Miten söisit, jos millään ruoalla tai ruoka-aineella ei olisi mitään terveysvaikutuksia?
Ei hyviä tai huonoja? Voisi syödä ihan miten vaan haluaa välittämättä siitä, nouseeko paino tai verensokeri tai verenpaine jne. Ja jos vastauksesi on "ihan niin kuin tähänkin asti", kerro mitä syöt!
Itse söisin todella paljon enemmän suolaa. Lisäisin suolaa paljon paljon enemmän ja söisin suolaisia juttuja kuten oliiveja ja fetaa ja savukalaa kaksin käsin. Joisin todella paljon sokerilimpparia, ihan joka päivä, ja hedelmäsokeroituja kivennäisvesiä-kuplamehuja ja sellaisia. Lopettaisin kasviksista ja hedelmistä stressaamisen ja söisin niitä vain silloin kun huvittaisi, enkä todellakaan joka päivä. Söisin paljon erilaisia muroja. Vaaleaa höttöhiilarileipää söisin myös. Ja söisin paljon isompia annoksia, koska tykkään ruoasta.
Kommentit (317)
Lähes joka päivä pizzaa, hampurilaisateria tai kebabia, sokericolaa. Energiajuomia sokerisina välipaloina. Kotona lihapiirakoita lihaspasteijoita, karkkia, kasoittain juusto-kinkkuvoileipiä, sipsejä, suolapähkinöitä. Runsaasti keskikaljaa päivittäin. Vihanneksia tai hedelmiä tai mitään täysjyväistä en söisi koskaan.
Suklaata. Muuta ei ruokaympyräni sisältäisi.
Jos mikä ei vaikuta mihinkään söisin mahd halpaa ruokaa, tyyliin pelkkää riisiä ja säästäisin kaikki rahat.
Suklaata joka päivä. Mansikka- ja mustikkarahkaa. Jouluisin luumurahkaa.
Viinaa, limonadia, kurkkua ja viinirypäleitä.
Olen aina syönyt, vain niitä ruokia joita haluan. En pysty syömään mitään pahaa ruokaa.
Mun ruokavalion kolme peruspilaria on jugurtti, suklaa ja cokis. Jos eläisin yksin voisi mennä viikko pelkästään noilla ja ehkä viikonloppuna tekisin itselleni jotain ruokaa, tai viikolla ehkä kävisin jossain ulkona syömässä.
Jos alkosta ei tulisi krapulaa, niin olisin humalassa aina paitsi töissä... ellei olisi etäpäivä. Alkoholi on ainut ilo tässä elämässä.
Söisin aasialaista ruokaa (Vietnam, Kiina, Japani) ja joisin äärimmäisen kuivaa omenasiideriä jääkylmänä. Välillä chilipähkinöitä. Enpä juuri muuta kaipaisi.
Tilaisin nyt foodoralla rullakebabin ja limonaadin.
Pizzaa joka päivä. Mun lempiruoka.
Ruokavalio ei muuttuisi mutta voisin sydämeni kyllyydestä leipoa ja testailla erilaisia kakkuja ja piiraita. Nyt ei viitsi kun voi syödä vain pienen palan per päivä.
Jäätelö on mun heikkous ja pari karkkia irtsareista.
Pastaa kermaisella kastikkeella, pitsaa ja suklaata! Joisin myös litratolkulla lattea.
Pizzaa, hedelmiä, leivoksia, pullaa, munkkeja, sipsejä, suklaata, perunoita, erilaisia pastaruokia, hyviä juustoja, punaviiniä, kahvia.
Söisin kyllä myös salaatteja, ituja, kalaa yms. terveellistä, koska tykkään niistäkin. Liha on ällöttävää, sitä en söisi. Nyt syön noita yllämainittuja vain vähän/harvoin.
Söisin/syön ihan samoja ruokia kuin nytkin. Tykkään syödä monipuolista, ravinteikasta, eri tavoin maustettuja ruokia, siis sellaista mistä tulee hyvä olo, niin mielelle kuin kehollekin. Syön paljon tuoretta ruokaa, kuten hedelmiä, marjoja, kasviksia. Niihin ei koskaan kyllästy.
No hintakaan ei ole yhdentekevä.
Popcornia, juustonaksuja, kakkua, ruokajuomaksi joka päivä viiniä tai sangriaa.
Nyt en kyllä ihan ymmärrä tuota sushijuttua, aika hyvä esimerkki siitä mitä japanissa tyypillisesti syödään ja eikö tuollapäin eletä verrattain pitkään? Määrällisestikö sitä sitten menis älyttömät määrät?
jäätelöä, pizzaa, lonkeroa