Miten söisit, jos millään ruoalla tai ruoka-aineella ei olisi mitään terveysvaikutuksia?
Ei hyviä tai huonoja? Voisi syödä ihan miten vaan haluaa välittämättä siitä, nouseeko paino tai verensokeri tai verenpaine jne. Ja jos vastauksesi on "ihan niin kuin tähänkin asti", kerro mitä syöt!
Itse söisin todella paljon enemmän suolaa. Lisäisin suolaa paljon paljon enemmän ja söisin suolaisia juttuja kuten oliiveja ja fetaa ja savukalaa kaksin käsin. Joisin todella paljon sokerilimpparia, ihan joka päivä, ja hedelmäsokeroituja kivennäisvesiä-kuplamehuja ja sellaisia. Lopettaisin kasviksista ja hedelmistä stressaamisen ja söisin niitä vain silloin kun huvittaisi, enkä todellakaan joka päivä. Söisin paljon erilaisia muroja. Vaaleaa höttöhiilarileipää söisin myös. Ja söisin paljon isompia annoksia, koska tykkään ruoasta.
Kommentit (317)
Vierailija kirjoitti:
Joisin joka päivä ainakin 1,5 litraa Coca colaa.
Krista Muhonen.
Joisin tuoremehuja päivät pitkät. Monta litraa päivässä.
En voi ostaa niitä oikeastaan koskaan, koska en pysty juomaan vain pientä määrää. Koko litra menee hujauksessa. On helpompi olla ilman kuin yrittää säädellä.
Suklaata, salmiakkia, lakritsia ja irtokarkkeja, kyytipojaksi punaviiniä.
Eläisin sipseillä, ranskalaisilla perunoilla, suklaalla, karkeilla, pullalla, kavilla ja jäätelöllä. Joskus söisin vähän ruisleipää, nakkeja, kalaa ja kanaa vaihtelun vuoksi, mutta makeaa ja suolaista tulisi vedettyä ihan kaksin käsin. Ihana ajatus jos näin olisi että syötävät eivåt vaikuttaisi terveyteen. Nykyään elän kiltisti porkkanaa puputtaen kuin kani konsanaan, ei mitään makeaa ja suolaakaan ei saa missään olla kuin hippunen korkean verenpaineen vuoksi. Tylsää on.
Kaikenlaisia sipsejä, dippejä ja isoja irtokarkkipusseja. Leivonnaisia, kuten tuoretta pullaa ja juustokakkuja. Pizzaa, spagettia, ranskalaisia ja muuta uppopaistettua. Varmaan myös olutta ja muuta alkoholia menisi viikoittain. Ahhh...
Varmaan kuin Aku Ankka voitettuaan lotossa, täytekakkua ja limunaatia :D
Vierailija kirjoitti:
Miksette tee Ranskanperunoita itse? Yodisuolaa ja oliiviöljyä ja uuniin? Paljon terveellisempää kun pikaruokaravintolan ransikikset sekä terveellisempää kun pakasteranskikset...
No ei se vaan ole sama. :D
Pizzaa
Sekä joisin Coca-Colaa, lasipullosta
Suklaata, korvapuusteja, lettuja ja mansikkahilloa, suklaakakkua, juustokakkua, täytekakkua, pastaa jauhelihakastiketta, irtokarkkeja, joisin lasin punaviiniä joka päivä.
Joisin viinaa. Mun pää ei kestä alkoholia, saan hirveän migreenin jo ennen kuin ennätän tulla humalaan. Söisin mansikoita ja hedelmiä sekä kaikkia makeita herkkuja, joista joudun kieltäytymään diabeteksen takia.
Hesburgerin kerroshampurilaisen joka päivä. Jaffakeksejä (päärynä tai pihlaja) jälkiruuaksi ja irtokarkkeja.
Suklaata, leivoksia, voileipäkakkua, lohta ja uuniperunoita
Melko samanlailla. Ehkä voisin syödä useammin vaaleaa herkkuleipää ja harvemmin rukiista, vaikka siitäkin tykkään. Voita varmaan vähän enemmän sekä sipsejä. Muutoin tykkään puhtaasta ja prosessoimattomasta ruoasta esim. salaateista, marjoista, kalasta. Suklaata oon aina syönyt paljon.
Juustoja ja erilaisia hilloja (ja tietysti viiniä).
Paaaaljon erilaisia hedelmiä ja pähkinöitä.
Tuoretta, ihanan rapeakuorista maalaisleipää ja voita.
Sipsejä.
Syön näitä siis kyllä nytkin, mutta aika pienessä mittakaavassa ja melko harvoin :)
Just nyt hakisin järkyttävän määrän sushia ja salmiakkia! rv 32... 😂
Erilaisia pitsoja, prinsessakakkua ja lettuja hienosokerilla.
Söisin joka päivä noutoruokaa.
Big Mac-aterioita, pitsaa, kiinalaista, thaikkua, sushia.
Ja joka päivä herkkuja. Irtokarkkia, suklaata, sipsejä, kaikkea suolaista ja rasvaista.
Kävisin grillillä joka toinen päivä ja välipäivinä söisin grillikylkeä tai jotain muuta hyvin grillattua karsinogeeni evästä. Lisäksi menisi pirtelöitä,jäätelöä ja suklaata kilo kaupalla.
Sama juttu kuin ap:lla, eli kaikkia voimakkaasti suolattuja lisukkeita. Myös olutta, leivonnaisia, karkkia ja juustoa menisi. Olen kyllä aina ollut kova herkkusuu.
Miksette tee Ranskanperunoita itse? Yodisuolaa ja oliiviöljyä ja uuniin? Paljon terveellisempää kun pikaruokaravintolan ransikikset sekä terveellisempää kun pakasteranskikset...