehkäisy jatkossa!
Tiedostan etten tule unohtamaan aborttia koskaan. Kuten en myöskään umpisuolen poistoa.
Annan lapsen adoptioon siinä vaiheessa kun joku muu sen kantaa ja synnyttää. Itse en ole aikeissa tehdä sitä.
Tuntuu pahalta että oikein odotit että sikiö on noin iso. Se näyttää jo lapselta. :(
Olen pahoillani puolestasi. Toivoisin että olisit vahvempi ja paremmassa vaiheessa lapselle..
[quote author="Vierailija" time="30.01.2014 klo 21:30"]
Tiedostatko ettet tule unohtamaan anorttia koskaan? Tulet miettimään loppuelämäsi minkälaista olisi ollut lapsen kandsa, lapsi olisi nyt sen ja sen ikäinen, minkä näköinen hän olisi jne..
[/quote]
Älä puhu muiden puolesta, vaikka itsellesi kävikin näin. En minäkään ole tuollaisia miettinyt, ei ole käynyt mielessäkään.
Miksi abortti on yhtään sen pahempi toimenpide kun umpisuolen poisto? Se sentään sattui, jotain mitä haluan abortin kanssa välttää.
On täysin eriasia poistaa umpisuoli kuin lapsi. Mutta tästä näemme että olitkin PROVO! Tai toooodella nuori tai lapsellinen! Varo vaan, karma is a bitch..
Tsemppiä. Olen tehnyt 2 aborttia. Muistan ne yhtä hyvin kuin viisaudenhampaan poistot. En edes vuotta enää... Oli elämäni parhaat päätökset! T. Onnellinen 3 lapsen äiti :)
[quote author="Vierailija" time="30.01.2014 klo 21:33"]
Tiedostan etten tule unohtamaan aborttia koskaan. Kuten en myöskään umpisuolen poistoa.
Annan lapsen adoptioon siinä vaiheessa kun joku muu sen kantaa ja synnyttää. Itse en ole aikeissa tehdä sitä.
[/quote]
Minulla on umpparin poisto useammin mielessä, siitä kun jäi arvet vatsaan. Abortti ei juuri mielessä käy. Uskon, että olet tietoinen siitä mitä teet ja että se on sinulle oikea valinta.
Miksi?