Olen 36 ja mulla oli 18-vuotias pano, kysyttävää?
Kommentit (14)
[quote author="Vierailija" time="20.02.2014 klo 18:35"]Mitä haluat, että kysytään?
[/quote]
No ihan mitä haluatte. ap
siinä iässä tytöt on vielä naiiveja, eivät ymmärrä nuoren peniksen mahtavuutta, jos vielä poltat niin, nuoren täytyy nauttia nuoresta, toivottavasti rahoitat tytölle opiskelun ja ostat lahjoja eli kompensoit hänelle, tyttö parka kaikkea hyvää tytölle, mistä voin epäillä että et kohtele häntä oikein siitä syystä että kirjoitat asiasta täällä
Ootko kärsinyt henkisistä ongelmista?
[quote author="Vierailija" time="20.02.2014 klo 19:01"]siinä iässä tytöt on vielä naiiveja, eivät ymmärrä nuoren peniksen mahtavuutta, jos vielä poltat niin, nuoren täytyy nauttia nuoresta, toivottavasti rahoitat tytölle opiskelun ja ostat lahjoja eli kompensoit hänelle, tyttö parka kaikkea hyvää tytölle, mistä voin epäillä että et kohtele häntä oikein siitä syystä että kirjoitat asiasta täällä
[/quote]
Siis mä olen nainen 36 ja se mies oli 18. ap
[quote author="Vierailija" time="20.02.2014 klo 19:04"]Ootko kärsinyt henkisistä ongelmista?
[/quote]
Olen paljonkin. Oon myös seksiaddikti. Ongelma sekin.ap
Kyllä minäkin talletin tilille rahaa 18 vuotta sitten, joten mikä tässä oli uutinen?
Jos olet mies olet sikasikasika ja tuhosit tytön elämän. Jos olet nainen, aivan upeaa määrätietoista toimintaa ja uskallat olla sinut naiseutedi kanssa sekä olet vapautunut ahdasmielisestä seksistä.
Miksi nelonen oletti kyseessä olevan mies joka pani tyttöä? Itse ajattelin että vanhempi nainen pani nuorta poikaa..
Jos ap mies, olet peroviili. Jos nainen, olet kuuma kissa oikea puuma.
[quote author="Vierailija" time="20.02.2014 klo 19:04"][quote author="Vierailija" time="20.02.2014 klo 19:01"]siinä iässä tytöt on vielä naiiveja, eivät ymmärrä nuoren peniksen mahtavuutta, jos vielä poltat niin, nuoren täytyy nauttia nuoresta, toivottavasti rahoitat tytölle opiskelun ja ostat lahjoja eli kompensoit hänelle, tyttö parka kaikkea hyvää tytölle, mistä voin epäillä että et kohtele häntä oikein siitä syystä että kirjoitat asiasta täällä
[/quote]
[/quote]
Ooh *aaltoja* saanko nimmarin, voinko katsoa polkua jota tänään tallasit ?
[quote author="Vierailija" time="20.02.2014 klo 19:13"][quote author="Vierailija" time="20.02.2014 klo 19:04"][quote author="Vierailija" time="20.02.2014 klo 19:01"]siinä iässä tytöt on vielä naiiveja, eivät ymmärrä nuoren peniksen mahtavuutta, jos vielä poltat niin, nuoren täytyy nauttia nuoresta, toivottavasti rahoitat tytölle opiskelun ja ostat lahjoja eli kompensoit hänelle, tyttö parka kaikkea hyvää tytölle, mistä voin epäillä että et kohtele häntä oikein siitä syystä että kirjoitat asiasta täällä
[/quote]
[/quote]
Ooh *aaltoja* saanko nimmarin, voinko katsoa polkua jota tänään tallasit ?
[/quote]
Voit katsoa jos haluat. Mitä näkyy?ap
Mitä haluat, että kysytään?