Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos minä en pidä kavereihini yhteyttä, kenestäkään ei kuulu mitään

Vierailija
20.02.2014 |

Ne kerrat, kun heihin olen yhteydessä, he ovat iloisia yhteydenotosta.

Mutta kukaan heistä (muutamasta) ei koskaan ota yhteyttä minuun! Olen itse aina se, joka soittaa tai tekstaa. En ole kehdannut kysyä syytä, enkä varmaan kysykään.

Pitäisikö siis lopettaa yhteydenpito omalta osaltani ja katsoa mitä tapahtuu?

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
20.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mä lopetin. Ei oo kuulunut kenestäkään mitään. Haalinko mä jostain syystä jotenkin passiivia kavereita itselleni. En tajua.

Vierailija
2/32 |
20.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä lopeta! Mä olen itse täysin "ruuhkavuosien" syövereissä, kaverit usein mielessä, mutta aina jotenkin sellaiseen aikaan ettei ole hyvä hetki soittaa/laittaa viestiä tms. Kun itsellä ei ole oikeastaan koskaan kalenterissa sellaista päivää, kun tietäisin automaattisesti että tapaaminen sopii, niin en osaa ehdottaakaan. Olen ikuisesti kiitollinen että mulla on muutama ystävä, jotka jaksavat ja muistavat aina silloin tällöin ehdottaa treffejä, vaikka joutuvat aina olemaan se aloitteen tekijä. Eivät varmasti tiedäkään kuinka suuresti sitä arvostan. Pitäisi varmasti heille kertoa. Joten jos sunkin kaverit ovat ilahtuneita yhteydenotostasi, niin ole kiltti ja jatka niitä, vaikka se kaatuukiin aina sinun harteillesi. Olet oikeasti ihana ihminen kun teet niin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
20.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän sama täällä. Paitsi sitten ovat yhteyksissä, kun elämä on pahasti kriiseytynyt. Kun kriisi menee ohi, niin vuosia voi mennä, että yhteydenpito on yksipuolista.

Toki ovat iloisia soittaessa ja nähdessä, mutta kun mitään ei kuulu. Nytkin yhden kanssa testaan, että oikeastiko ei soita ikinä. 5kk on jo mennyt, eikä ole kuulunut mitään. Samainen ihminen soitti 5 krt/vko vielä 2-3 vuotta sitten, kun miehellään oli toinen nainen ja tarvi korvaa. Sitten kun kriisi helpotti, soitot loppui.

Vierailija
4/32 |
20.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen muuten myös huomannut joitain yhdistäviä tekijöitä näissä kavereissani - mm. kun parisuhde tuli kuvioihin, kaverit jotenkin vain unohtui ja yhteyttä saatetaan ottaa vain silloin, kun omassa parisuhteessa on joitain ongelmia. -ap

Vierailija
5/32 |
20.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä sama. Vituttaa. Yks kaveri löytyy joka ahkeraan pitää yhteyttä. Edes hän. Muut sais suksia suolle.

Vierailija
6/32 |
20.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama. Olen itse laiska pitämään yhteyttä, mutta niin ovat kaverikin. Fb:n kautta sentään vähän tietää mitä toisille kuuluu, mutta puhelinsoitot ja tapaamiset on harvassa. 

Vierailija
7/32 |
20.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun paras kaveri lopetti yhteydenpidon kun sai poikaystävän. Asuimme ennen yhdessä, mutta kun hän muutti p-ystävän kanssa yhteen en kuullut hänestä mitään... Satuttaa, sillä hän oli minulle paras ystävä, ilmeisestinen ollut sitä hänen mielestään :-(

Vierailija
8/32 |
20.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.02.2014 klo 15:10"]

. Samainen ihminen soitti 5 krt/vko vielä 2-3 vuotta sitten, kun miehellään oli toinen nainen ja tarvi korvaa. Sitten kun kriisi helpotti, soitot loppui.

