Katsooko kukaan NYC:in täydellisiä naisia?
Kuka on suosikkisi/inhokkisi? Kaikkihan ne on jotenkin vinksahtaneita, mutta ehkä Heather on normaalein. Sekopäisimmät Ramona ja Sonja.
Kommentit (124)
Minusta Heather on kamala tekohymyineen :D tosin ramonakin on sekopää
[quote author="Vierailija" time="20.02.2014 klo 17:17"]Mitä se Aviva sekosi eilen??! "Minä kuvittelin että täällä on bileet minua varten kun minä olen uskaltautunut lentämään tänne, menkää nuoleskelemaan ja palvomaan ja kiittämään minun miestäni joka minut tänne toi, missä se punainen matto on minua varten??? Te olette roskasakkia!"
[/quote]
No ei se kyll meillä noin näkynyt :D Kyllä mäkin loukkaantuisin jos mun kaverit olis niinku Sonja ja Ramona, tervetuliaislahjaa ei voi hakea kun pitää killua altaassa ja juonia kuinka saadaan Aviva miehineen muualle. Tökeröä käytöstä, mutta lienevät juoppoja nämä kaksi.
Minulle tulee aina mieleen vanhempi Paris Hilton tuosta Sonjasta :D Niillä on samanlaiset piirteet, nenineen kulmikkaine kasvoineen huulineen. Voisivat olla sukua.
Se LuAnnin kreivitär egoilu on kieltämättä hupaisaa. Italia on täynnä kreivejä ja niiden puolisoja. Mutta jenkkilässä ei todellakaan ole hän mikään kreivitär.
Aviva ei ensin tiedä tuleeko saarelle, sitten tulee silti, ja alkaa huutamaan ja vaatimaan että Ramona ja Sonja lähtevät pois. Ryhmähenki oli hyvä ennenkuin tuli paikalle.
EN ihmettelis jos Avivalla aivokasvain tai kuppa kun niin sekasin ja ehkäpä maailman itsekeskeisin ihminen ikinä... se on hullu kun Ramona ja Sonja vaan tyhmiä
[quote author="Vierailija" time="20.02.2014 klo 17:22"]Minulle tulee aina mieleen vanhempi Paris Hilton tuosta Sonjasta :D Niillä on samanlaiset piirteet, nenineen kulmikkaine kasvoineen huulineen. Voisivat olla sukua.
[/quote]
Sonja on muuten harvinaisen kamalan näköinen poseeratessaan, muikistelee kummallisesti. Sonjan suu on muutenkin aika leveä ja ohut ja kun se muikistelee, niin nenänpieleen syntyy sellaiset omituiset juovat, joita usein näkee (oletettavasti) botox-naamoilla.
[quote author="Vierailija" time="20.02.2014 klo 17:02"]
[quote author="Vierailija" time="20.02.2014 klo 16:17"]
LuAnn on kova valehtelemaan :( Äitinsä on kertonut, että LuAnnilla on laitettu piuhat poikki, mutta silti sarjassa näyttää yrittävän lasta ranskalaisen poikaystävänsä kanssa. Miksi??
Mäkin pidin Carolea ensin järkevänä ja erilaisena kuin muut, mutta onhan se pohjimmiltaan samanlainen tyrkky. Pitää niin itseään muiden yläpuolella. Lisäksi mua häiritsee sen suu...
[/quote]
Nimenomaan. LuAnn on tosi falski, valehtelee ja tekee sarjan loppupuolella jotain... ja valehtelee sitten siitä. Lisäksi LuAnn on rasittava kun se on olevinaan niin fiini, niin fiini, ja kertoo aina kaikille muille kuinka hieno nainen ei tee sitä eikä tätä (puhu paskaa selän takana, huuda ja riitele), mutta tekee itse ihan samaa koko ajan.
Minäkin luulin Carolen olevan hiukan fiksumpi kuin tämä loppu sakki mutta ei. Tosiaan samanlainen tyrkky ja koko ajan tuo ilmi sitä Kennedy-connectioniaan ja hysterisoi kun vain kuvitteleekin kuulevansa pienkoneen lentävän.
