Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulle tehdään huomenna abortti. Haluatko kysyä jotain?

Vierailija
30.01.2014 |

Odotin oikein tarkoituksella raskausviikolle 11 että pääsisin kaavintaan koska se on lääkkeitä kivuttomampi toimenpide.

Kommentit (79)

Vierailija
1/79 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi?

Vierailija
2/79 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole valmis lapseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/79 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedostatko ettet välttämättä tule enää koskaan raskaaksi? Näin kävi yhdelle kaverilleni.

Vierailija
4/79 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedostatko että saatan jäädä auton alle matkalla sairaalaan? Elämä on täynnä riskejä ja valintoja.

Vierailija
5/79 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrätkö et se on pieni ihminen, jolla olisi oikeus elämään mut sä estät sen? Toisekseen entäpä jos et ikinä saa lapsia? Sitten kadut loppuelämäsi. Tunnen parikin naista jotka ovat tehneet abortin ja eivät ikinä pääse siitä yli.

Vierailija
6/79 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedostatko ettet tule unohtamaan anorttia koskaan? Tulet miettimään loppuelämäsi minkälaista olisi ollut lapsen kandsa, lapsi olisi nyt sen ja sen ikäinen, minkä näköinen hän olisi jne..

Vierailija
7/79 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anorttia= aborttia..

Vierailija
8/79 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko kuitenkin ajatella synnyttäväsi lapsen ja antavasi hänet adoptioon? Meitä adoptiolasta odottavia on paljon. Osaisimme kyllä rakastaa häntä, pitäisimme huolta, antaisimme kasvaa. 

Vierailija
9/79 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kysyttävää. Tsemppiä sinulle! Se on kamalaa ja seuraa sinua ajatuksissa lopun elämääsi. Muista ehkäisy jatkossa!

Vierailija
10/79 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedostan etten tule unohtamaan aborttia koskaan. Kuten en myöskään umpisuolen poistoa.

Annan lapsen adoptioon siinä vaiheessa kun joku muu sen kantaa ja synnyttää. Itse en ole aikeissa tehdä sitä.

Vierailija
11/79 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu pahalta että oikein odotit että sikiö on noin iso. Se näyttää jo lapselta. :(

Vierailija
12/79 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein itsekin. Se oli oikea päätös. Haleja huomista varten!

Vierailija
13/79 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pahoillani puolestasi. Toivoisin että olisit vahvempi ja paremmassa vaiheessa lapselle..

Vierailija
14/79 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.01.2014 klo 21:30"]

Tiedostatko ettet tule unohtamaan anorttia koskaan? Tulet miettimään loppuelämäsi minkälaista olisi ollut lapsen kandsa, lapsi olisi nyt sen ja sen ikäinen, minkä näköinen hän olisi jne..

[/quote]

Älä puhu muiden puolesta, vaikka itsellesi kävikin näin. En minäkään ole tuollaisia miettinyt, ei ole käynyt mielessäkään.

Vierailija
15/79 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi abortti on yhtään sen pahempi toimenpide kun umpisuolen poisto? Se sentään sattui, jotain mitä haluan abortin kanssa välttää.

Vierailija
16/79 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On täysin eriasia poistaa umpisuoli kuin lapsi. Mutta tästä näemme että olitkin PROVO! Tai toooodella nuori tai lapsellinen! Varo vaan, karma is a bitch..

Vierailija
17/79 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä. Olen tehnyt 2 aborttia. Muistan ne yhtä hyvin kuin viisaudenhampaan poistot. En edes vuotta enää... Oli elämäni parhaat päätökset! T. Onnellinen 3 lapsen äiti :)

Vierailija
18/79 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettikö ehkäisy vai unohtuiko kokonaan?

Vierailija
19/79 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta se ei ole lapsi vaan kehityksessä ehkä toukan tasolla.

Vierailija
20/79 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.01.2014 klo 21:33"]

Tiedostan etten tule unohtamaan aborttia koskaan. Kuten en myöskään umpisuolen poistoa.

Annan lapsen adoptioon siinä vaiheessa kun joku muu sen kantaa ja synnyttää. Itse en ole aikeissa tehdä sitä.

[/quote]

Minulla on umpparin poisto useammin mielessä, siitä kun jäi arvet vatsaan. Abortti ei juuri mielessä käy. Uskon, että olet tietoinen siitä mitä teet ja että se on sinulle oikea valinta.