Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kuinka tehdä vaimo onnelliseksi?

Vierailija
20.02.2014 |

Kertokaa vaimot mitä miehenne tekee / mitä haluaisitte hänen tekevän että tulette onnelliseksi?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
20.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ilahdun esim. näistä:

-mies halaa ja sanoo rakastavansa minua

-siivoaa.

Vierailija
2/14 |
20.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan minun onnellisuuden eteen mitään erityisiä temppuja tarvitse tehdä. Kunhan vain on vastuullinen, sanansa pitävä, huumorintajuinen, arjen myötä- ja vastamäet kanssani jakava, ihminen isolla iillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
20.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilahdun huomaavaisuudesta, siitä, että mies ajattelee minua ja näyttää sen jollain arkisella, mutta suloisella tavalla. En tartte mitään kukkakimppuja ja rakkaudentunnustuksia kaiken aikaa, vaan sellaisia pieniä juttuja arjessa, että tunnen itseni rakastetuksi ja tärkeäksi. Kotitöihin osallistuminen ja lapsen pyyteetön hoitaminen saa mut aina iloiseksi. Silloin tällöin joku kiva yllätys olisi mukava, esim. päätös, että tehdään jokin pieni reissu yhdessä. 

Vierailija
4/14 |
20.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on kiltti ja huomaavainen, ei lapanen, eli on miehekäs eikä tanssi pillin mukaan. Hän ottaa huomioon pienissä asioissa, on molemmin puolin tapana kysyä miten työpäivä meni jne. Puhutaan paljon kaikesta. Hän on selkeästi kiinnostunut minun asioista. Tehdään yhdessä asioita, syödään ulkona, käydään välillä lomalla ja touhutaan kaikenlaista. Yllättää joskus pienillä asioilla, kukilla tai vie ulos syömään ilman sen kummempaa syytä. Parhaalta tuntuu se, että kaikki tämä on välitöntä ja se tehdään omasta tahdosta, ei siksi että tarvisi. Mielestäni tärkeintä on, että kumpikaan ei ota toisiaan itsestään selvyytenä. Näillä eväillä on pyyhkinyt pitkään todella hyvin :)

Vierailija
5/14 |
20.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mieheni antaisi mun päättää kaikesta, olisin tyytyväinen. Onnellisuus taas syntyy siitä, että on hyvä olla omana itsenään ja kokee elämänsä hyväksi. Onnelliseksi ei voi ketään tehdä, vaikka kuinka yrittäisi, jos ihminen ei ole sisimmässään onnellinen.

Vierailija
6/14 |
20.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoo, mitä ajattelee, ja ajattelee, mitä sanoo.

Vierailija
7/14 |
20.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni kunnioittaa minua juuri sellaisena kuin olen ja vaikuttaa käsittämättömän rakastuneelta minuun nytkin, 15 vuoden jälkeen. En tiedä, miten minä tällaisen onnen nappasin. Ja tätähän sinä ap et voi jäljitellä, eli vastaus taitaa olla sinulle hyödytön.

Vierailija
8/14 |
20.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.02.2014 klo 19:46"]Jos mieheni antaisi mun päättää kaikesta, olisin tyytyväinen. Onnellisuus taas syntyy siitä, että on hyvä olla omana itsenään ja kokee elämänsä hyväksi. Onnelliseksi ei voi ketään tehdä, vaikka kuinka yrittäisi, jos ihminen ei ole sisimmässään onnellinen.

[/quote]

Siis oikeesti sun pitäisi saada tehdä kaikki päätökset?

Vierailija
9/14 |
20.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ystävällinen, kohtelias, korrekti, auttaa aina (esim. matemaattisissa ongelmissa), hoitaa osansa kotitöistä vaikka paljon työmatkaileekin.

Fyysisesti on timmi kroppa ja urheilee päivittäin, tarjoaa seksiä päivittäin. Kallispalkkainen virkamies, uuh.. Mitäpä sitä nainen muuta voisi toivoa.

Vierailija
10/14 |
20.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutettas poies Turusta...

Vierailija
11/14 |
20.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.02.2014 klo 20:11"]

On ystävällinen, kohtelias, korrekti, auttaa aina (esim. matemaattisissa ongelmissa), hoitaa osansa kotitöistä vaikka paljon työmatkaileekin.

Fyysisesti on timmi kroppa ja urheilee päivittäin, tarjoaa seksiä päivittäin. Kallispalkkainen virkamies, uuh.. Mitäpä sitä nainen muuta voisi toivoa.

[/quote]

Ja tämä kaikki on siis jo ja totta, turha alapeukutella.

Vierailija
12/14 |
20.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen pitäisi antaa kyrpää mahdollisimman pitkään. Ei saa tulla liian nopeasti.

Vierailija
13/14 |
20.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomioimalla, välittämällä ja arvostamalla. Näyttämällä monin eri tavoin, että rakastaa

Vierailija
14/14 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että veisi edes roskapussin tekisi minut käsittämättömän iloiseksi. En oletakaan että osaisi mm. Pestä pyykkiä, imuroida, laittaa ruokaa.

mutta nyt tilanne on se että ainoa mitä joskus pyydän on että veisitkö roskat (autopaikka roskakatoksen vieressä) niin ei viitsi sitäkään tehdä.

Toinen on se että lopettaisi ryyppäys- ja biletysreissut nyt kun olen raskaana. Tuntuu tosi kurjalle jäädä yksin kotiin kun toinen menee. Saa mennä joskus esim. kerran kuussa mutta nyt niitä on monta kertaa viikossa :(

Ja ois kiva kun kerrankin avattaisi se ovi, autettaisi ruokakassien kannossa, kysyisi miten sun päivä on mennyt Jne. Ja jos sattuu kaupasta soittamaan, ei vahingossakaan kysy tarvitsetko jotain. Yleinen kohteliaisuus/huomaavaisuus on kova sana.

t. Eräs jonka suhde vetää viimeisiään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kuusi