[/quote]
Mä luulen, että se teki jo sen jotain ja valehteli siitä, siis sen johnny depp lookaliken kanssa.
[quote author="Vierailija" time="20.02.2014 klo 17:24"]
Se LuAnnin kreivitär egoilu on kieltämättä hupaisaa. Italia on täynnä kreivejä ja niiden puolisoja. Mutta jenkkilässä ei todellakaan ole hän mikään kreivitär.
[/quote]
No toisaalta, jos ex-miehen suku on lahjoittanut Vapauden patsaan, niin kyllä voi vähän kreiveillä New Yorkissakin.
Tässä on tulevan kuudennen kauden kokoonpano:
http://img2-1.timeinc.net/people/i/2014/news/140120/housewives-nyc-600.jpg
LuAnn poissa, ja tuo uusi kasvo on Kristen Taekman 36v. BH-sarjan Brandin kaveri siis.
PS. Jenkeissä loppusuoralla oleva ja siis uusin eli neljäs kausi BH:iä alkaa Ruotsin TV3:lla ensi viikolla, siinä on kaksi uutta naista; Carlton ja Jocelyn joista eka jotain ihme noitajuttuja tms. harrastava britti ja toka puertoricolais-ex-missi. Taylor ja Adrienne lähtivät sarjasta pois.
Tykkäsin ennen Avivasta, vaikutti fiksulta naiselta. Mutta se raivoaminen antoi hänestä vähän sekopäisen kuvan vaikka ramona ja sonja käyttäytyivätkin vähän hölmösti.. ramona on aivan sekaisin päästään, inhottava päällekäyvä ihminen. Sonja olis varmaan ihan fiksu ilman ramonaa. Heatherista ja carolesta tykkään. Lu ann on ällöttävä ja valehteleva miestään pettävä tekopyhä akka.
[quote author="Vierailija" time="20.02.2014 klo 17:33"]
[quote author="Vierailija" time="20.02.2014 klo 17:24"]
[/quote]
No toisaalta, jos ex-miehen suku on lahjoittanut Vapauden patsaan, niin kyllä voi vähän kreiveillä New Yorkissakin.
[/quote]
Eikös se LuAnn ollut miehensä vaimo numero 5? Sehän oli aika vanhan näköinen papparainen kun sarjassa joskus vilahti.
Ramonalla ja Sonjalla täysi oikeus rentoilla, sekoilla ja hilpeillä koska ovat lomalla. Ramona tekee kovasti töitä yritystensä eteen (vaatetukku, kauneudenhoito, korut, viinit) ja tienaa hyvin rahaa, ja Sonjalla takana miljoonakorvaushaaste jonkun pieleen menneen leffan takia, ja avioeroprosessi kesken ja uuden yrityksen perustaminen jotta voi elättää itsensä ja lapsensa koska ex-mies yrittää tehdä kaikkensa jottei hänen tarvitsis elättää heitä jatkossa (vaikka mies petti), joten suon näille naisille enemmän kuin mielelläni tuon viattoman ilonpidon lomasaarella. Turhaan lapsesta saakka rikkaan perheen lellimä ja rikkaan miestensä jatkossa lellimä Aviva nipottaa siellä kanki syvällä ahterissa!
[quote author="Vierailija" time="20.02.2014 klo 17:29"]
[quote author="Vierailija" time="20.02.2014 klo 17:02"]
[quote author="Vierailija" time="20.02.2014 klo 16:17"]
LuAnn on kova valehtelemaan :( Äitinsä on kertonut, että LuAnnilla on laitettu piuhat poikki, mutta silti sarjassa näyttää yrittävän lasta ranskalaisen poikaystävänsä kanssa. Miksi??
Mäkin pidin Carolea ensin järkevänä ja erilaisena kuin muut, mutta onhan se pohjimmiltaan samanlainen tyrkky. Pitää niin itseään muiden yläpuolella. Lisäksi mua häiritsee sen suu...
