Katsooko kukaan NYC:in täydellisiä naisia?
Kuka on suosikkisi/inhokkisi? Kaikkihan ne on jotenkin vinksahtaneita, mutta ehkä Heather on normaalein. Sekopäisimmät Ramona ja Sonja.
Kommentit (124)
LuAnnin ex-miehen suku LUOVUTTI vain sen patsaan :) Eivät tehneet sitä eivätkä lahjoittaneet sitä.
LuAnn erosi poikaystävästään ja treffailee ex-miestään kreivi deLessepsiä, jonka isoisä oli osallisena panaman-ja Suezin kanavien rakentamisessa. Ramona ja mario ovat laittaneet avioeron vireille, koska Mario petti.
Siis pienet on piirit jos se Avivan vanhimman pojan isä ja siis Avivan exä on käynyt vetaisemassa LuAnnia ja Sonjaakin. Se pieni mies Harry joka ei mikään komea edes. Eli puolet sarjan naisista! Mikä noissa ihmisissä on oikein vikana?
Luin jostain että Ramonalla olisi joku uusi parikymppinen poikaystävä :D
[quote author="Vierailija" time="20.02.2014 klo 17:56"]
Ai ne on eronnut. No Jacques oli liian hyvä LuAnnille :D
[/quote]
Jacques oli niin kiltti ja lempeä :) LuAnn oli niin LuMan, sillä oli perheen pallit.
Bethenny ja miehensä ovat eronneet myös, vissiin aika riitaisasti. Heillähän on pieni tytär.
[quote author="Vierailija" time="20.02.2014 klo 17:57"]
Luin jostain että Ramonalla olisi joku uusi parikymppinen poikaystävä :D
[/quote]
Voi hyvä tavaton... Kauankohan jaksaa poika katsella tuota avohoitopotilasta.
[quote author="Vierailija" time="20.02.2014 klo 17:53"]
LuAnnin ex-miehen suku LUOVUTTI vain sen patsaan :) Eivät tehneet sitä eivätkä lahjoittaneet sitä.
[/quote]
No juu, siinä oli vähän huumoria, siis viestissä 31.
Taannoinhan Ramona pyöritteli silmiään, kun Lu Ann vei porukan juhlistamaan hänen ja Jacquesin suhteen vuosipäivää(?) risteilylle Vapaudenpatsaan lähettyville, vaikka patsas liittyy niin kiinteästi Lu Annin exän sukuun.
Se Avivan mies on minusta komea, samoin Mario. Jacques taas... näyttää kierolta lierolta. Se wanna be Depp oli kuvottava!
En muuten yhtään ihmettele että Mariolla oli toinen nainen, kuka tuollaista rähjääjää jaksaa? Puhuu ja käyttäytyy rumasti, pahainen kakara.
mua kiinnostaa se, mikä ramonassa on vialla? sehän käyttäytyy kuin hullu koko ajan. käy kaikkien päälle ja pyörittelee silmiään ja lipoo huuliaan kuin mielipuoli. kääntelee ja vääntelee asioita myös ja kaikki on aina muiden kuin ramonan syyytä.
En suostuisi olemaan ramonan kaltaisen ihmisen kanssa missään tekemisissä.
lu ann on upea nainen! mun mies on samaa mieltä myös.
[quote author="Vierailija" time="20.02.2014 klo 17:56"]
Siis pienet on piirit jos se Avivan vanhimman pojan isä ja siis Avivan exä on käynyt vetaisemassa LuAnnia ja Sonjaakin. Se pieni mies Harry joka ei mikään komea edes. Eli puolet sarjan naisista! Mikä noissa ihmisissä on oikein vikana?
[/quote]
Harry on rikas.
LuAnn oli sairaanhoitaja ennen kreivin naimista. ramonan ex Mario on 60-v ja hänen uusi tyttöystävänsä Kasey Dexter 27-v. Olivat ilmeisesti seurustelleet jo kai vuodenpäivät, kun kärähtivät Ramonalle :)
Marion uusi muistuttaa ainakin joissain lehtikuvissa kovasti Ramonaa...mutta on nuorempi.
[quote author="Vierailija" time="20.02.2014 klo 18:01"]mua kiinnostaa se, mikä ramonassa on vialla? sehän käyttäytyy kuin hullu koko ajan. käy kaikkien päälle ja pyörittelee silmiään ja lipoo huuliaan kuin mielipuoli. kääntelee ja vääntelee asioita myös ja kaikki on aina muiden kuin ramonan syyytä.
[/quote]
Ramona muuten on kuin käärme! :D Ja se silmien muljauttelu! Muistaako kukaan kun Ramona käveli näytöslavalla? En ole ikinä, koskaan, milloinkaan nauranut niin paljon ja lujaa!
[quote author="Vierailija" time="20.02.2014 klo 18:01"]mua kiinnostaa se, mikä ramonassa on vialla? sehän käyttäytyy kuin hullu koko ajan. käy kaikkien päälle ja pyörittelee silmiään ja lipoo huuliaan kuin mielipuoli. kääntelee ja vääntelee asioita myös ja kaikki on aina muiden kuin ramonan syyytä.
[/quote]
Ramona muuten on kuin käärme! :D Ja se silmien muljauttelu! Muistaako kukaan kun Ramona käveli näytöslavalla? En ole ikinä, koskaan, milloinkaan nauranut niin paljon ja lujaa!
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="20.02.2014 klo 18:00"]
[quote author="Vierailija" time="20.02.2014 klo 17:53"]
[/quote]
No juu, siinä oli vähän huumoria, siis viestissä 31.
Taannoinhan Ramona pyöritteli silmiään, kun Lu Ann vei porukan juhlistamaan hänen ja Jacquesin suhteen vuosipäivää(?) risteilylle Vapaudenpatsaan lähettyville, vaikka patsas liittyy niin kiinteästi Lu Annin exän sukuun.
[/quote]
Voi jestas :D Kyllä varmasti Jacques otti tuon ihan vaan vittuiluna. Ei ihmekään, että ero tuli siinäkin suhteessa ;)
[quote author="Vierailija" time="20.02.2014 klo 17:50"]
[quote author="Vierailija" time="20.02.2014 klo 17:44"]
Mikä toi vapaudenpatsas juttu on? Eikö se ollut lahja Ranskan valtiolta? Miten LuAnnin ex liittyy asiaan ja mikä hänen nimensä on?
[/quote]
Lu Annin ex on Ferdinand De Lessepsin jälkeläinen, Ferdinand De Lesseps muodollisesti luovutti patsaan ja piti jonkun lahjoituspuheen patsaan paljastustilaisuudessa tjsp
[/quote]
Muodollisella luovutuksella ja lahjoituksella on aika huima ero... Ja vaikka olisikin muodoliisesti luovuttanut, niin ei siinä ole mitään keulimisen aihetta LuAnnelle joka ei ole edes sukua tuolle luovuttajalle. (En laske sitä sukulaisuudeksi, että sattuu olemaan jonkun jälkeläisen noin 5. ex-vaimo).