[/quote]

Eks toi nyt ole aika tavallista että kriisissä haetaan kavereita ja tukea? Vähän lapselliset ajatusmaailmat teillä mi´ladies.

Vierailija
9/32 |
20.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.02.2014 klo 15:15"]

Olen muuten myös huomannut joitain yhdistäviä tekijöitä näissä kavereissani - mm. kun parisuhde tuli kuvioihin, kaverit jotenkin vain unohtui -ap

[/quote]

Ei tähän muuta voi sanoa kuin NO KATO PERKELE! Kavereillasi on siis elämä. Silloin kun ei ollut poikkista niin aikaa kai vietettiinkin enemmän muiden ihmisten kanssa, ei ole kovin vaikea yhtälö tämä. Seura vaihdettiin mielenkiintoisempaan ja miehen kavereihin. Thats it.

Vierailija
10/32 |
20.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.02.2014 klo 15:15"]

Olen muuten myös huomannut joitain yhdistäviä tekijöitä näissä kavereissani - mm. kun parisuhde tuli kuvioihin, kaverit jotenkin vain unohtui -ap

[/quote]

Ei tähän muuta voi sanoa kuin NO KATO PERKELE! Kavereillasi on siis elämä. Silloin kun ei ollut poikkista niin aikaa kai vietettiinkin enemmän muiden ihmisten kanssa, ei ole kovin vaikea yhtälö tämä. Seura vaihdettiin mielenkiintoisempaan ja miehen kavereihin. Thats it.

Vierailija
11/32 |
20.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.02.2014 klo 15:33"]

[quote author="Vierailija" time="20.02.2014 klo 15:10"]

. Samainen ihminen soitti 5 krt/vko vielä 2-3 vuotta sitten, kun miehellään oli toinen nainen ja tarvi korvaa. Sitten kun kriisi helpotti, soitot loppui.

[/quote]

Eks toi nyt ole aika tavallista että kriisissä haetaan kavereita ja tukea? Vähän lapselliset ajatusmaailmat teillä mi´ladies.

[/quote]

Eihän tuossa mitään lapsellista ole vaan siinä, että ne kaverit lopetti sen yhteydenpidon sen jälkeen kun kriisi oli ohi.

Vierailija
12/32 |
20.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, tuttua. Saman moisia kavereita ollut. Sellasia missä tosiaan on yksipuolista olemista. Koskaan kuuntele mitä minulle kuuluu, on yhteydessä kun muiden kanssa on riitaa, kriisi yms. Ei edes vastaa puhelimeen sillon kun kaikki ok ja muiden kanssa hyvissä väleissä. Tässä tullut tulokseen, että mitä sitä toisen sylkykuppina olemaan, keskittynyt ihmis suhteisiin jotka on vastavuoroisia :)

Vierailija
13/32 |
20.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse aloitin samasta aiheesta keskustelun viime viikolla, silloin keskustelu ei saanut tuulta alleen. olen itse päättänyt, että pidän yhteyttä ystäviin, jotka itsekin pitävät minuun yhteyttä. jos muutaman kerran pyytää jonnekin ja aina vastaus on kielteinen, ihmiset lakkaa kysymästä. siinäpähän ihmettelevät minne ihmiset ympäriltä ovat hävinneet.

Vierailija
14/32 |
20.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla yks kaveri, johon olen itse aina ensin yhteydessä. Silti se mököttää aina ja vaikuttaa siltä, että hän kokee että ystävät ovat hänet hylänneet. Kuitenkin 2-3vkon välein pyydän häntä johonkin tms ja useimmiten hän tulee, mutta mököttää, hän olettaa ilmeisesti, että pyytäisin vielä useammin häntä jonnekin. Ihme tyyppi, mutta en itse jaksa loukkaantua tuosta ja jatkossakin pyytelen. Ennen nähtiin paljon useammin, kun hänkin oli aloitteellinen ja jotenkin ilmeisesti odottaa, että nähtäisiin edellleen yhtä usein, mutta koska hänestä ei kuulu mitään, niin muut asiat ja ystävät menevät sen verran ohitse, että en ehdi häntä pyytää minnekään kuin sen 2-3 vkon välein, kuten yleensä aiemminkin olen itse häntä jonnekin ensin pyytänyt. Jotenkin vaan olen tulkinnu sen mököttämisen noin. Voihan se tietenkin johtua siitä, että on jostain muusta loukkaantunut, mutta ei kuulemma ole mistään loukkaantunut.