[/quote]
Nimenomaan. LuAnn on tosi falski, valehtelee ja tekee sarjan loppupuolella jotain... ja valehtelee sitten siitä. Lisäksi LuAnn on rasittava kun se on olevinaan niin fiini, niin fiini, ja kertoo aina kaikille muille kuinka hieno nainen ei tee sitä eikä tätä (puhu paskaa selän takana, huuda ja riitele), mutta tekee itse ihan samaa koko ajan.
Minäkin luulin Carolen olevan hiukan fiksumpi kuin tämä loppu sakki mutta ei. Tosiaan samanlainen tyrkky ja koko ajan tuo ilmi sitä Kennedy-connectioniaan ja hysterisoi kun vain kuvitteleekin kuulevansa pienkoneen lentävän.
[/quote]
Mä luulen, että se teki jo sen jotain ja valehteli siitä, siis sen johnny depp lookaliken kanssa.
[/quote]
Jaa se on jo tehnyt sen. Katsoin sarjan silloin kun se esitettiin USA:ssa niin en ole perillä missä vaiheessa se on nyt menossa Suomessa...
Mikä toi vapaudenpatsas juttu on? Eikö se ollut lahja Ranskan valtiolta? Miten LuAnnin ex liittyy asiaan ja mikä hänen nimensä on?
[quote author="Vierailija" time="20.02.2014 klo 17:38"]Ramonalla ja Sonjalla täysi oikeus rentoilla, sekoilla ja hilpeillä koska ovat lomalla. Ramona tekee kovasti töitä yritystensä eteen (vaatetukku, kauneudenhoito, korut, viinit) ja tienaa hyvin rahaa, ja Sonjalla takana miljoonakorvaushaaste jonkun pieleen menneen leffan takia, ja avioeroprosessi kesken ja uuden yrityksen perustaminen jotta voi elättää itsensä ja lapsensa koska ex-mies yrittää tehdä kaikkensa jottei hänen tarvitsis elättää heitä jatkossa (vaikka mies petti), joten suon näille naisille enemmän kuin mielelläni tuon viattoman ilonpidon lomasaarella. Turhaan lapsesta saakka rikkaan perheen lellimä ja rikkaan miestensä jatkossa lellimä Aviva nipottaa siellä kanki syvällä ahterissa!
[/quote]
Näkyy nämä kaksi sekoilevan koko ajan, joka kissanristiäisissä Ramona on jonkun kimpussa ja huutaa kurkku suorana ja Sonja joko luikkii pakoon eittei jää kiinni kielimisestä tms. tai komppaa Ramonaa. Koulukiusaajakaksikko. Saako muuten Ramonaa Alkosta? Haluan maistaa!
[quote author="Vierailija" time="20.02.2014 klo 17:44"]
Mikä toi vapaudenpatsas juttu on? Eikö se ollut lahja Ranskan valtiolta? Miten LuAnnin ex liittyy asiaan ja mikä hänen nimensä on?
[/quote]
Juu, ei ollut mikään LuAnnin exän ja hänen perheensä henkkoht lahja.
"The statue, designed by Frédéric Auguste Bartholdi and dedicated on October 28, 1886, was a gift to the United States from the people of France." http://en.wikipedia.org/wiki/Statue_of_Liberty
[quote author="Vierailija" time="20.02.2014 klo 17:44"]
[/quote]
Lu Annin ex on Ferdinand De Lessepsin jälkeläinen, Ferdinand De Lesseps muodollisesti luovutti patsaan ja piti jonkun lahjoituspuheen patsaan paljastustilaisuudessa tjsp
[quote author="Vierailija" time="20.02.2014 klo 16:16"]
oletteko muuten huomanneet, että melkein kaikilla noilla naisilla on aika iso nenä? silti ne on tosi kauniita. olen itse suomalaiseksi aika isonenäinen ja mua ei ole koskaan pidetty kovin perinteisen nättinä sen vuoksi. kauneuskäsitykset on kuitenkin erilaisia eri maissa ja olen iloinen kun those ladies fly the flag for all of us big nose-women! :)
[/quote]
Nyt nenät ja peput ovat muotia maailmalla :) Kukaan ei enää halua mitään Pamela-kumitissejä ja M.Jackson-pikkupiikkineniä.