Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten söisit, jos millään ruoalla tai ruoka-aineella ei olisi mitään terveysvaikutuksia?

Ap
04.11.2020 |

Ei hyviä tai huonoja? Voisi syödä ihan miten vaan haluaa välittämättä siitä, nouseeko paino tai verensokeri tai verenpaine jne. Ja jos vastauksesi on "ihan niin kuin tähänkin asti", kerro mitä syöt!

Itse söisin todella paljon enemmän suolaa. Lisäisin suolaa paljon paljon enemmän ja söisin suolaisia juttuja kuten oliiveja ja fetaa ja savukalaa kaksin käsin. Joisin todella paljon sokerilimpparia, ihan joka päivä, ja hedelmäsokeroituja kivennäisvesiä-kuplamehuja ja sellaisia. Lopettaisin kasviksista ja hedelmistä stressaamisen ja söisin niitä vain silloin kun huvittaisi, enkä todellakaan joka päivä. Söisin paljon erilaisia muroja. Vaaleaa höttöhiilarileipää söisin myös. Ja söisin paljon isompia annoksia, koska tykkään ruoasta.

Kommentit (317)

Vierailija
301/317 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söisin mielinmäärin sipsejä! Rakastan niitä yli kaiken. Myöt hyvät ranskalaiset maistuisivat. 

Vierailija
302/317 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sipsejä, pizzaa, jätskiä, suklaata. Kaikkea missä on tuplakerma, tuplasuola ja tuplavoi. Pilvikeksejä välipalaksi.

Ja olisin pienessä jurrissa aamusta iltaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/317 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marjoja vaan vetelisin kun muut on niin pahaa ruokaa.596

Vierailija
304/317 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä elän jo niin ja olen sairaalloisen ihava sen takia. Joka päivä uppoaa 6-10 isoa olutta. Ruoksi kotiin tilattua pääosin roskaruokaa kuten kebabit, pizzat, hampurilaisateriat. Karkkia, jäätelöä, Pepsiä ja energiajuomaa paljon. Ei hedelmiä ollenkaan eikä kypsentämättömiä kasviksia. En edes syö leipää vaan teen kanssa menee karjalanpiirakoita, liha- tai munariisipasteijoita ja sen sellaista.

MIKSI ???

Vierailija
305/317 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suklaata

Vierailija
306/317 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina vaan suklaata söisin. Ei muuta. Vettä joisin.

Vierailija
307/317 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soosiperunoita, läskisoosilla. Köyhiä ritareita runsaalla kermavaahdolla +makeaa kuningatarhilloa. 

Vierailija
308/317 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön muutenkin mitä tykkään. Osa on epäterveellistä (sipsit, pizzaa, karkkia, jäätelöä) ja osa terveellistä (kotiruokaa kuten vaikka tänään tulinen linssimuhennos, fetasalaatti, savukala... ) mutta terveellisetkin on sellaista josta tykkään. 

Ruoan valmistuksessa aina rypsiöljyä, ruoanlaittoon mineraalisuolaa, leivän päälle aina kasvirasvaa. Nämä nyt ei muuttuisi vaikka todettaisiin että voi on yhtä terveellistä kuin kasviöljy. Öljyllä on kivampi paistaa, se ei käryä. 

Pointti varmaan on määrissä. Ei noita sipsejä pussillista mene kerralla, karkkipussikin kestää monta päivää. 

Ja kun kolesteroli ja verenpaine on hyvät, joten ei ole tarvetta muuttaa mitään. Jos olisi korkea verenpaine niin jättäisin kaiken suolan pois. 

Vierailija
309/317 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söisin varmasti enemmän eineksiä. Nykyisin kokkaan melkein kaikki ruuat alusta asti juuri terveellisyyden takia. Kotiruuan mausta kyllä tykkään, mutta olen välillä ihan kypsä itse kokkaamiseen. Toinen juttu mikä muuttuisi nykyisestä olisi iltapala. Sen sijaan että iltateen kanssa söisin hedelmäsalaattia ja pähkinöitä, alkaisin todellakin syödä päivittäin kakkupalan tai leivoksen.

Vierailija
310/317 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just samaa mitä nykyisinkin.

Vierailija
311/317 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan perunaa. Söisin sitä joka aterialla eri muodoissaan. Lisäksi söisin laadukasta vaniljajäätelöä (esim. Häagen-Dazs)

Vierailija
312/317 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hedelmiä, kasviksia, marjoja, ruisleipää, kaurapuuroa, maitorahkaa, raejuustoa, kalaa, vähärasvaista jauhelihaa, vehnänalkioita, piimää ja kaikkea sellaista kuin nykyäänkin.

Vierailija
313/317 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söisin samoja asioita kuin nytkin, koska valitsen ruokalajit maku edellä ja painoa voi hallita syömällä vähemmän tai harvemmin. Hienoa jos nämä kaikki muuttuisivat erityisen terveellisiksi, mutta vaikea kuvitella miten minä voisin muuttua nykyistä terveemmäksi.

Vierailija
314/317 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän merkitystä valinnoissa minulle on hinnoilla - jos hintaa ei tarvitsisi katsoa, söisin paljon enemmän tuoreita marjoja. Jos närästykseen voisi vielä vaikuttaa söisin omenaa ja kaaliruokia. Ap puhui sokerilimuista. Söin eilen kylässä, tarjolla olisi ollut pepsiä, ei tehnyt edes mieli maistaa, maxina olisi kelvannutkin.

Vierailija
315/317 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hapankorppuja voimariinilla ja sinihomejuustolla.Pensasmustikoita

Vierailija
316/317 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvispainotteisesti edelleen ympäristön takia. Onko pakko olla noin itsekäs?

Vierailija
317/317 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leivoksia, jäätelöä ja suklaata.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän seitsemän