Vierailija
15/32 |
20.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset ottavat yhteyttä, kun niille itselleen sopii. Toiset ovat väsyneitä ja kiireisiä, kuten minä, kun on pienet lapset, vuorotyö jne. Onneksi minulla on ystäviä, jotka ovat yhteydessä.

Vierailija
16/32 |
20.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joistakuista vain muodostuu luonnollisesti niitä aloitteentekijöitä. Ei siitä kannata ottaa itseensä. Pääasiahan on, että teillä on kivaa yhdessä!

Vierailija
17/32 |
20.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ap se on niin vaikeeta, niin lopeta ystävyys. Ehkä ketään ei haittaa. Tuskin ihmiset muistaa sua, jos näkemiset tapahtuu vain sinun aloitteesta. Katso peiliin.

Vierailija
18/32 |
20.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.02.2014 klo 17:22"]

Mulla yks kaveri, johon olen itse aina ensin yhteydessä. Silti se mököttää aina ja vaikuttaa siltä, että hän kokee että ystävät ovat hänet hylänneet. Kuitenkin 2-3vkon välein pyydän häntä johonkin tms ja useimmiten hän tulee, mutta mököttää, hän olettaa ilmeisesti, että pyytäisin vielä useammin häntä jonnekin. Ihme tyyppi, mutta en itse jaksa loukkaantua tuosta ja jatkossakin pyytelen. Ennen nähtiin paljon useammin, kun hänkin oli aloitteellinen ja jotenkin ilmeisesti odottaa, että nähtäisiin edellleen yhtä usein, mutta koska hänestä ei kuulu mitään, niin muut asiat ja ystävät menevät sen verran ohitse, että en ehdi häntä pyytää minnekään kuin sen 2-3 vkon välein, kuten yleensä aiemminkin olen itse häntä jonnekin ensin pyytänyt. Jotenkin vaan olen tulkinnu sen mököttämisen noin. Voihan se tietenkin johtua siitä, että on jostain muusta loukkaantunut, mutta ei kuulemma ole mistään loukkaantunut.

[/quote]

Sehän voi olla, ettei tällä sinun mököttäjälläsi ole kaikki kunnossa. Masennus esimerkiksi on sellainen missä henkilökokee olevansa yksin vaikka olis kuinka paljon ihmisiä ympärillä jne.

Vierailija
19/32 |
20.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, mä teen testiä parhaillani. 

Olen aina se yhteydenottaja ja olkapää. Viimeksi kaveri perui tulonsa joulukuussa, jonka jälkeen hänen piti ilmoittaa koska sopisi paremmin. 

Arvaamattakin selvä, että tähän päivään mennessä en ole kaverista kuullut, koska en ole itse kysynyt. 

Minun puolesta ollaan hiljaa maailman loppuun saakka, ihan sama jos ei tuonvertaa kiinnosta.

Vierailija
20/32 |
20.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.02.2014 klo 19:00"]

Juu, mä teen testiä parhaillani. 

Olen aina se yhteydenottaja ja olkapää. Viimeksi kaveri perui tulonsa joulukuussa, jonka jälkeen hänen piti ilmoittaa koska sopisi paremmin. 

Arvaamattakin selvä, että tähän päivään mennessä en ole kaverista kuullut, koska en ole itse kysynyt. 

Minun puolesta ollaan hiljaa maailman loppuun saakka, ihan sama jos ei tuonvertaa kiinnosta.

[/quote]

voi ei, toivottavasti et puhu musta! jos puhut, niin tarkotus on ollu koko ajan soittaa!